Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

jjenna

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "jjenna"kävelen Myyrmäen asemalta Myyrmäkihalliin
Kuin pitkä toi kävelymatka on ?
Ja kumpana päivänä oot kävelemässä ?

Molemina päivinä :yes: 02-karttapalvelu ilmottaa matkaks 1,1 km, mut jotain ihme reittiä. Ei sinne varmaan oo ku joku 500-700 metriä, koska matka tuntu lyhyeltä kun viimevuonna kävelin. Kymmenisen minuuttia kesti kävelymatka. Se on sellasta suoraa asfaltoitua reittiä kerrostaloalueen "läpi" ja sit sellasen autotien yli siltaa suoraan siihen pihaan. Muistan et juna oli täynnä messuilijoita viimevuonna eläimineen, et ei oo mikään mahdoton matka. Mulla on aina laivalta ostetut "kaljakärryt" mukana mihin pistän ikea-kassiin pakatut eläimet, on helppo vaan vetää perässä. Voit toki tulla kävelemään mun matkassa niin et eksy  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Minski

^ Ok. No jos junalla tulen niin kyllä kävelyseura passaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

Sekosin ja ilmoitin sitten mielenkiinnosta 9 hamsua molemmille päiville, 5 ulkkis + lemmikkiä ja 4 lemmikkiä.  :D  Haluaisin vaan tietää miltä ne näyttelymielessä näyttää, yhdellä tosin vieläkin karva mahasta vähän harvaa jne. mutta ehtiihän tässä kasvatella.  :D  En vaan voinut olla ilmoittamatta kun kerrankin näyttelyyn pääsen. Pari boksia pitäisi ostaa... Kirotaanko minut jos otan yhden Aladino-boksissa? Ja katotaanko paikattuja pahalla?  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

^Kelläpä ei olis paikattuja xD Ja mitään pahalla katota. Sä oot tuolla eläinmäärällä yhdistykselle taatusti oikein tervetullut näytteilleasettaja niin yks boxi sinne tai tänne ei haittoo mitään ja ei ne Aladinot nyt oikeesti muutenkaan maata kaada. :)

Minski

Mä en ilmonnu nyt muutes yhtään lemmikkiluokkalaista :huh Harvinaista, yleensä niit on yks ees tullu ilmottua. Nyt en vaan viittiny yhtäkään "ylimäärästä" hamsua ilmottaa, kun toi kulkeminen on vähän niin ja näin.

Juu onhan noita aladinoja näyttelyissä , ei ne nyt mikään kirosana kuiteskaan oo :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

Kyl mä varmaan sitten perille löydän, seuraan vaan puruvanaa tiellä. xD Viime vuonna hurauteltiin autolla suoraan pihaan ja haettiin vaan hansteri, en ole muuten aiemmin ollut näyttelyssä näillä messuilla.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Minski"ei ne nyt mikään kirosana kuiteskaan oo :)
Paitsi tuomareille.  xD

Mustikkamaan

^Ei mulle onneks sen kummemmin oo kirosana, mut mä oonki niin ihastuttavan kiltti ja suvaitseva ihminen!!  :angel
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

^No se olikin lähinnä vitsi... ;)

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^No se olikin lähinnä vitsi... ;)

Eikä ollut  ;)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Saana

olis taas ihan liikaa elukoita mukaan. kamalan vaikiaa karsia, kun olis kiva tuoda paikalle kaikki kynnelle kykenevät. 2-päivänen näyttely vaan verottaa lompakkoa niin paljon, että jostain on pakko karsia. :S

viiru

Lähetän näyttelyvahvistuksen sittenkin vasta huomenna 17.10., jotta pääsen tarkistamaan vielä Kirkkonummen-osoitteeseen postitse ilmoitetut eläimet (olemme siis muuttaneet Turkuun tässä välissä). Haluan samalla kertaa saada kaikki eläinmäärät ym. tiedot oikein, ettei tarvitse montaa viestiä lähetellä. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

Voe elämä ku ois jo tää näyttely viimesestä jo niin kauan aikaa ikkksssssss. Kaipaa jo päästä näyttelyyn :huh

Sohvi

^Niinpä !

Voi kun se aika menis nopeammin. Nyt aloitan tehoruokinnan.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

jjenna

Mites muuten, mä en ilmonnu yhtään omaa eläintä, mut oon molepina päivinä tulossa töihin, eli ihan normaalisti maksan ä