• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Minski

#135
^ Mäpäs tiiän 8-)
Mutten kerro :) Ellei makseta :D

Lainaus käyttäjältä: "jensku"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"On se hassua kun mä en koskaan osu yhteenkään kuvaan. En löytänyt itseäni lauantain enkä sunnuntain kuvista, vaikka roikuin paikalla koko ajan.  xD
Samat sanat, xD  mutta joisakin kuvissa näky miut ihan vähän. Eli lauantain kuvissa. :)
No jos haluutte kuviin niin ottakaa näyttelyssä joku pesti esim. sihteerin tai assarin :P
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#136
eheehh ei ollut yhtään kivoja kuvia  :twisted: vihaan kuvaamista siks yritän aina kääntää selkäni.

Vevve

#137
^^ oonpa hassun näköinen.  xD

Sohvi

#138
Vevve kuka oot tosta kuvasta ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Vevve

#139
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Vevve kuka oot tosta kuvasta ?

Mustahiuksinen kädet ristissä.  ^^

Sohvi

#140
Okei :D Mä arvasin  :twisted:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#141
samoin

Jane_O

#142
Eiks kellään oo Jyviksestä kuvia? :)
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Marla

#143
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Eiks kellään oo Jyviksestä kuvia? :)
Oon odotellut niitä kauhulla... Epäilen, että musta on pari epäedustavaa kuvaa. :roll: Kamerafobia iski. :D

Katitar

#144
Mä ainakin räpsin jotakin kuvia omalla 'ei niin kovin laadukkaalla' kamerallani.  xD  voisin kattoa onko siellä mitään järkeviä kuvia kunhan pääsen kotiin..

Eikös siellä silti muutama muukin kulkenut kamera kädessä? Näin olin ainakin katsovinani.. mäkin muistaakseni jouduin kameran linssin kohteeksi muutamaan otteeseen.  :<
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

#145
Muakin kiinnostaisi nähdä. Makasin siellä nurkassa ihan henkihieverissä enkä muutenkaan ollut ihan parhaimmillani silloin, ois hauska nähdä miltä näytin.
Omakin kamera oli mukana, mutta enpä sitten jaksanut kuvailla kuin pari peruskuvaa palkintopöydästä ja semmosesta.

Anonymous

#146
Ai se olit sinä kuka makas siin roskiksen vieressä  ;)

Mustikkamaan

#147
Eks kukaan ottanu Jyväskylästä kuvia  :shock:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#148
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ai se olit sinä kuka makas siin roskiksen vieressä  ;)

Jeps.  xD
Oli jotenkin ihan kamala olo, heräsin jo puol neljä aamulla ja hirvee väsymys/stressi/jännitys mahakipu päällä.  :c8

GaneshaX

#149
Paljon hyviä kuvia. Niin kuin aina  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki