Hamsterin näyttelyboksista (+ mitä boksiin) ?

Aloittaja NipsuRakkaani, 05.01.09 - klo:21:45

Kissanen

no voihan..
mulla ei oo Ellalle muita bokseja,joten kai se sitten on pakko tossa tuoda..:'-----s
myin just mun aladino boksin et saisin Ellalle uuden,ja siel Faunattares ne sano et on sopiva.. .__.
iha vitu jepa

Marla

^Eihän tuo nyt vakavaa ole, ja onhan se parempi, että boksi on liian iso kuin liian pieni. :)

lemon

http://terrieri.net/index.php?main_page ... ts_id=3675

Olisiko tuollainen parempi syrkille näyttelyboksiksi kuin Aladino?? Koko 3 on 31cmx21cmx21cm ja tilavuus 7,5 litraa. Kun en löydä noita Geo-bokseja mistään. Eikö tuo ole aika samantyyppinen kuin Geo?

Anonymous

^ On parempi kun aladino. Noissa on vaan aika heikot nuo pinnoitukset tuossa kannessa.

Henni

Kiitos vastauksesta! Kysyisin vielä kelpaako talvikolle kuljetuslaatikko jonka mitat ovat: pituus: n. 21cm, leveys: n. 13 cm, korkeus: n. 16cm?
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

GaneshaX

^ Eiköhän tuo yhdelle talvikolle mene ihan hyvin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Violahh

voi himputti, ostin just violalle tollasen aladinon tyyppisen  :lol: ja sit meilt löytyy geo M kokoo, mut en viitti siinä viedä.. ja tietty löytyy kaks geo maxia mut ne on sauvasirkkojen terrat jotennn (ja muutenkin tosi isoja).
ehkä sit tuun näyttelyihin mukaan myöhemmin ja hankin uuen boxin =P
Viola [size=85]01.03.2009 - 15.02.2011
Lepää rauhassa rakas
?[/size]

[size=65](Lopetettiin kasvaimen takia...)[/size]

Marla

^ No ei tuon boksin takia ainakaan kannata jäädä pois! Ei aladinot nyt niin pahoja ole, etteikö sellaisessa voisi tuoda, jollei parempaa ole. :)

Olive

Mikä vika muuten noissa Aladinoissa on?  :P
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

Edelleenkin ei saa kantta irti kun tuomari ottaa hamsua arvosteluun. Sekä muita haittoja joita on ollut jo aikasemminkin täällä puheena.

wiidii

Meikäläinen ainakin laittaa sen kaikista rumimman hamsterin siihen Aladino-boksiin ettei varmasti pääse BIS-kehään tai mitään.  :D  Kuljetusboksit on vain uutena niin tyyritä ja minä rähmäkäpälänä noita Ferplastin hajotan säännöllisin väliajoin, kun taas Aladinot on kestäviä niin niitä on mukavampi käyttää. Paitsi jos on tuhoajahamsteri joka syö itsensä Aladinosta sekunnissa ulos.

Mutta, en ymmärrä suurta negatiivisuutta Aladinon bokseja kohtaan, kyllähän niissä se kansi on epäkäytännöllinen, mutta ainakin tähän asti olen selvinnyt.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

^Eihän ne mitään kaikista helpoimpia oo tuomarin kannalta, mutta en mä ny näe syytä kieltää tms. Ihan tarpeeks helppoja ne on! Moon myöskin pärjänny niiden kans vallan hyvin. Ehkä joku robo voi olla siinä jo hankala arvostella ulkkiksissa, mut noin niinkö muuten son ihan ok.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rose

käykö tommonen Syyrialaiselle näyttelyyn ?

Marla

^ Tuo on juuri Aladino -mallinen, josta on mm. tuossa ylempänä keskustelua. Kyllähän tuo siis käy näyttelyissä, joskaan se ei tuon kannen takia ole paras mahdollinen tuomarin kannalta, mutta ei ole kiellettykään. :)

Rose

ok (: mut taidan silti ostaa semmosen läpinäkyvänmallisen ( en muista virallista nimeä ) eikös L-koko ollu syrkeille sopiva ?