• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#330
^Kätevää. Täytyy muistaa tuo, jos joskus hankin kääppäreitä. ;)

...Väsyttää. Täytyis päästä jo nukkumaan, huomenna aikainen nousu. Tuli vain yht'äkkiä nälkä, ja oli pakko laittaa pizza pakasteesta uuniin, kun aamulla tuskin tulee syötyä mitään (=mulle tulee kuitenkin niin kiire lähtö, etten ehdin kaapata suuhuni mtn). :roll:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Saana

#331
Kello on ny niinku melkein puol 2 ja mä sain just melkein kaik tehtyä. Aamuks jää vielä vähän hommia, mut se on si sen ajan murhe. XD Se typerä mustikkapiirakkakin murenee, grrr!

Karkkilootat on hamsujen kuljetusta varten. Niissä menee kääpiöt ja luovutusikäset syrkkilapset. :)

Marla

#332
On niitä toisinaan näyttelybokseinakin näkynyt, mut eivät ilmeisesti ole kovin toivottuja... Minä mitään niistä tiedä, kun ei koskaan ole kääppäreitä ollut tarvis näyttelyihin kuskata. :D

Mullakin nyt taitaa olla kaikki ok, katoin vielä netistä kartalta tuon paikan, kun navigaattori on jossain hukassa. Kyllähän mä tuonne osaan, vaikkei Hervanta niin tuttu paikka olekaan...

Saana

#333
Pimpelipom! Meikä keikkuu vieläkin ylhäällä, kun uni ei tullukaan. Superväsynyt näyttelypäivä tulossa! :D (Paitsi ei paljon naurata aamulla)

Hessuinen

#334
No ni, nyt olis sitten lähtö. Väsyttää vaan vielä niin pirusti, ei oikein yöllä tullut unta, yhteenlasketusti olisinko torkahdellut jtn 1-2h. Mullon varmaan kivat silmäpussit, ellei jo nyt niin viimeistään huomenna töissä, kun sinnekin pitää herätä huomenna 4:00. :c8

Mut näyttelyitä katsomaan on silti päästäävä. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#335
Oli ihan kiva olla pitkästä aikaa näyttelyissä, tosin onnistuin heti alussa järkkäämään, pöytiä kantamalla migreenikohtauksen itselleni.

Mutta jäinpä henkiin, lääkärin näyttelyihin meno kiellosta huolimatta  :D (mutta en mä kyllä kosketellutkaan hamstereita, sitähän mä en enää kestä yhtään)

Menestystä ei oikein ollut, mutta en sitä kauheasti odottanutkaan.

Onnea oikein paljon kaikille menestyneille  :p

Oli myös ihana nähdä tuttuja pitkästä aikaa, live näkemistä ei facebook korvaa  XD

Olive

#336
Meillä meni tyydyttävästi. Arvostelun mukaan siis.

Hauskaa oli se, että just mun hamsteri puuttu listasta, ja mä olin se joka niitä vahvistusviestejä vaati  :D Muuten ei ongelmaa, muttei ollut kiva herätä siihen että ois pitänyt muistaa luetella nopeesti hamsterin tiedot, kun oli vielä unessa  ;)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Saana

#337
Kiitos kaikille näytskäpäivästä. Oli oikein rattosaa. Marjutin sihteerinä oli kanssa kivaa vaikka Marjut antoikin kaikki H:t juuri mun eläimille. xD Ganesha roudas minut ja elukat paikalle, joten hälle SUURIN kiitos. Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa hamsutyyppejä!

