• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Olive

#90
Meiltä tulee yks taikahamsun kyydissä :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#91
koskas alkais tulee tuomaritietoja? ei siin mitää aikaa on vielä kunhan uteliaisuuttani kyselin :huh

KaisaM.

#92
Yhyy ei vaan löydy kyytiä ja tällä kaksi viikkoa vanhalla ajokortilla ei Treelle asti lähdetä.  :D  Ehkä sitten seuraavaan näyttelyyn.  :|
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mandi

#93
Satutaan olla Tampereella enon koiria hoitamas tuolloin, joten olis hauska käyppäistä  :D  Mut kun en oo ikänä hamsunäyttelys käyny ja oon aika tampio, niin onkos siellä joku sisäänpääsymaksu?

Katitar

#94
Hei, olikos se nyt niin että joku lupasi tuoda kaikenlaista käytettyä 'krääsää' myytäväksi tonne Tampereelle? Mulla ainakin olis tarvetta muutamille ruokakipoille, kääppärikoon juoksupyörälle.. noin muunmuassa ainakin. :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

#95
Lainaus käyttäjältä: "Maanantai"Satutaan olla Tampereella enon koiria hoitamas tuolloin, joten olis hauska käyppäistä  :D  Mut kun en oo ikänä hamsunäyttelys käyny ja oon aika tampio, niin onkos siellä joku sisäänpääsymaksu?

Ei ole, ilmatteeksi pääsee. :)

viiru

#96
Tuomarit ovat ulkkiskääpiöitä lukuun ottamatta tiedossa. Vielä olisi sihteerin paikkoja myös auki, innokkaat ilmoittautukoot yksityisviestein minulle. =)

Ulkkissyrkit – Heidi Harju
Sihteeri: Jenna Alsio
Assistentti: Heidi Kurikka

Ulkkiskääpiöt –
Sihteeri: Jaana Vanhatalo
Assistentti: Simonahot

Lemmikkikääpiöt – Niina Toivonen
Sihteeri: Arja Myllylä
Assistentti: Marla Holma

Lemmikkisyyrialaiset+ll – Marjut Kaakinen
Sihteeri: Saana Kankare
Assistentti: Minna Tuominen
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#97
Mun täytyy ainakin katella, jos tois jotain myytävää mukana. Pari roboa saattais olla ja tavaraakin, mitä ei tarvihe.

Niina-03

#98
Onko nyt voimassa jo se standardiluokkien "sertejä voi jakaa enemmänkin kuin sijoittuneille, jos taso on hyvä" systeemi?
Heidikin jakaa sitten paljon sertejä, eikö?  :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Minski

#99
Ai niin tommonenkin muutos on tulossa. Ja sit se, että ulkomuotoluokkiin voi ilmoittautua myös paikan päällä, mutta olkaa kärsivällisiä, jos (tai kun) oon ihan pihalla ja sekoilen; oon siis lupautunut ottamaan näitä jälki-ilmoja vastaan näyttelyssä Mutta varmaan valtaosa ilmottaa ulkkiseläimet ennakkoon :angel
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#100
Apua, tämähän on jo parin viikon päästä! :shock:
Jostain syystä olen mielessäni sijoittanut tämän jonnekin hamaan tulevaisuuteen... Vähän on kyllä noissa hamsuttimissa toivomisen varaa - onneksi pari on varsin kivassa kunnossa, mutta tuo yksi on pitänyt itseään dieetillä koko kesän eikä syö kunnolla... :roll:

Eka assarointi edessä. Homma, jota edes minä en voi pahasti kämmätä. xD

GaneshaX

#101
Yleistyykö tämä enemmänkin, että tuomari vastaanottaa ilmot? :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#102
^^ Niinpä muuten. Tuntuu edelleen kyllä tosi kaukaiselta.
Ihan hyvä vaan kun tulee vauhdilla, odotan jo ihan innolla kun Jyväskylästä tuntuu olevan niin kauan aikaa ja olin siellä muutenkin ihan puolikuolleena.  :roll:  Nyt lähtee mukaan kolme kivaa ensikertalaista nuorikkoa, joille toivoisin hyviä lausuntoja ennen kuin ryhdytään lastentekoon syksymmällä.  xD
Ja tietysti Tampereelta meille tulee syrkkipoju.  :lov

Ninde

#103
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Onko nyt voimassa jo se standardiluokkien "sertejä voi jakaa enemmänkin kuin sijoittuneille, jos taso on hyvä" systeemi?
Mä yritin kysellä tätä jo juhliksessa - kun olin tuomarina - mutta en saanut mitään selkeää vastausta asiaan. No, en sitten jakanut irtosertejä vaikka olisin jopa saattanut sen tehdä.  :teipit

Minnaw

#104
Omat aikataulut vahvistui, joten näillä näkymin myöskin tulossa!
Nyt pitäisi vain keksiä vielä keitä ilmoittaa mukaan...  :pihalla:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/