• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#105
Mä tilasin rosetista viime vuodenvaihtees (?) tollasen "nimimerkkiruusukkeen". Oli muuten edullinen, nätti ja toivon mukaan pitkäikäinen  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#106
^ mä tilasin kans just sielt itelle ja likalle ja yht 5e+pk :D

Marla

#107
Rasittaa tämä soutaminen ja huopaaminen tulemisen suhteen, mutta eipä nyt sitten näköjään olla tulossa, vaikka vielä eilen elättelin toiveita. :( Joudun muutenkin lainaileen tässä kuussa rahaa, että en oikein tonne saa mistään revittyä, ja tosiaan 2.11. tulee tili, mikä kismittää entisestään. :x
Raivostuttavaa suorastaan, mutta eipä kai tänä vuonna mun hamsuja enää näy näyttelyissä. :roll: Ei vaan pääse niin ei...


Jos joku pystyisi ottamaan Tampereelta matkaan kaksi syrkkiä, niin olisi toki loistojuttu - sunnuntaille noita suunnittelin, ja siihen vielä voisi rahaa riittää, että ilmoittaa ja antaa vaivanpalkkaa kuskaavalle ihmiselle. :)

PiiaL

#108
Me oltais tulossa lauantaina :) Vähän vaan päänvaivaa tuottaa kyyti Tikkurilan asemalta Myyrmäkihallille, mikä olisi nopein ja vaivattomin vaihtoehto. Kenelläkään sama matka?

Ollaan myös taas aika lailla viimeisellä sekunnilla paikalla, kun juna on asemalla n. 9.35 ja sieltä kuitenkin on matkaa joku alle 20km kuitenkin tuonne paikan päälle. Ehkä meille taas annetaan armoa ja saamme numerot, vaikka tasan kymmeneltä olisimmekin vasta paikalla, eikös juu :angel

Vähän on aina järjestelyiden takana nää meidän näyttelyttämiset, kun täällä kaukana kaikesta asustellaan.

viiru

#109
Sellainen nyt jo tässä vaiheessa tiedoksi, että sisälle halliin ei ilmaiseksi pääse ilman näytteilleasettajakorttia, ja meillä taas ei ole resursseja laittaa ukkoa ulos seisomaan koko päiväksi "mattimyöhäisten" varalle, jotenka ilmoitelkaapa te ihmiset itsestänne ajoissa, jotka tietävät tulevansa myöhässä paikalle. Viestin voi laittaa minulle sähköpostitse os. mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com, siitä pitäisi käydä ilmi oma nimi ja arvioitu saapumisaika. Puhelimellakin saa kiinni numerosta 050 359 1144.

Näytteilleasettajakortteja jaetaan hamsterinäyttelyyn osallistuville sisäänpääsyn yhteydessä klo 9.00 - 9.45, ja tuon jälkeen niitä sitten kiikutellaan ulos vain ennaltasovitusti. Tähdätkääpä siis mieluusti tuohon yhdeksän tuntumaan. Lisätietoja tuleepi sitten vielä näyttelyvahvistuksessa, jonka lähetän 16. päivä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jjenna

#110
Mä olen ilmeisesti 8.42 junalla menossa Pasilan asemalta Myyrmäkeen, eli kävelen Myyrmäen asemalta Myyrmäkihalliin, ja mun mukana voi kyl joku ei-osaava matkata mikäli tahtoo. Matkaseuraan kuuluu myös Nilla  :D

edit. tulipa mieleen et mä en oo ilmottamas yhtään eläintä, eli en pääse ilmaseks sisään "töihin"  XD
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Saana

#111
Heh, tuli laskurin kanssa pieni ongelma...

31.10.2009 pidettävässä näyttelyssä 2.6.2009 syntynyt hamsterisi on
4 kuukautta ja 29 päivää vanha.

1.11.2009 pidettävässä näyttelyssä 2.6.2009 syntynyt hamsterisi on
4 kuukautta ja 29 päivää vanha.

