• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Saana

#105
Voisikohan näyttelykutsuihin muuttaa sen, että tähän näyttelyyn on mahdollista jälki-ilmoittaa hamsut ulkomuotoluokkaankin vielä tapahtumapaikalla? Kaikki kun eivät tätä ketjua välttämättä huomaa lukea. Onko ulkomuotoluokkien jälki-ilmoissa muuten paljousalennus?

Moona`

#106
Tulossa ollaan :) Mukaan Naru, Noppa jää kotiin.
[size=85]Syyrialaiset Noppa & Naru,
tulossa syyrialainen lk creme naaras.
Novascotiannoutaja Peppi.
[/size]

viiru

#107
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Onko nyt voimassa jo se standardiluokkien "sertejä voi jakaa enemmänkin kuin sijoittuneille, jos taso on hyvä" systeemi?
Mä yritin kysellä tätä jo juhliksessa - kun olin tuomarina - mutta en saanut mitään selkeää vastausta asiaan. No, en sitten jakanut irtosertejä vaikka olisin jopa saattanut sen tehdä.  :teipit
Kyllä on voimassa tämä mahdollisuus, ja oli myös jo Juhliksessa. Keltähän Niina mahdoit asiasta kysyä? Kaikki hallituslaiset ovat kyllä olleet asiasta tietoisia, ja harmi jos ei olla asiassa luotsattu. :( Tietenkin asiasta olisi hyvä kirjoittaa Poskarin lisäksi myös Internet-tiedote, sekä päivittää näyttelysäännöt sen osalta.

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Voisikohan näyttelykutsuihin muuttaa sen, että tähän näyttelyyn on mahdollista jälki-ilmoittaa hamsut ulkomuotoluokkaankin vielä tapahtumapaikalla? Kaikki kun eivät tätä ketjua välttämättä huomaa lukea. Onko ulkomuotoluokkien jälki-ilmoissa muuten paljousalennus?
Muokkasin tiedon myös näyttelykutsuun! Kiitos huomautuksesta. Jälki-ilmoissa ei ole paljousalennuksia.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#108
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Kyllä on voimassa tämä mahdollisuus, ja oli myös jo Juhliksessa. Keltähän Niina mahdoit asiasta kysyä? Kaikki hallituslaiset ovat kyllä olleet asiasta tietoisia, ja harmi jos ei olla asiassa luotsattu. :( Tietenkin asiasta olisi hyvä kirjoittaa Poskarin lisäksi myös Internet-tiedote, sekä päivittää näyttelysäännöt sen osalta.
Sihteeriltäni, eli Miriltä. Poskipussi ei tulloin ollut vielä ilmestynyt, eikä missään ole ilmeisesti ollut sitä ennen asiasta mustaa valkoisella. Ainoastaan huhuja olin tuolloin asiasta kuullut, joten pikkuisen on kyllä tässä tiedottaminen tökkinyt, niinkin helppoa kuin se nykyisin olisi.

Minski

#109
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Ulkkissyrkit – Heidi Harju
Sihteeri: Jenna Alsio
Assistentti: Heidi Kurikka

Ulkkiskääpiöt –
Sihteeri: Jaana Vanhatalo
Assistentti: Simonahot

Lemmikkikääpiöt – Niina Toivonen
Sihteeri: Arja Myllylä
Assistentti: Marla Holma

Lemmikkisyyrialaiset+ll – Marjut Kaakinen
Sihteeri: Saana Kankare
Assistentti: Minna Tuominen
Hei, onpa kivasti ihmiset olleet aktiivisia toimihenkilöiksi, kaikki pestit yhtä tuomaria lukuunottamatta täytettynä, niin sitä pitää :yes:

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Mun tekisi mieli tulla, mutta kyydit on ainakin vielä vähän  :|
No höh. Eiks siältä ny oikeesti ees suht läheltä oo kukaan muu tulossa ? Sun pitää muuttaa tänne Tampereelle, täältä on kaikkialle sopiva matka :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"varmaan 5-8 hamsua tulee, mitä nyt laskin, että tota suht nuorisoo/keski-ikästä porukkaa tossa olis, joita vois ainakin harkita tuovansa
No 6 meiltä on sit tulos kokeileen onneensa.
Tosin ilmoja en oo viel tehny, mut ehkä kohta :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#110
Lupauduin tekemään kasvisruoan toimihenkilöille. Ei ole niinku mitään hajua miten monta ihmistä puputtaa pelkkää kaninruokaa (itteni lisäks) niin ois tosi kiva, jos viittis mulle ilmoilla. Ninq yksäriä tai mailia. :)

Mää ajattelin ilmota kaikki elukkani, mitä omistan tai aineki melkei. Kerta Tampereella o näytskä ja pitkästä aikaa ite paikalla ni pitäähä sitä kai vähäse osallistuu. :roll: Roboja lähinnä ja pari syrkkiä ja ehkä toisen noista kiinareistakin.

Anonymous

#111
Onko tosiaan yleistymässä tuo että tuomari vastaanottaa myös ILMOT?? eikö pitäisi olla tietämätön näyttelyyn osallistuvista hamsuista ettei tulisi minkäänlaista puolueellisuutta?

