• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Niina-03

#315
Juoksiko Viiru jo kauppaan?
Mulla olis ollut makaronilaatikkovehkeet jääkaapissa.

Ja jos juoksit jo kauppaan, niin voin tehdä leivän... jos joku tuo avaamattoman paketin oivariinia tms sinne. Voita nimittäin mulla ei oo ja kauppaan ei enää ehdi :(

Mulla hamsut vielä kattomatta ja boksit laittamatta. Jeah, aina ajoissa.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Niina-03

#316
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Voiei, joudunkin tulemaan julkisilla ja en osaa! :c8 Joudun vaihtamaan junaa kerran ja sitten vielä bussiin, junien vaihtoaika on 6 minuuttia ja äää ehinkö mä muka siinä ajassa vaihtaa kaikkine tavaroineni :|
Ehdit sinä. Sanot konnarille junaan mennessäsi, että mihin junaan vaihdat ja missä. Hän neuvoo lisää ja se toinen juna odottaa sinua asemalla. Mutta hamsuista ei kannata hiiskua mitään, hys hys! Muuten menee maksua.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

viiru

#317
Joops, juoksin ja väänsin laatikon ja odottelen sitä just uunista. Salaattia en jaksa tehdä, toivis ketään ei haittaa liiaksi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mustikkamaan

#318
Olisit ihmeessä huudellut ajoissa, ettei liharuokaa ole tekemässä kukaan - tai minä en ainakaan ole huomannut täällä moista ilmoitusta ihan tässä lähiaikoina? Jos olisin saanut tiedon vaikka muutama tunti ennen kauppojen sulkeutumista, olisin voinut kyhätä safkaa ihan hyvin eikä sitten tarvitsisi yhden ihmisen kyhätä ikuisesti makaronilaatikkoa.

Salaattiainekset voi joku kipasta kaupasta huomennakin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#319
32 sivua pulistu jo yhdestä näyttelystä; miten niin vaikuttaa siltä, että kaikki on ihan täpinöissään :D


Mä sain boksit jo laitettua siihen pisteeseen, mitä ne nyt voi tässä vaiheessa laittaa, aamulla sit hamsut ja tuorepöperöt vielä bokseihin.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#320
Oisko jollain paria ylimääräistä karkkilaatikkoa? Tai edes yhtä. En löydä mistään omiani. Ainoastaan kannet... :c8

Jane_O

#321
Iltaa vielä! Eli menen Elliskaa vastaan rautatieasemalle aamulla, klo 8.52 on Elliskan juna perillä, josta sitten hankkiudumme bussilla Herwoodiin. Eli jos muita tulossa junalla ja epävarmoja miten päästä perille, niin lössiin mahtuu. Odotan Elliskaa aseman ovia lähempänä olevan Ärrän edessä (liila raita tukassa ja harmaa-valkoinen tähtikassi bokseille), joten rohkeasti vaan nykäisemään hihasta.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Marla

#322
Täällä on kans boksit ready ja tässä dataamisen ohessa etsiskelen muita tarvittavia romuja kasaan... Löysin vain 2 Pirkka-kassia, vaiks niitä pitäis olla kolme tai neljä. Noh, onneksi tuun autolla (en bussissa tota määrää noissa kasseissa raahais!) niin voi pitää irrallaankin bokseja...
Porkkanatkin pitäis laittaa likoon enkä vieläkään oo niitä vaatteita kattonut valmiiksi. :roll: Miten niin ajoissa?

Täytyy aamulla herätä varttia yli kuusi, että on seitsemään saakka aikaa touhuta... Aamulla on kummiskin täys katastrofi käynnissä, jos en varaa kunnolla aikaa - aina jotain on hukassa tms.

Jännittää niin pirusti, vaikka on näyttelyissä kyllä tullut jo aiemminkin ravattua... Assarointi varsinkin jänskättää. :oops:

Niina-03

#323
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Oisko jollain paria ylimääräistä karkkilaatikkoa? Tai edes yhtä. En löydä mistään omiani. Ainoastaan kannet... :c8
Mä luulen, että mulla on karkkilaatikoita ulkovarastossa. Voin tuoda, tosin reikiä ei ole kansissa ja karkkikaupan jäljiltä ovat.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

#324
^^Assarointi on oikein lepposaa puuhaa! Jos tulee pulmatilanne niin sihteeriltä vaan kysymään neuvoa tai muilta assareilta. Me Minskin kanssa ainakin neuvotaan / autetaan mielellämme. :) Ollaan lemmikkisyrkkien sihteeri ja assari. Suurin osa porukasta kuitenkin niin mukavia, että uskaltaa kysyä "tyhmiäkin". :)
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Oisko jollain paria ylimääräistä karkkilaatikkoa? Tai edes yhtä. En löydä mistään omiani. Ainoastaan kannet... :c8
Mä luulen, että mulla on karkkilaatikoita ulkovarastossa. Voin tuoda, tosin reikiä ei ole kansissa ja karkkikaupan jäljiltä ovat.
Ois loistoa! :sydan

Niina-03

#325
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Suurin osa porukasta kuitenkin niin mukavia, että uskaltaa kysyä "tyhmiäkin". :)
Mä en ole tuomarina kovin vaativa, kunhan bokseja olisi aina 4-5 jonossa tulossa arvosteluun  :D ja arvostellut vie pois ainakin 10min välein.
Ja sihteerinkin kannalta olen kohtuullisen kiva, kun luen itse kommentit :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Marla

#326
Joo, eiköhän sen pitäisi sujua ihan kunnialla. Eipähän tarvitse tällä kertaa toimettomana istua nurkassa vaan voi tehdäkin jotain. :)

Niina-03

#327
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ois loistoa! :sydan
Joo, huuhtelin pari laatikkoa kansineen ja heitin autonperään.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Hessuinen

#328
^Pieni-suuri-kysymys, onko karkkilaatikoilla jokin suurempikin tarkoitus? :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Marla

#329
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"^Pieni-suuri-kysymys, onko karkkilaatikoilla jokin suurempikin tarkoitus? :D
Mä olen melko varma, et ne on kääppäreitä varten. :) Niitä voi pitää karkkilaatikoissa, jos kantta vain tuunaa, jotta ilma pääsee vaihtumaan.