En kerenny lukea robojen arvostelukuponkeja tapahtumapaikalla, mutta luen ne mielenkiinnolla pian. Niinalla on mun mielestä näkemystä niille. :) (Tai siis kerron kohta perunko äskeisen lauseen... :D) Robotsujen kanssa meni tänään aika hyvin. Örinä-kiinarikin pärjäsi sekä ulkkiksessa ainoona kiinarina S1, paras vetsku ja BIS jotain sekä lemmikissä PLH5. Ja mun kasvatti, Toivosten omistama, O'ho valmistui ilmeisesti valiolemmikiksi, joten onnea siihen suuntaan! :sydan

Onnittelut kaikille muillekin menestyneille! :)

viiru

#338
^ Tämä ei liity nyt ketjuun mitenkään, mutta pakko kommentoida että saakelin rautaisia kiinareita olet mennyt kasvattamaan. Meilläkin O'boy porskuttaa pirteänä ja on yksi hienokuntoisimmista hamstereistani tällä hetkellä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#339
^Aww tänks. Se on kyllä ollut paras poikue vissiin ikinä, mitä mullon syntyny. Harmi, että kiinaritouhut jäi. (SHY VL) O'gay*, O'boy**, (Shy VL) O'ho, GG07 LGG07 SHY VL Ou Nou** [omakehu] xD Syntyispä tuommosia syrkki- tai robopentueitakin meille joskus...

ammie

#340
Mullakin oli ihan kiva näyttelypäivä. Joskaan en pahemmin ihmisten kanssa jutellut, oli hauska nähdä (ja tunnistaakin osa) foorumilaisia. Ja tietysti oli ihana katsella muiden hamstereita, kaikkia söpöläisiä ja nättimyksiä sinne olikin roudattu.
Ja sainpa toimitettua viimeinkin Marlalle takaisin sen lainaboxin.  :D

Kiitokset Anninalle ihanasta syrkkitytöstä, aivan ihanan pölypallon sain tähän joukon jatkeeksi.  :) Ystävälle lähtikin yllärinä talvikko mukaan tästä näyttelystä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Jane_O

#341
Hirmu kiva päivä oli ja oli kiva nähdä immeisiä! Nindelle ja Petelle erikoiskiitos seurasta :D!

Onnittelut kaikille menestyneille!

Ai niin ja mustikkapiirakka oli ihan parasta!
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

#342
Olipas kiva, kun näyttelypaikka oli niin lähellä, vain 5 km kotoa :) Kipasin kesken päivänkin kotona pissattamassa koiran, harvemmin pystyy näyttelyistä kotona käymään kesken kaiken :) Näyttelypaikka oli kyllä jotenkin vähän piilossa, siis vaikka se oli keskellä Hervantaa niin silti en meinannut paikkakuntalaisenakaan löytää sitä Kupolia, vaikka siinä lähellä kyllä pyörin jonkun aikaa, mutta onneks sit löyty ja voi olla, että vika oli etsijässä kuin paikan sijainnissa :D Tilat oli ihan hyvät mun mielestä näyttelylle, mutta tosi kuuma siellä oli, mäkin luovutin näyttelystä 3 poikasta uusiin koteihin ja poikaset vaan makas kädessä kun annoin niitä eteenpäin ja ei ne nyt ihan niin kesyiksi käsiteltyjä kuiteskaan oo, että kädellä makuulle pistäsivät :D Onnea poikasille uusiin koteihin, kaikki pääsivät kyllä tosi kivoihin paikkoihin asustelemaan :)

Meillä meni kaiken kaikkiaan ihan kohtalaisesti. Kuusi hamsua oli vain mukana. Ulkomuotoluokassa ei tullut menestystä; 3 H:ta ja L1:set tuli Davylle, Gaalalle ja Buddylle. Niin ja Davy sai Kuman turkin tiheydestä ja satiinin kiillosta :) Miro, joka sai Pet Expossa enkkutuomareilta sertit oli nyt laskenut kuin lehmän häntä tasonsa peräti T:ksi, mutta sen väri olikin ruskettunut todella paljon keväästä. Ainoa, joka meiltä olisi saanut EH:n oli Dante, mutta sillä oli edelleen hännässä jotain jännää knikin tyyppistä, joka todettiin Jyväskylän näyttelyssäkin jo, ei vaikuta ihan selvältä knikiltä, muttei tunnu ihan tavalliselta hännältäkään, täytyy tarkkailla asiaa. Lemmikkipuolella sen sijaan meidän Roderick ja Miro sijoittuivat tokaksi ja kolmanneksi ja valmistuivat molemmat Valiolemmikeiksi, ihanaa :) Oon itse asiassa jättänyt viime aikoina lemmikkipuolta vähän vähemmälle, nytkin oli vain nuo kaksi poikaa mukana, mutta kannatti siis ilmoittaa :) Mutta jospa sit lokakuulla -kun saa taas otettua mukaan noita poikaset saaneita emoja ja niiden ihania jälkeläisiä- menis vähän paremmin tuolla ulkomuotopuolellakin :)