Minski

#112
^ Ilmotin viime kerralla yhen hamsun jälki-ilmona sen takia, mut sekin on vähä tylsää, että kalliimmalla pitää ilmottaa, jos ei halua tuomarin tietävän hamsuja. Tosin mä kyl luotan, että tuomarit arvostelee ihan oikein ja tasapuolisesti tiesi ne hamsujen nimet tai ei :)

Annina: Mahdetaankohan me olla ainoot puputtajat siä

Mäkin ilmotan kaikki kynnelle kykenevät, mut ei niitä sit löytynykkä kun noi kuus, kun kahella on noita poikasia ja muut on jo vanhoja kurttuja :D


Moneskohan editti tää on jo tähän viestiin :D Mutta löytyskö joku ihana tyyppi, joka kuskais pk-seudulle tästä näyttelystä isä- ja tytärhamsut niiden omistajalle ?
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#113
Niina vois muuten perua muut suunnitelmansa ja tulla tuomaroimaan kääpijöt! :yes:

Sain just ilmot kirjotettua loppuun. Ihan hirvittävä lista... Mietin vaan, että mitä noikin tulee maksamaan. Siks ois kauheen kiva tietää, et mitä ruusukepalautusrahoja mulla vielä on käyttämättä. Tietääks joku jonku joka vois tietää? :)

Minski, tuli just 15 vuotta pelkkää puputusta täyteen kesäkuun 7. Vähänks oon kohta ihan jänes itekin. :|

Anzukka

#114
Laitoin viestin missä ilmoitin hamsterit tähän näyttelyyn niin ei ole tullut mitään vastausta että onkohan mennyt perille?! laitoin ilmot toissapäivänä.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

viiru

#115
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"Laitoin viestin missä ilmoitin hamsterit tähän näyttelyyn niin ei ole tullut mitään vastausta että onkohan mennyt perille?! laitoin ilmot toissapäivänä.
Meillä ei oikein ole resursseja järjestää manuaalista kuittausta viestin perillemenosta. Ilmoittautumisposteja tulee useita useita kymmeniä aina per näyttely, emmekä voi velvoittaa ketään vastaamaan jokaiselle henkilökohtaisesti. Ennen näyttelyvahvistuksen lähettämistä ilmoittautumisiin vastataan yleensä vain, jos niissä on jotain epäselvää tai ne on väärin tehty. Itse olen vastannut myös, kun viestissä on pyydetty vastaamaan perillemenon takeeksi.


Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mietin vaan, että mitä noikin tulee maksamaan. Siks ois kauheen kiva tietää, et mitä ruusukepalautusrahoja mulla vielä on käyttämättä. Tietääks joku jonku joka vois tietää? :)
Olen päivittänyt ruusukepalautukset niillä tiedoin, mitä minulla oli. En tiedä, onko ruusukevastaavalla jotain päivitettävää vielä, mutta olen kyllä pyytänyt lisäämään listaan kun palautuksia tulee tai hyödynnetään.


Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Onko tosiaan yleistymässä tuo että tuomari vastaanottaa myös ILMOT?? eikö pitäisi olla tietämätön näyttelyyn osallistuvista hamsuista ettei tulisi minkäänlaista puolueellisuutta?
Ei tietenkään ole, vaan se on tilanne jota vältetään niin kovin kuin vain resurssit antavat myöten. Mutta niin kauan kuin harrastus pyörii muutaman aktiivin avulla, voi tällaisia tilanteita olla vaikea välttää. Esimerkiksi tähän näyttelyyn oli hyvin vaikea saada ilmoittautumisten vastaanottajaa ihmisten kesälomakiireiden takia (itsellenikin olisi ollut suht hankalaa täältä keskeltä merta päivystää näyttelyilmoja...), ja toisaalta silloin kun kutsua kirjoitettiin, ei myöskään ollut minkäänlaisia - edes alustavia  - tuomaritietoja saatavilla.

Nyt on mentävä näillä voimin, minusta on harmillista ja tietyllä tapaa huvittavaakin, jos joku oikeasti uskoo että tuomaria todella kiinnostaa opiskella ennalta arvosteluun tulevat hamsterit... Itse ainakin luotan Marjutin osaamiseen tuomarina ihan kybällä.  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ken_G

#116
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta löytyskö joku ihana tyyppi, joka kuskais pk-seudulle tästä näyttelystä isä- ja tytärhamsut niiden omistajalle ?

Noita kuskauksia on tullut ennenkin tehtyä, ja onnistuu nytkin jos vastaanottaja voi tulla johonkin sopivaan paikkaan täällä päässä hakemaan. Tai jos sattuisi asumaan samalla suunnalla pk-seutua, voin tarvittaessa viedä perillekin.

Sattuma

#117
Nonni ja jälleen viime hetkellä sain laitettua meiltä yhden likan tulemaan. xD

Toivottavasti ei ole sitten näyttelypäivänä kauhean kuumaa luvattu :/
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Nilla

#118
Mulla ei oo mitään hajua millä tulisin tänne, junalla voisin mut kun en varmaan osaa mennä asemalta näyttelypaikalle  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

#119
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta löytyskö joku ihana tyyppi, joka kuskais pk-seudulle tästä näyttelystä isä- ja tytärhamsut niiden omistajalle ?

Jos Helsinkiin pitää saada, niin mun mukana pääsee. :)