Yleinen pulina poikasten teettämisestä

eta

Kiitos.  :)

GaneshaX

Siis älkää nyt käsittäkö asiaa niin, että pitäisin vaatimuksia jotenkin liian suurina. Ei, ei, ei :nops:
Ja mahdollisesti ne, jotka kasvattavat eivät nimeä hae :pihalla:

Itse ainakin toivoisin pystyväni joskus tulevaisuudessa hakemaan nimeä. Mutta aika näyttää lähteekö tämä sujumaan ollenkaan, ponnisteluista huolimatta :(

Näyttelyissä on kiva käydä, vaikka ei ne mullekkaan ihan naapuriin ilmesty :mrgreen:
Ja L1-maininnankin saa aika helposti ;)

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Olen suuresti vain ihmetellyt, kun monet joilla on nimi, niin eivät kasvata. (ovat esim. lopettaneet, tai pitkällä tauolla)
Eiköhän sieltä taas vuoden vaihteen jälkeen muutama nimi putoa pois ihan jo senkin takia, että kasvattajat eivät enää jatka jäsenyyksiään. Omani roikkuu siellä vielä sen takia, että en ole jaksanut vielä pyytää sitä poistamaan (ja odotan hallituksen "vuoron vaihtoa", ennenkuin viitsin sen mailin lähettää).

Ja tuo miksi osalla nimi on tauolla johtuu siitä, että jos/kun aikoo jatkaa, on helpompi vain ilmoittaa että nimen saa taas aktivoida, kun aloittaa koko nimenanomisrumba alusta... Plussaa niille kasvattajille jotka ovat listan pitäjille ilmoittaneet olevansa tauolla, kun sitten taas on näitä jotka eivät kasvata ja nimi roikkuu listoilla vain sen takia, että sitä ei voi sieltä ilman kasvattajan pyyntöä poistaa jos jäsenmaksut ovat kunnossa.

Ehkäpä jossain vaiheessa voisi suorittaa pienen kyselykierroksen kasvattajille siitä saako nimen poistaa. Joskus muutamia vuosia sitten, kun listaa hoidin, niitä kyselinkin ja muutama lopettanut ei ollut edes tajunnut, että tosiaan voisi ilmoittaakin asiasta...

Heli

Mutta ehkäpä otan asian taas työn alle kun tietää kuka asioita ensi vuonna hoitaa.

Tällä hetkellä mulla ei ole tarkoituksena jatkaa kasvatusta, mutta silti olo on nyt ainakin vielä sellainen, että en halua nimestä aivan kokonaan luopuakaan (jos kuitenkin joskus vielä...  :D ). Joten mitäpä se sitten ketään siellä listallakaan haittaa (jos siihen nyt vielä sen taukomerkinnänkin saisi).
Destiny's hamsterit 2001-2009

GaneshaX

Toi olis tosi hyvä päivittää nämä tauolla olijat ;)
Niin ei tarttis tuolla sitten soitella ja vastaus on yleensä se "voi en mä enää ole kasvattanut aikoihin"
Eli ajan tasalle asiat, suuri kiitos :yes:

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Heli"No ja minä oon ilmoittanut että saa merkata kokonaan tauolla olevaksi, mutta ei ole pyyntöä noteerattu.  :kieli Ei jaksa aina sitten kaikista asioista olla jankkaamassa.
Tää on itseasiassa mullakin se yksi syy miksi odotan sitä vuoronvaihtoa.. Vähän on tökkinyt tänä vuonna. :teipit

GaneshaX

Anteeksi asiasta aidanseipääseen, mutta kuka hoitaa rekisteröintiä -09? En ole saanut vuoden -08 rekisteröijään ainakaan sähköpostilla yhteyttä...

Tämä on kyllä tavallaan erittäin paljon liitoksissa jalostukseen...

Enkeli89

minunkin olisi tarkoitus jossain vaiheessa hakea kasvattajanimeä, mutta ehkä pitäisi saada tuo luonnonvalkoinen mieltymys poistettua ja saada täysi ihastus tuohon soopeliin päälle  XD  nyt kun on vähän epämääräistä ja hakevaa. rekkailijaa minäkin kaipailisin.
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Niina-03

Hei. Värimääritystä kaipailisin, asiantuntijoilta  xD Meille ei ole syntynyt kyyhkiksiä tai keltaisia mustia vuosikausiin, joten hieman olen ihmeissäni että kumpia nämä harmajaiset ovat? Voivat olla kumpia vaan, mutta vinkatkaa jos olette varmoja. Ikää 10 vrk.
I: normaali
E: cinnamon valkonauhainen kk

//http://www.kolumbus.fi/satumetsan/2008/T-syyrikset10vrk.jpg
//http://www.kolumbus.fi/satumetsan/2008/T-syyrikset10pv4.jpg