• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Olive

#120
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Meillä ei oikein ole resursseja järjestää manuaalista kuittausta viestin perillemenosta. Ilmoittautumisposteja tulee useita useita kymmeniä aina per näyttely, emmekä voi velvoittaa ketään vastaamaan jokaiselle henkilökohtaisesti. Ennen näyttelyvahvistuksen lähettämistä ilmoittautumisiin vastataan yleensä vain, jos niissä on jotain epäselvää tai ne on väärin tehty. Itse olen vastannut myös, kun viestissä on pyydetty vastaamaan perillemenon takeeksi.

Mutta sehän on tosi pieni juttu, kun pistää takaisin että perille tuli. Erääseen marsunäyttelyyn näyttelyluettelon tehneenä voin jopa kokemuspohjalta sanoa, että pikkujuttu. Eikä tuu sitten ongelmia sen suhteen, että jonkun ilmot onkin jääneet pois.

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Ei tietenkään ole, vaan se on tilanne jota vältetään niin kovin kuin vain resurssit antavat myöten. Mutta niin kauan kuin harrastus pyörii muutaman aktiivin avulla, voi tällaisia tilanteita olla vaikea välttää. Esimerkiksi tähän näyttelyyn oli hyvin vaikea saada ilmoittautumisten vastaanottajaa ihmisten kesälomakiireiden takia (itsellenikin olisi ollut suht hankalaa täältä keskeltä merta päivystää näyttelyilmoja...), ja toisaalta silloin kun kutsua kirjoitettiin, ei myöskään ollut minkäänlaisia - edes alustavia  - tuomaritietoja saatavilla.

Nyt on mentävä näillä voimin, minusta on harmillista ja tietyllä tapaa huvittavaakin, jos joku oikeasti uskoo että tuomaria todella kiinnostaa opiskella ennalta arvosteluun tulevat hamsterit... Itse ainakin luotan Marjutin osaamiseen tuomarina ihan kybällä.  :sydan

Ei varmaan kukaan ketään henkilökohtasesti epäilekään, mutta koska se on tapa (siis ettei tuomarille anneta tietoja, miksi ne foorumilta poistetaan jos ne lähetetää suoraan itse tuomarille? :D) ja perusteltu sellainen ja kun tässä maailmassa oikeesti tapahtuu kaikkea mitä ei voi aina järjellä ymmärtää, niin... Enkä ymmärrä myöskään miksi ei ulkopuolista apua voi pyytää, itse olen tarjoutunut auttamaan, myös ilmoja voin ottaa ilman muuta vastaan ja viimeseen ehdotukseeni en ole edes saanut vastausta.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

ammie

#121
Jes, tämähän kävi paremmin kuin hyvin, näyttelypaikka on muutaman minuutin kävelyn päässä kotoa! Hamsuja en tuo, mutta kyllä kai sitä täytyy sitten tulla muiden otuksia pällistelemään.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Jane_O

#122
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Mulla ei oo mitään hajua millä tulisin tänne, junalla voisin mut kun en varmaan osaa mennä asemalta näyttelypaikalle  :lol:

No siis helppoa kuin porkkana, tosin vähän matkaa pitää kävellä joko kaupungin tai Hervannan päässä. Kaupungin päässä jos kävelee, niin rautatieasemalta pitää kävellä Hämeenkatua (=pääkatua) Keskustorille päin Koskipuistoon, eli siihen Koskikeskuksen eteen, mistä menee ohi bussi numero 30. Hervannassa 30:n pysäkki on ihan näyttelypaikan edessä ja busseja tulee keskustasta 20 minuutin välein. Jos taas päätyy kävelyyn Hervannan päässä, pitää bussiin hypätä rautatieasemalla (tosin yksi tie pitää ylittää Keskustorille päin) ja bussi on siis tässä tapauksessa numero 13. Hervannassa kun jää pois kauppakeskus Duon kohdalla, niin pitää kävellä vain Duon seinustaa myöden ja onkin melkein jo näyttelypaikalla.
Aikatauluja ja reittejä voipi tutkailla tarkemmin Tampereen paikallisliikenteen, TKL:n sivuilla.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Niina-03

#123
Junalta haetaan myös usein muutama ihminen, riippuen mihin aikaan juna tulee, joten kyllä kaikki ovat jotenkin perille päässeet :)
Kannattaa kerätä vaikka muutaman harrastajan kimppa ja laittaa kyytipyyntöä tänne ja kellonaikaa milloin juna tulee. Ja tulkaa mielellään aikaisin, että saadaan paikka laitettua kuntoon.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

