• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Vevve

#180
Mullakin olisi tavarata jota voisin ehkä tuoda myytäväksi, jos vaan on se pöytä.

Anonymous

#181
Mä voisin tuoda noita pahviputkia valmiiksi sahattuina jos joku niitä haluais. (ku vaan muistaisin nne töistä ottaa joskus mukaankin.)

PiiaL

#182
Ois kyllä tosi jees, jos saataisiin joku myyntipöytä sinne järjestymään :) Mulla ois muutama niitä karvasia ällösöpöjä otuksia, joita saapi tulla katselemaan ja ostelemaan.

Minski

#183
No nih, mulla on lauantaina tänne kyyti ja sunnuntaille varasin just junalipun :) Voin siis lauantaina assaroida jotain, sunnuntaille en lupaa, koska en tiiä jaksanko silti tulla sinne ja jos jaksan niin osaanko perille junalla vai mistä itteni lopulta löydän :)


Ja älkää ny tuoko sinne mitään myytäviä
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#184
Myytäviä hamsuja joo ja paljon  :D  Mulla on ihan törkeä syrkkikuume, pitänee yrittää pysyä poissa mahdollisten myytävien lähettyviltä.... (lue:olen aamulla siellä päivystämässä klo 8.30 myyntiin tulevia... :c8  )

Omia hamsuja ei tällä kertaa tule, mutta 10 marsun voimin ollaan matkassa.

Saana

#185
Askartelin tuossa muutamat palkinnot näytskään. Kerrankin aiemmin kuin edellisenä iltana.  xD Huomenna vois leikellä kynsiä ja semmosia.

Vevve

#186
Ei malttais kyl odotella. Ois kaikkea tavaraakin ostettavana, ainakin pieniä vesipulloja ja jotain kivoja virikkeitä.

Elven

#187
Riittääkö jälki-ilmoissa 1 täytetty kaavake hamsua kohti? Vai miten se menee? Olen  yleensä ilmoittanut ajoissa, niin on vähän hukassa nää jälki-ilmot...
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Mustikkamaan

#188
Jälki-ilmoittautuessa saat yhdistyksen infopisteestä sellaisen kaksipuolisen pienen lipukkeen, jonka täytät siellä paikan päällä ja annat sitten sinne samalla kun maksat ilmon. Yksi niitä kaavakkeita riittää sitten tosiaan :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Elven

#189
Eli ei tarvitse täyttää etukäteen virallista näyttelyyn ilmoittautumis lomaketta? Virallisessa luokassakaan?
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Mustikkamaan

#190
^Ellei systeemit ole jotenkin muuttuneet, niin ei.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Yökyöpeli

#191
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Ei malttais kyl odotella. Ois kaikkea tavaraakin ostettavana, ainakin pieniä vesipulloja ja jotain kivoja virikkeitä.

Haluutko välttämättä ostaa pullot uutena? Mulla on ylimääräsiä joita voin myydä pois  :D
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

viiru

#192
Ulkomuotoluokkien jälki-ilmoittautumisesta yleisesti tiedoksi, että muutama luokista on täyttynyt jo ennakko-ilmoittautuneista ja näin ollen jälkkäreitä ei oteta vastaan.

Tilaa on vielä (edelleen rajoitetusti) seuraavissa luokissa:
- lauantai: vkh talvikot, vkh campbellit, vkh roborovskit, kiinankääpiöhamsterit
- sunnuntai: syyrialaiset

Lemmikkiluokkiin otetaan jälki-ilmoittautumisia tuttuun tapaan. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jensku

#193
Täytyypä tässä alkaa jo valmistelemaan. Pitäis kayä ostaas Mörttiä näyttely boxeihin, ja ja mitäs viellä. :D hamsut viimeistellä näyttely kuntoon. No, mie kuiteskin tsekkaan heidät viel näyttely aamul. :D

Saas nähä mitä kivaa messuilta tarttuu mukaa, toivottavasti ei iske hamsu kuumetta, ettei tulis sitä tunnetta että "toi on pakko saaha" :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#194
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"Haluutko välttämättä ostaa pullot uutena? Mulla on ylimääräsiä joita voin myydä pois  :D

Ei niiden tartte uusia olla, kunhan on ehjiä.  xD
...Joskus tosin sain jonkun dunan mukana pulloja, joista osa oli niin levästä vihreinä etten saanut edes puhtaaksi.