• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen pulina poikasten teettämisestä

Aloittaja Heli, 20.08.07 - klo:23:39

« edellinen - seuraava »

Olive

#780
Lainaus käyttäjältä: "Aya"edit. lisätääs vielä et paras valinta on usein käyttää saman väristä urosta ja naarasta!

Se on toki selvää, mutta kun ei niitä tahdo aina saada :) Kiitos kovasti vastauksesta :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

GaneshaX

#781
Meillä jännitetään, saadaanko poikasia vai ei... Emon paino on noussut n. 20g. Neljä päivää jäljellä ja sitten pitäisi alkaa tapahtua, jos tapahtuu. Sillä vaikutaisi olevan hirveästi energiaa... Eilen muutti maxigabberiin suuren pesämökin kanssa.

Jos kuitenkin... :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

#782
Eikö se poikaspäiväkirjaketju nyt kelvannutkaan kellekkään?
Destiny's hamsterit 2001-2009

GaneshaX

#783
Itsestä tuntuu vaan hölmöltä kirjoittaa sinne, kun mitään poikasia ei ole syntynyt, eikä ole tietoa syntyykö/selviääkö...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

GaneshaX

#784
Lainaus käyttäjältä: "Oranssi"creme musta vkkk on yhtä aikaa kaikkea: creme, musta ja vkkk. ...

Eli se on yhtä aikaa creme ja keltainen? :huh
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

#785
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Itsestä tuntuu vaan hölmöltä kirjoittaa sinne, kun mitään poikasia ei ole syntynyt, eikä ole tietoa syntyykö/selviääkö...

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Tänne saa kirjoitella kuulumisia poikueen suunnittelusta aina luovutukseen asti!
Destiny's hamsterit 2001-2009

GaneshaX

#786
^^ Niin, mutta tuntuis hölmöltä, kun multa tulis aina vaan niitä suunnittelu viestejä :mrgreen:

Tässä on jännitetty niin moneen otteeseen, että no niin nyt tulee, nyt tulee... jaa ei tullukkaan, vai tuleeko...

Susabella Supi-Suloisesta; miten onkaan jonkun naama kuvioitunut niin ihanan hauskasti.
Voi rakkauspakkaukset :lov
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

#787
No sitä se kasvatus on. Aina kaikki ei mene niin kuin on suunniteltu.  ;) Että sinne päiväkirjaketjuun nyt vaan.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Olive

#788
Eiks oo niin, että koska soopeli on creme-sukuinen niin siihen ei saa yhdistää keltasia?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Elliska

#789
^ Juuri niin.

Enkeli89

#790
minulla on eräs ihastuttava soopeli naaras jolle olen kiimoja odottanut n. 2kk ajan. ikää sillä on nyt 9½kk eilen illalla näytti merkit siltä että nyt vihdoin-alkaisi neitokainen tuoksua ja nosteli häntäänsäkkin mitä ei pimeän aikaan ole tehnyt- mietin ja pohdin ja pähkäilen että vieläköö uskallan noin vanhan naaraan astuttaa?

itse kun olin jo luopunut toivosta että kiimattomana jää käyttämättä
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Anzukka

#791
^Itse en varmaan kyllä kayttäisi koska lantio on alkanut luutumaan jo 6kk iässä jolloin 9 ja ½ kk on aika vanha ensimmäisen poikueen teettämiseen. En suosittele  ;)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

wiidii

#792
Minulle 10 kuukautta on ollut ehdoton yläikäraja (ensi)synnyttäjälle, eli noin yhdeksän kuukauden iän jälkeen en astuttaisi naarasta enää.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Enkeli89

#793
taidan jättää käyttämättä :( onneksi velipoikaa on mahdollista käyttää, että saan suvun jatkumaan :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

GaneshaX

#794
Kyllä alkaa olla tosi iäkäs ensisynnyttäjäksi. Eihän tosiaan naaraan kiimaa huomaa välttämättä ilman urosta. (paitsi joillakin yksilöillä hajusta)

Decillä esim. näkyvät kiimat loppuivat varmaan jo siinä päälle neljän kk iässä.

Itse olen astuttanut viime kerrat ihan vain kokeilemalla, illalla kymmenen jälkeen.

Jos naaras on ollut kiimassa, niin kyllä se uros stimuloi sen peffan pystyyn äkkiä. Jos naaras on tuntunut olevan vain kiinnostunut uroksesta, ollaan koitettu seuraavana iltana uudestaan.
Kun kyllähän se koittamalla selviää puolessa minuutissa
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki