• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

« edellinen - seuraava »

Juulia

#300
Ostin Mustista & Mirristä juuri:

- yhden matalareunaisen ruokakupin
- Harry Hamsteria
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Anonymous

#301
- Ruokaa eläinkaupasta
- ruokakippoja kirpparilta

MirkkuH

#302
Tänään hain postista pari zooplussan pakettia ja sieltä paljastui nämä:



...mä vähän innostuin (riittää vähäks aikaa) xD ...mut on siinä muutama Vevvenkin juttu.

Alla oleva hyllykin on oikeestaan hamstereille, ostin kaverilta halvalla...nyt rupesi himottamaan sellaset liukuoviterrat, tohon menis aika monta semmosta :nuts:


Miharu

#303
^ Oih! Minunkin pitäisi ostella jotain kivaa netistä pitkästä aikaa. :) (siis ja sori off.)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

KaisaM.

#304
Oih kyllä mun pitää kohta tilata uudestaan Zooplussalta.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#305
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Tänään hain postista pari zooplussan pakettia ja sieltä paljastui nämä:
http://img.photobucket.com/albums/v721/ ... amat-1.jpg
...mä vähän innostuin (riittää vähäks aikaa) xD ...
Ihania kaikkia juttuja :sydan
Vitsi koskahan mä saisin pistettyä tonne Zooplussaan tilauksen.



Tänään ostin hamsuille purua.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#306
Mirrku; Mitkä noi vaaleet puiset jutut tuolla takana on? Onko ne niinkuin penkit? En tuolta sivuilta sellassia löytännyt. :oops:

MirkkuH

#307
^joo penkkejä...Vevve halusi semmoisen ja sitten mäkin halusin :oops:

Ne löyty zooplus.com:sta samoin juoksupyörät ja se mökki (Jurin piti saada oma linna). Toiset on tilattu zooplus.fi:tä. Niissä oli vähän eri hintojakin joissain kamoissa.

Tänään oli kiva ylläri-pylläri lattialla kun tulin himaan: koiruudet olivat anastaneet sen siemenpussin ja levitelleet pitkin lattioita, syöneet myös niitä ja ulkona käydessä kaikki kakkoivat siemenpitoisia läjiä...että mä en opi koskaan muistamaan niitten suunnatonta ja keinoja kaihtamatonta ahneutta :kieli

Sara

#308
Mä ostin viimeksi noille ison kasan sapuskaa, uuden L-koon kuljetusboksin, muutama puuhökkelikoria häkin verkkoon kiinnitettynä, ison purusäkin ja pussin porkkanoita, jotta vois tehdä noille kuivattua porkkanarouhetta. Sen lisäksi pitäis vissiin tehdä tässä jossain vaiheessa tilausta zooplussalle. :)
vhk roborovskit

Ananas

#309
Mä ostin pienen keraamisen omenan ja kiikkulaudan.

Vevve

#310
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Tänään hain postista pari zooplussan pakettia ja sieltä paljastui nämä:
//http://img.photobucket.com/albums/v721/YoursMirkku/kamat-1.jpg

...mä vähän innostuin (riittää vähäks aikaa) xD ...mut on siinä muutama Vevvenkin juttu.

Hihi, huomenna mä saan mun tavarat  :sydan

Louna

#311
8 Kiloa puruja, uuden ruokakupin tuoreruualle (KoKo-sarjan xs-lautaset on tähän tarkoitukseen ihan täydellisiä  :D ), pakkauksen jossa 2 jyvätankoa, jalustallisen juoksupallon (joka vastaa siis juoksupyörää mutta menee varmaan muuhun tarkoitukseen kunhan pääsen rakentelemaan) ja uutta siemenseosta joka vaikuttikin ihan huonolta kun avasin kotona pussin. Niin ja smart box-tyyppisen laatikon omaa siemensekoitusta varten.
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

petosiru

#312
Dunan, mörttiröpöä 15kg säkin, herkkutankoja,
Luomumysliä ja kuivattuja hedelmiä+vihanneksia (ilman sokeria/suolaa siis..)  :)
Maa- ja muita pähkinöitä kuorineen, hedelmäsempereitä,
kirsikkatomskuja, parsakaalia ja salaattia..

Ai niin juomaplon&ruokakupin ja vessankin. Hiukan tullu shoppailtua!  :D
edittiä: Parit puutikkaat ja puumökin myös..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

_vilma_

#313
taisin viimeksi ostaa hamsuilleni:
- ruokaa
- uuden juomapullon
- kuljetusboksi
- pilti
soundlover\'s Heart of queen
Hymy kiertoon
Susa-Erma\'s Roswitha
4 koiraa
Muistoissa:
FIN MVA SHY VL Soundlover\'s Beauty black
soundlover\'s yellow angel

Lakupekka

#314
Pilttähän se taisi olla.  :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3