• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkimessut 20.–21.10.2007, hamsterinäyttely, Vantaa

Aloittaja AnsaLucia, 23.09.07 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

Goue

#45
^ Sopii, mihin aikaan oltava paikalla? Ja tietty tykkäisin kyllä olla siellä kokoustamassakin...  :oops:

Mustikkamaan

#46
Ysin jälkeen kö tulee ni on jees. Ennen kymmentä kuiteski, että pääsee toimihenkilönä sisään!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#47
Vielä vielä tarvitaan toimihenkilöitä! Katso tehtäviä edelliseltä sivulta!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

blood.and.tears

#48
Mä unohdin korjaa et voisin olla infoomassa puoli päivää su aamupäivällä :) Kerkii sit viel loppupäivästä kierrellä messuja, jos vaiks la menee myöhään.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Saana

#49
Mua kiinnostais osallistua kanssa siihen kokoustamiseen. Mut ehkis (toivis) Saija jatkaa hallituksessa vielä ens kautena ni sekin tahtoo osallistua siihen Ei tarvis säätää lemmikkiluokkaa ainakaan mun takia. :)

Mustikkamaan

#50
Heidi arvostelee ulkkissyyristen lisäksi myös lemmikkikääpiöt lauantaina.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Jeanet

#51
Voisin olla sunnuntaina Mian sihteeri  :)
Firefly\'s Syyrialaiset ja vkh campbellit

Varjoyrtin

#52
Olen ilmoittanut kolme hamsteria, mitään suuria odotuksia en noille ole luonut..  :haha Nämä äiskän "pullahamsut" ovat kaikki ensikertaa tulossa näyttelyyn, saakin nähdä miten käyttäytyvät vieraassa paikassa ja messujen hälinässä..  ;)
Kun nyt muutenkin ajattelin tulla lemmikkimessuille lauantaina, niin pitihän sinne sitten parit hamsteritkin ilmoitella. Tapahtumassa on niin paljon erilaisia tuotteita ja eläimiä ettei messua oikein väliinkään voine jättää, pakko nähdä mitäs tänä vuonna..  :sydan
Koiran kanssa olen mahdollisesti osallistumassa mätsäriin, en ole vielä päättänyt. Aika tyyriit on hinnat..

Varjoyrtin

#53
No perhana :D hamsutytöt pääs yllättämään.. ei tultukaan ihan tyhjin käsin kotiin. :)

Limona


Lammas


[ + OT Kuro läpäisi tuolla messuilla kiva koirakansalainen testin  :sydan   8-)
]

AnsaLucia

#54
Onnea Varjoyrttiin, sitä on kunnostauduttu ihan joka saralla  :aplodit:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Vilma

#55
Näin sut muuten Vartjoyrtin! ;D Menit siinä kapeella käytävällä ohi Kuron kanssa, katoit minuu kun silitin nopee Kuroo :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Maikkis

#56
Meillä menikin eka päivä aikas hyvin, huomenna uusiksi :)
Ulkkis: Pösö S1 + BIS5
Pet: Pösö PLH3 + TS, Fasu PN ja Enkka KuMa



Goue

#57
^ ja ^^ Wau! Hienoja suorituksia! Huomenna nähdään!!

blood.and.tears

#58
Mä oon ihan kuollut. Mut horsu se loisti vielä vetskunakin, nimittäin tuli Ks 1 + ks serti ja paras veteraani. Sekä syrkki sai lemmikkiluokasta kuman (ja oli ERI), ulkkiksesta hylättiin kun löyty knikki.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Maikkis

#59
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"Meillä menikin eka päivä aikas hyvin, huomenna uusiksi :)
Ulkkis: Pösö S1 + BIS5
Pet: Pösö PLH3 + TS, Fasu PN ja Enkka KuMa


//http://i61.photobucket.com/albums/h72/maikkis/Topseli/Posobis5003.jpg

Meillä meni kyllä totisesti paremmin kuin odotin :)

Pösön palkinnot viikonlopulta. S1 + BIS5, PLH1 + BIS2, PLH3, TS ja valmistui valiolemmikiksi.