Tekee tuon kaikilla päivämäärillä. Onneksi ei sentään luokka vaihdu. :) Mites noiden kanssa tehdään? Kelpaako sama ikä molemmille päiville?

Vevve

#112
^ Mä ainakin laitoin saman iän molemmille päiville.
Noi laskurithan laskee iät käyttäen päivien keskimääräistä määrää kuukausissa, eli ne ei ota huomioon eripituisia kuukausia...
Eli niinkun siinä sanotaankin alla:
LainaaLomake laskee hamsterisi iän SHY:n käyttämän kaavan mukaan, eli yksi kuukausi on 30 päivää.


Mä pääsen lauantaina autokyydillä, mutta sunnuntaina pitää sitten yksinään sumplia paikalle junalla. Kattelin, että tulisin rautatientorilta M-junalla Myyrmäkeen ja siitä tallustelen sitten hallille... Lähinnä se käppäilyosuus on varmaan eksyskelyn paikka. :roll:

Juulia

#113
Meiltä lähti eilen kolmen hamsun ilmot matkaan! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Saana

#114
Niinhän se on se 30 päivää, mutta ennen en oo huomannu, että olis sattunu tuollai, että eri päivämäärillä tulee sama ikä. :)

Jos junailijoita tulee enempi paikalle niin onnaiskohan kenenkään hakea (pientä maksua vastaan) heitä?

jjenna

#115
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Kattelin, että tulisin rautatientorilta M-junalla Myyrmäkeen ja siitä tallustelen sitten hallille... Lähinnä se käppäilyosuus on varmaan eksyskelyn paikka. :roll:

Se on suoraa tietä periaatteessa. Viimevuonna mä menin ihan ummikkona, ja samalla junalla tuli miljoona muuta messuille menijää et ei tartte ku seurailla puruvanaa niin löytää  :D Mutsiis oikeesti, sinne menee niinpaljo kaniboksejen, koirien, kissaboksien ja vaik miden kanssa et ei voi eksyä  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Heli

#116
Onks ketään Jyväskylästä menossa messuille? Jos joku haluis mut ja ihan sellasen pikkiriikkisen melko huomaamattoman koiran kyytiinsä bensoja jakamaan niin me tarvittas kyytiä messuille ja takasin.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

jensku

#117
Oho onpa päivät mennyt nopeasti enään noin 2 viikoa tähän messuun. :haha

Muuten saako tähänkin näyttelyyn näytteilleasettelijat sellaiset nimi laput? kun esim. tuol PetExpos oli. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#118
^
LainaaNäytteilleasettajakortteja jaetaan hamsterinäyttelyyn osallistuville sisäänpääsyn yhteydessä klo 9.00 - 9.45, ja tuon jälkeen niitä sitten kiikutellaan ulos vain ennaltasovitusti.

Minski

#119
Lainaus käyttäjältä: "jjenna"kävelen Myyrmäen asemalta Myyrmäkihalliin
Kuin pitkä toi kävelymatka on ?
Ja kumpana päivänä oot kävelemässä ?


Hehee, ilmotin 5 ulkomuotohamsua tänne ja vielä molemmille päiville, vaikken edes tiedä millä tonne tuun ja tuunko edes molempina päivinä :D Ja jos tuun molempina päivinä niin meinasin pyörtyä kun laskin äsken matkakustannukset molemmilta päiviltä junalla kulkien :taju: Törkeen hintasta kyllä toi junailu, ei voi muuta sanoo. Oisin tietty voinu jättää vielä jokusen hamsun kotiin, ettei olis niistä tullu niin paljoo hintaa, mutta en osannu päättää ketä olisin jättäny, vaikkei niissä mitään pärjääjiä kuiteska oo, mutta on vaan kiva saada niistä arvostelut :) Ja kuiteska ite niistä hamsuista ei tullu juuri mitään hintaa verrattuna noihin junamatkojen hintoihin. No syödään vaan näkkäriä loppukuu :D

Ja jos mä ikinä löydän ees tonne näyttelypaikalle niin oon ylpee ittestäni :D
Hamsteriton tätä nykyä