• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Ninde

#120
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Tuli mieleen, et ainakin marsutuomareilla on näkynyt tollasta valkosta takkia. + kanituomareilla oli sellaset vihreet kaikilla
Enkkutuomareilla on aina omat valkoiset takit mukana. :)

viiru

#121
Oon kyl siis niin hot mama.  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sohvi

#122
Muuten laitoin yhteen kuvaan kommentin kuka olen, mutta en ole tuo isompi valkeahupparinen vaan PIENEMPI  :D  XD
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

#123
^ Kivoja kuvia oli  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

metsku

#124
No koitetaan tälläista tapaa. Joo, myönnän olevani utelias! Mikä nikki on kuvassa 25? Ja 28,56,53 (rastatukkainen), 68 ja 69?

metsku

#125
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Kokeile vielä sellaista tapaa, että laitat linkit kuviin :)

 xD  Jos kokeilen ensin tuota edellistä tapaa ja jos ei se auta niin sitten linkitän  xD

metsku

#126


wiidii

#128
Ninde ehti ensin.  :)  Taas on Juha napsinut kivasti kuvia, ihanaa katsoa noita aina jälkikäteen. Hyvin olet vanginnut Vaahdon ylvään olemuksen tähän kuvaan.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#129
Joo, olis ehkä kannattanut sittenkin sunnuntaina vaan kääntää kylkeä eikä herätä klo 4 aamulla :D Noihin kuviin verrattuna ne lauantain kuvat on oikein onnistuneita :D

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Hyvin olet vanginnut Vaahdon ylvään olemuksen tähän kuvaan.  :sydan
Voi kun onkin söötti :sydan


Meidän Tanishan kuva on kans niin söötti <3 Se oli kyllä ihan villillä tuulella tossa BISsissä, että ihme, että siitä on saatu tuommonen rauhallisen oloinen kuva :)
Hamsteriton tätä nykyä


Vevve

#131
On se hassua kun mä en koskaan osu yhteenkään kuvaan. En löytänyt itseäni lauantain enkä sunnuntain kuvista, vaikka roikuin paikalla koko ajan.  xD

jensku

#132
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"On se hassua kun mä en koskaan osu yhteenkään kuvaan. En löytänyt itseäni lauantain enkä sunnuntain kuvista, vaikka roikuin paikalla koko ajan.  xD

Samat sanat, xD  mutta joisakin kuvissa näky miut ihan vähän. Eli lauantain kuvissa. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

NipsuMakkara

#133
Minä satuin lauantain kuvissa vain yhteen kuvaan. =) Ja siinäkin minä istuin. =)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Anonymous

#134
mä oon joissaki kuvissa mutta onneks harva tietää minkä näköinen olen  XD