Toivottavasti kellään ei mennyt hermo siinä aamun numerolappujen jaossa ja jälki-ilmojen vastaanottamisessa, kun se oli aika söhellystä, vaikka yritettiin kyllä jjennan kanssa tehdä parhaamme :) Meillä ei ollut mm. vaihtorahoja, mikä hankaloitti aika paljon, kun monella näytteilleasettajalla ei taas ollut kolikoita, myöskin tyhjät laput puuttui jälki-ilmottautuville eläimille, revittiin niitä sit vaan jostain paperin reunoista :) Teippiäkin kyseli tosi moni ja ei meillä ollut sitäkään siinä, toivottavasti kaikki saivat numerolaput kiinni bokseihinsa. Tietty oma teippi olis aina hyvä ottaa mukaan, mutta vois siinä numeroiden jaossa olla edes yks teippirulla, jos joku ei ole muistanut ottaa omaa teippiä mukaan :) Sitten oli niitä muita sählinkejä vielä päälle mm. maksuissa oli välillä jotain eriäväisyyksiä meillä olevan lapun ja kuittien välillä ja yks hamsu puuttu näyttelyluettelosta kokonaan, mut saatiin se sit onneks kuiteskin mukaan näyttelyihin. Mutta kaikki sai numerot ja kukaan ei jäänyt arvostelematta :)

Onnea kaikille menestyneille ! Ja kiitos kaikille työntekijöille sekä juttukavereille näyttelyn onnistumisesta :)
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#343
Oli oikein mukava ja leppoisa näyttely, yhteishenki oikein huokui  :D  kiitos kaikille.
Makaronilaatikko oli kerrassaan hyvää (enkä muuta ehtinyt maistaakaan), paikka oli kiva (välillä oli kuuma, mutta tuuletus auttoi) ja hamsterit olivat pääosin oikein hienoja. Kumpa olisi ehtinyt jutella enemmän ihmisten kanssa... mutta mä olin taas niin hidas arvostelemaan.

Kiitokset sihteereilleni Arjalle ja Pialle, olitte erinomaisia ja nopeita. Assari hoiti hommansa hienosti ja kaikki meni jotenkin tosi hyvin.
Jäi oikein hyvä mieli :haha

Omat talvikkoni eivät odotetusti menestyneet, mutta onnea Arjalle! Syrkeissä Taikaisku sai kolmannen sertinsä, joten sain laitettua valioanomusta eteenpäin. Nuori Granaattiomena sai lupaavaa arviota, ollen paras nuori.
Miikan lemmikkikiinari 2v6kk O´ho valmistui lemmikkivalioksi, kiitos Saana hienosta eläimestä :sydan  Miika oli erittäin tohkeissaan.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Sohvi

#344
Mulla oli tosi kiva päivä vaikka vähän väliä tylsyys iski. No onneksi oli kaveri mukana. ihan hyvin meni. Bellamo sai Erittäin hyvän ja Tapsu Erinomaisen. Hamstrauksessa oltiin ykkönen ja kolmonen :) + vielä Tapsun KuMa. Hamsut nukkuu. Varmaan rankka päivä :| Hei kertokaa ketä oli ketä :D Elu mulla oli semmoinen violetti paita :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi