Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

Sohvi

Tolla toisella on LJV09 titteli joten minne se laitetaan sähköposti ilmoittautumisessa ? Nimen eteenkö ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

JOs tarkotat Bellamon niin on isä Calle ja emä Delfoin Tiara

Sohvi

Kiitos :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Nyt näyttää vahvasti siltä, ettei olla Tampereelle tulossa. Harmittaa!  :<

Harmi, olisi ollut kiva nähdä pitkästä aikaa  :S  (tosin näytskää ennen muutenkin taidetaan nähdä)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Pertti

Viitaten tohon vahvistusviestiin, niin suottapa niistä panikoita, posti-ilmoja tulee kuitenkin suhteessa melko vähän, ja käsittääkseni Posti toimittaa perille valtaosan lähetetyistä kirjeistä. Ja vaikka joku nyt jäisikin matkalle, lieneekö se ikinä oikeesti ollut syy estää eläinten osallistuminen näyttelyyn. Näin pienessä yhistyksessä on kuiteski omat etunsa esim. tuollaisten erimuotoisten joustojen suhteen :) Näyttelyvahvistuksissa ei kuitenkaan enää nykypäivänä oo mitään niin kovin oleellista tietoa että se muoodostuisi mitenkään kynnyskysymykseksi. JA ehkä se osaltaa kannustaisi ihmisiä ilmottautumaan sähköpostitse, lieneehän se helpompaa ilmojen vastaanottajalleki :P (ja tätä nyt ei tarvii väkisin vääntää siten, että mulla ois jotain paperi-ilmoja vastaan).

Pitäkäähän työ kiva näyttely, mää oon töissä ja valitsin tällä kertaa ennemmin pyhäpalkan nauttimisen :)
Kyllä aina yhen voi ottaa!

wiidii

Ilmoittautumisten vastaanottaja on ollut lomalla ja tekee nyt kymmenen tunnin työpäiviä, joten koen hiukan liian suureksi vaatimukseksi sen, että tarkistaisin sähköpostit joka ikinen päivä sekä vastaisin vielä näyttelyilmoituksiin. Puhelimella minut on tavoittanut helposti ja olen tällöin nopeasti tarkistanut että on tullut ilmoittautuminen perille. Laitan ehkä jo tänään vahvistukset tulemaan, jos ehdin näyttelyilmoittautujien listan kirjoittaa loppuun.

-Marjut
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tansku

Odottelen nyt tuomari tietoja, josko me lähdettäisiin sitten jälki-ilmoina ulkkikseen.

Vilma

Lainaus käyttäjältä: "Nilla"
Noh, kyllähän tässä on aikaa vielä vaikka kuinka paljon ja viimeistään ennen Lemmikkimessuja nähdään varmasti!  :sydan
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Niina-03

Lainaus käyttäjältä: "Tansku"Mulla jäi ennakkoon ilmoittautuminen, koska ulkomuotoluokan kääpiöille ei ollut / ole vieläkään tuomaria vahvistettu!  :<
Onko Satu Evilammella kääpiöluvat vielä voimassa? Jos saisi taas pitkästä aikaa kääville uutta-vanhaa tuomaria :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Elliska

Mä en tiennyt yhtään taas että ketä ilmota niin ilmosin ihan varmuuden vuoksi kaikki ulkkikseen ja kaksi lemmikkiin, mutta ehkä silti aion joitain jättää kotiin ja mahdollisesti jotain ilmoittaa vielä jälkkärinä. Täytyy katsella vielä lähempänä missä kunnossa hamsterit on. Huomasin ilmoja laitellessa että mullahan on jo toinenkin veteraani-ikäinen hamsteri!

Kyyti on vähän epävarma mutta junia menee näemmä ihan kivasti.

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Pertti"Tuomari ilmojen vastaanottajana on tietty jonkinasteinen epäkohta, mutta tarvittaessahan voi äänestää jaloillaan! Se kuitenkin on esim kymmenen vuoden aikana ollut melko harvinaista, toisin kuin osallistuvien eläinten nimen ja omistajien lesottaminen nettifoorumeilla.

Mä nyt haluan edelleen vähän rutista tästä. Tämä on toinen näyttely putkeen, jossa tuomari vastaanottaa ilmot. Mun mielestä sitä ei voi sanoa silloin enää harvinaiseksi.

Anteeksi nyt vaan, kaikille tasapuolisesti.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

Tuun varmaan just ihanasti kipeeks kun tä näyttely on, kun iskäkin on nyt kipeenä ja mulla ei oo hyvä vastustuskyky. Noh, täytyy toivoa parasta.

Miks mä aina ajattelen tälläsiä etukäteen :roll:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

^^Tuomari ilmojen vastaanottajana on ok jos ei ole kertakaikkiaan saatu ketään muuta tuomaria - jos vaihtoehtona on jättää koko luokka arvostelutta. Ymmärrän, että se jonkin verran näytteilleasettajia hermostuttaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

Ymmärrän mä, että jos ei ole ketään. Mutta alkaa huolestuttaa, että tästä tulee pysyvä tapa :|

Hyvästi anonyymisyys
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

Joo ei se tosiaan saa olla mikään perussetti, ettei edes yritettäis ettiä muita.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit