Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

« edellinen - seuraava »

Ananas

Ruokakupin.

petosiru

Ostin eilen 2 juoksaria faunatteresta, vaik en sitä yleensä suosikaan..  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

Juomapullo, pajusilta, juoksupyörä, vessoja, kattoon ripustettavia "kupolitelttoja" 3kpl, tilasin siis nuo, tulispa jo ens viikolla :) .

Henni

-Hamster Dunan
-Juomapullon
-Kalkki- ja suolakivet
-Piltin
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

tintsku

3 pilttipurkkia, parsakaalia ja herne-maissi-paprika sekoitusta.

Minski

- Harry Hamsteria 15 kg
- 4 kpl Imac Criceti 16-häkkiä
Hamsteriton tätä nykyä

MortimerRiddle

Tänään ostin päärynä-, naudanliha- ja vadelma/mustikka/jogurttipiltit.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Nape

Eilen tilasin 7 pitkää pajusiltaa ja Karlien keskikoon juoksupyörän zooplussalta. Maksettuki on, joten oottelenpa innoissaan varsinki noita pajusiltoja :yes:

MirkkuH

^mä tilasin sieltä 2 keskikoon puista juoksupyörää tulevalle mölliäiselle :sydan , samoin isohkon kulmamöksän, samoin niitä pitkiä siltoja mulla on useita: mä olen tehnyt kaikkiin mini duniin reijät sivuille ja virittänyt sellaisen niihin. Sieltä zooplussasta tulee nopsaan tavarat ja ne tuo kotiin asti jos on himassa, se on kyllä paras nettikauppa.

Nape

^Mäkin meinasin tilata sellasen kulmamökin, mut aattelin vielä tsekkailla eläinkauppojen valikoimaa jos löytyis joku kiva möksä tuolle Lindalle.

Jinny

Pari tällaista pitkää puusiltaa ja tällainen porraskiipeilyviritelmä saapui tänään Zooplussalta :) Nyt tarvis vaan enää saada se syyrialainen takaisin kotiin, niin näkisin tykkääkö se edes kiipeillä noissa :D

Minski

^ Ei se tuu enää takas, kun se haluu olla täällä :P Mutta voin kertoo, että sillä on tuommonen pitkä puusilta ja se kököttää siinä joka ilta katselemassa maailman menoa :)

Lainaus käyttäjältä: "Jinny"ja tällainen porraskiipeilyviritelmä saapui tänään Zooplussalta :)
Voi että, kiitos tuosta linkistä ! Mä oon ettinyt just tuommosia, kun ostin taannoin Onesimosille Faunattaresta tuommosen ja tykästyin siihen ja oli tarkotus ostaa niitä vähän muillekin hamsuille niin olivatkin loppuneet enkä ole niitä mistään löytänyt. Näyttää olevan Zooplussassa hiukan halvempikin tuo kuin mitä Faunattaressa, taas yksi syy tehdä se Zooplussan tilaus vielä tässä joskus :)
Hamsteriton tätä nykyä

Jinny

Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Ei se tuu enää takas, kun se haluu olla täällä :P
Näin mä vähän arvelinkin :D

Tuo porraskiipeilyviritelmä on kyllä tosi kiva! Tai no, hamsterin mielipidettä en tietysti vielä tiedä, mutta olin paketin aukaistuani tosi yllättynyt, miten isokokoinen ja jykevä tuo on, vaikuttaa tosi hyvältä ostokselta.

Täytyykin varmaan nyt jo sisustaa uudestaan tuo Javan tyhjänä oleva terraario ja vaikka laittaa siitä kuvia tänne, jos sillä saisin sen houkuteltua takaisin kotiin sitten joskus :P Näkee, että täällä on oikein kaksin verroin puusiltoja sitä odottelemassa.

Nape

Mä kans vielä joskus tilaan tuon kiipeilypömpelin, se näyttäää tosi kivalta :)

Plaah, ei oo sopivaa mökkiä löytyny, Taikahamsu ei löytäny salamanterista ja mies ei löytäny mustista&mirristä :kieli  No niin, miksen eilen sit tilannu sitä kulmamökkiä :teipit  nyt se on myöhästä ja muualta en kyllä ala mökkiä tilaan ku tulee kauheet pk:t. Onneks pahvilootatki on ihan ok, mut omaa silmää miellyttää puinen enemmän.

Hilssstu

Kilon jyväseosta  :haha
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka