• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Multa muutama:

Hotellista:


Pari yleistä kuvaa näyttelypaikalta:




Lemmikkituomareista Janika ja Eve


Tässä pohjoisen porukka ja mersu pakattuna valmiina kotimatkaan. Tuo on siis farkku, ei ois paljon enempää mahtunut kyytiin :D



spellcaster

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 17.04.12 - klo:16:01
Multa muutama:

Hotellista:




Söikö tuo hamsteri tuon aukon tän reissun aikana? Vai oliko siinä jo ennestään reikä?  :hauskaa:

AnsaLucia

Jaahas siellä on Satulla ollut työteliäs pikkukaveri mukana hotellissa. Mulla on noista samaisista bokseista syöny usempikin syrkki itsensä just samalla tavalla näyttelymatkoilla ulos. Itseasiassa edesmennyt Lenni-Kalle jopa myös niistä vahvemmista kansista... Kerran Lenniltä jopa eväsin näyttelymatkan kokonaan, kun oli tarkoitus yöpyä hotellissa ja en arvannut herraa sattuneesta syystä mukaan ottaa. Taisi mennä niin että kerran kun se sen keksi, enää ei oikein boksit pidelleet. Onneksi nykynuoriso meillä on rauhallisempaa siinä suhteessa.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Sintturainen

^^ Janikan hamsu on hän, boksi oli kuulemma toista kertaa käytössä ja oli siis ehjä lähtiessä. Onneksi oli varabokseja mukana...  :icon_cheesygrin:

wiidii

Mä vihaan noita mustia tollaisia bokseja, niistä tulee tyhminkinkin hamsteri läpi pidemmän päivan aikana.  :nuija:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Katitar

noniin! jaksoin vihdoin kaivaa onnistuneimpia kuvia kameran uumenista.

kyseessä siis Jyväskylän näyttely 14.4.12 ja tässä kuva-arsenaalia sieltä. olin lemmikkikääpiöillä sihteerinä, joten suurimmasta osasta kuvia komeilee jonkin lajin kääppäriedustaja.  :icon_cheesygrin:
























(tää pämpelli oli mun suosikki - voi että. tuitui.  :loov:)












Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

AnsaLucia

Ai kun hienoja kuvia! :applause:   Et millään haluis jossain näyttelyssä kuvata muutamaa pikkutarinaa  :hyper:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ana

Oih mun hamsu päässyt kuvaan! Saanko käyttää tota kuvaa petsiessä? Toi keltainen cämpsy josta tykkäsit. Mullaki ois vähä kuvia kun sain ne tänne :D

Katitar

Lainaus käyttäjältä: Ana - 20.04.12 - klo:21:34
Oih mun hamsu päässyt kuvaan! Saanko käyttää tota kuvaa petsiessä? Toi keltainen cämpsy josta tykkäsit. Mullaki ois vähä kuvia kun sain ne tänne :D

^ toki! laita kuvaan maininta: (c) Kati Keinonen.  :mhappy:

Lainaus käyttäjältä: AnsaLucia - 20.04.12 - klo:20:26
Ai kun hienoja kuvia! :applause:   Et millään haluis jossain näyttelyssä kuvata muutamaa pikkutarinaa  :hyper:

^ kiitos paljonkovasti. kyllä mua saa tulla repimään hihasta jos kuvia halajaa. kuvaan mielelläni!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Katitar - 20.04.12 - klo:20:19
noniin! jaksoin vihdoin kaivaa onnistuneimpia kuvia kameran uumenista.

kyseessä siis Jyväskylän näyttely 14.4.12 ja tässä kuva-arsenaalia sieltä. olin lemmikkikääpiöillä sihteerinä, joten suurimmasta osasta kuvia komeilee jonkin lajin kääppäriedustaja.  :icon_cheesygrin:

Ihania kuvia!
Jaksasitko lähetellä noista alkuperäisversioita mulle sähköpostiin, noita ois tosi kiva saada Poskipussin kuvitukseksi  :sydan:

Ana

Juu laitoin kuvan alle kuvaajan nimeksi sut :)

Joo ei mun kuvat ollu kyllä kehuttavia, mutta pari löytyy täältä: http://s1013.photobucket.com/albums/af260/Serinen/Jyvaskyla/

Katitar

tässä taas pieni pläjäys itse ottamia kuvia Lahdesta.  :mhappy:



































Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

MirkkuH

Ihania kuvia :sydan: :puna:

Eikös siinä tokassa kuvassa olekin mun tytteli JV12 Yours Gerbe Rose, ja toisessa uuden laikkukaverin kanssa eli Colbronde's Cincerellan  :sydan:

Katitar

^ en tiedä yhtään. napsin vain.  :mgrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Katitar

lupasin vissiin niitä kuvia Pinan näytskästä. tässähän näitä:



















































kuvaaja kiittää ja kumartaa kuvattavia.  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***