Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

GaneshaX

Kun jälki-ilmot etukäteishinnoin järjestyy tilanteessa, jossa tuomari vastaanottaa ilmot, niin mä olen aivan täysin tyytyväinen  :mrgreen:

Mua vaan alkoi häiritsemään kun tää on jo toinen näyttely putkeen, jossa käytäntö on tämä. Silloin siitä on hyvää vauhtia tulossa tapa.

Ja kyllä, kyllä tuomari niitä eläimiä sieltä ehkä tunnistaakin, mutta se on slti hieman eri asia, kuin tää ilmo juttu :)

Olen puhunut :pilehile:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

jälki-ilmot etukäteishinnoin <- mitä luokkia toi tarkoittaa?

Minski

Jos päätetään, että jotkut jälki-ilmot on etukäteishintasia niin mä haluun sit tarkan tiedon mitkä jälki-ilmot ne on, koska otan niitä näyttelyaamuna vastaan ja jänskättää muuteskin vähän se homma, kun toi ulkomuotoluokkien jälki-ilmottautuminen on uus juttu. En halua sekoilla siä kenenkään maksujen kans ja sekottaa koko yhdistyksen kassaa :D

wiidii

Voisin tähän kuitenkin korjata, että viime näyttelyssä ilmojen vastaanottaja ei käsitellyt tuomaroimansa lajin ilmoittautumisia ollenkaan, vaan luettelon teki siltä osin toinen henkilö. Tällä kertaa minä nyt teen tämän luettelon kokonaan, enkä koe mitään ongelmaa tämän suhteen - voin vannoa olevani täysin puolueeton tuomari, hamsterit ne kisailevat keskenään eivätkä omistajat. :) Enkä myöskään muista kuka oli kenenkin hamsteri kun noita syyrialaisia on sen verran paljon, ja vielä lisäksi tuo minun toinen puolisko tuolla juuri jakaa niitä juuri ikä- ja sukupuolijärjestykseen ja numeroi. Eli välttelen lemmikkiluokan kavereita tällä hetkellä niin paljon kuin mahdollista. :D

Tässä kuitenkin eläinmäärät! Näyttelyvahvistus lähtee sähköpostitse liikkeelle ihan näillä minuuteilla, jos ei kuulu eikä näy niin laittakaa minulle sähköpostia osoitteeseen marjut.kaakinen(at)gmail.com !

Ulkomuotoluokat
- Standardiluokan lyhytkarvaiset syyrialaiset 34
- Standardiluokan pitkäkarvaiset syyrialaiset 33
- Koestandardiluokan syyrialaiset 5
- Ei-standardiluokan syyrialaiset 8
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri talvikot 50
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit 19
- Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit 5
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit 0
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit 13
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit 4
- Standardiluokan kiinankääpiöhamsterit 1

Lemmikkiluokat
- Lemmikkikääpiöhamsterit 31
- Lemmikkisyyrialaiset 41
- Lasten lemmikkiluokka 7

Ja näillä näkymin on myös tulossa myös etukäteishinnoitellut jälki-ilmot kääpiöhamstereiden ulkomuotoluokkiin. Tästäkin ilmoittelen mahdollisimman pian lisää, kunhan saan varmuuden.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Hui mikä määrä talvikoita vaihteeksi! :shock: Onneksi on kaksi kääpiötuomaria.

Minski

Mukavasti hamsuja tulossa :yes:

Elliska

Paaaljon roboja! Kiinareita on tosin yllättävän vähän :pihalla:

Vilma

Kivasti on hamsuja tulossa! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

Ulkomuotosyyriksiäkin on yht. 80 ja jos jälki-ilmonakin tulee niitä vielä. Ei käy tuomaria ja sihteeriä kateeks :)

Mustikkamaan

Mun on kyllä pakko sanoa, etten tohdi ottaa jälkkäreitä tuohon päälle - arvostelut kärsii liikaa ja meikä sammuu pöydän alle..? :S

...just ku mä ootin että pääsen antaa runsain mitoin kommentteja, höh. Vaikka oon tietysti iloinen että tykkäätte musta noin paljon :D  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

^Tässä tulee just se asia esiin mitä oon alusta asti syrkkien osalta "pelännyt", että kun niitä tulee muutenkin paljon ja sit jos vielä joutuu jälkkäritki arvostelemaan, niin kuolema tulee tuomarille. Ei oo mikään ihan pikku juttu arvostella 80 eläintä ja vielä yrittää ne loppupäänkin eläimet arvostella yhtä hyvin kuin alussa + että miten aika riittää. Siihen päälle jo muutamakin lisää on kyllä liikaa.  :|

Minski

Eikä tietty niitä jälki-ilmosyyriksiä vois arvostella joku muu ? Ehkä jo kuolleena syntynyt ajatus, mutta voisko esim. näyttelykutsuun laittaa jatkossa, että jälki-ilmotettujen syyristen (tai muiden hamsujen) tuomari selviää myöhemmin tai jotenkin niin, että siinä olis joku takaportti, että jos eläimiä on paljo niin se varsinainen tuomari ei olis välttämättä se, joka arvostelis ne jälki-ilmotetutkin ? Vai pitääkö kansan tietää ne jälki-ilmohamsujen tuomaritkin etukäteen ?

Saana

mieluummin lyhkiksille ja pitkiksille eri tuomarit, jos uutta hankitaan?

TiBe

Mites noissa jälki-ilmoissa menetellään,jos hamsteri on veteraani, onko ilmainen näyttelymaksu jälki-ilmonakin,vai sama 10e?
Crystal\'s talvikot

Vevve