NuclearBitch

#124
Minäkin olen nyt kolmen syrkin kanssa tulossa, Ylivieskasta tulen junalla ja sitten ollaankin ihan hukassa  :S

Saana

#125
Ei ole täälläkään tietoa kyydistä vielä. Laina-autoa (+kuskia...) olen vähän salaa toivonut, mutta siitä ei vielä tiedä. Vähän jännittää tuon tavara/eläinmäärän kanssa kahdella bussilla tulla :shock:

Marla

#126
Kerrankin on sellainen tilanne, ettei kyytejä tarvitse murehtia, kun pääsee ite autolla tulemaan. Tosin tuskin saan vielä tuohon mennessä sitä omaa autoa, eli on lainaaminen edessä. Bussilla en yksinkertaisesti täältä korpimetsältä pääse, vaikkei matkaa olisi kuin rapiat 40 km.

Kuusi hamsua taisin ilmoittaa... Kamala, en ees muista! On ne mulla kyllä jossain ylhäälläkin, mut.. joo, kuusi kipaletta näyttelyyn, plus yksi poika lähtee uuteen kotiin näyttelyistä. :)

Mustikkamaan

#127
Nii hei mä tuon tosiaan kaikenmoisia bokseja myyntiin, pyrin laittaas edukkaat hinnat - varatkaa käteistä! :D (en mä saa ikänä mitää myynti-ilmoa niistä aikaseks)

Jänskättää taas notta paljonko meinaatta ilmoitella mulle. Tuun kyllä tosi ilolla arvostelees pitkästä aikaa :)

Toivottavasti näyttelypaikalla on suotuisa valaistus, se on aina semmoi merkittävä tekijä - vaikka yritän tietysti sopeutua tarjolla olevaan valoon. Pirkkahalli olisi ainoa missä en tohtisi arvostella, siellä valaistus pilaa niin pahasti värit, kaikki näyttää aivan karmeilta. Tommoi nuorisokeskus Kupoli onkin mulle ihan uus paikka.

Ja joo, mä yritän olla kauhian lempeä ja ihastuttava, notta saatte paljon sertifikaatteja kotiinvietäviksi  :sydan  :sydan  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#128
Ihanaa, kyytitarjousta tuli :sydan ja ilmotkin lähti. Niitä oli niin monta että menen vararikkoon, mutta jos sais noita kamoja myytyä niin niillä kuittais ilmot si.

ammie

#129
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Kannattaa kerätä vaikka muutaman harrastajan kimppa ja laittaa kyytipyyntöä tänne ja kellonaikaa milloin juna tulee. Ja tulkaa mielellään aikaisin, että saadaan paikka laitettua kuntoon.

Ja vaihtoehtoisesti, jos tuntuu ettei joku sieltä asemalta osaisi Hervantaan tulla, eikä saa autokyytiä, niin joku vapaaehtoinen varmaan voisi mennä vastaan asemalle ja tulla sitten yhtämatkaa bussilla näyttelypaikalle. Esimerkiksi minulla ei mitään ihmeempiä pitäisi tuona päivänä olla, ehtisin hyvin käydä bussilla kaupungissa hakemassa juna-asemalta ja tulla takaisin linjurilla Hervantaan ko. henkilön kanssa.
Mutta kuten sanottua, niin tuo busseilla kulkeminen on aika simppeliä touhua, joten varmaan sieltä kaupungista yksinkin osaavat monet tulla tänne. Tämä oli vain nopea päähänpistos.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Sohvi

#130
Voi ei, oon unohtanut ilmoittautua  XD  :< Aarrgghh, muistin väärin. Noh, kai sitten pakko laittaa jälki-ilmoihin kun kuitenkaan eivät ulkkikseen mene.

Vai ehtiikö vielä ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ninde

#131
Tänään on viimeinen ilmopäivä, vielä ehtii sähköpostilla laittaa.

Sohvi

#132
Huh, okei no hyvä.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Vilma

#133
Nyt näyttää vahvasti siltä, ettei olla Tampereelle tulossa. Harmittaa!  :<
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

jennu

#134
Näyttelyynhän on enää n.1,5vk :huh Aika on kulunut todella nopeati tätä näyttelyä odotellessa ja hyvä niin, sillä en malttaisi millään odottaa, kun edessä on minun näyttely harrastukseni ensimmäinen ulkkis :)
Tähän asti kun on pysytty visusti lemmikkien puolella. Nyt kuitenkin uskaltauduin molempiin :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]