• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Vevve

#375
Jinnyllä tosi hienoja kuvia!  :)

Sara

#376
Tämä ois vissiin meidän Olga. :)

Mäkin voisin julkaista tämän päivän aikana jotain kuvia eiliseltä, jahka jaksan ladata kaikki koneelle.
vhk roborovskit

Jinny

#377
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Tässä kuvassa taitaa olla menossa tahtojen taistelu, ainakin se näyttää ihan juuri siltä. Toinen sanoo "eipäs!" ja toinen "juupas!"
Joo, Java siinä yrittää telepaattisesti viestittää tuomarille että kirjoittaa muistiinpanoihinsa, että maailman ihanin ja söpöin ja herttaisin hamsteri :D

Sara

#378
http://sararawr.galleria.fi/kuvat/VIP+P ... 9.08.2010/

Täältä löytyy mun ottamia kuvia eiliseltä. Kuvia saa halutessaan käyttää, mikäli ilmoittaa siitä minulle etukäteen ja tekijänoikeustiedot säilyvät.
vhk roborovskit

Minski

#379
Lainaus käyttäjältä: "Sara"http://sararawr.galleria.fi/kuvat/VIP+P ... eit%E4.JPG
Haha, mä oon toi ton MAX 1500 kg-kyltin alla xD
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#380
Ja mä oon joka kuvassa taas niin surullisen näkönen! Miten onnistunkaan :D

Tosi hyviä kuvia kyllä, tommosia tarkkoja ja noin :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Lakupekka

#381
Hahaa, tää kuva ei varmaan paljon ketään muuta kiinnosta kun mua, mutta siis juup. Siskoni otti tämän Hyvinkään näytsässä siis.

kuva poistettu

Poistakaa tämä viesti ?  :c8
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Minski

#382
Lainaus käyttäjältä: "Lakupekka"Hahaa, tää kuva ei varmaan paljon ketään muuta kiinnosta kun mua
Mua kiinnostaa, koska Saanasta näkee harvoin näyttelykuvia :P Oon nyt sit tuijottanu tota ainutta viimeset puol tuntii :D

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Ja mä oon joka kuvassa taas niin surullisen näkönen! Miten onnistunkaan :D
Oli niin surullinen taso hamsuilla :P xD



Ottiko joku muu täällä kuvia ? Laitelkaa ihmeessä niitä tähän ketjuun, jos otitte. Mä tykkään tosi paljo kyylätä aina näyttelykuvia :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#383
^ Ai jai, Saana ei tykkää, kun siitä julkaistaan kuvia netissä... Vaikka mun mielestä tuossa nyt ei mitään vikaa olekaan.

karov

#384
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ottiko joku muu täällä kuvia ? Laitelkaa ihmeessä niitä tähän ketjuun, jos otitte. Mä tykkään tosi paljo kyylätä aina näyttelykuvia :)

Komps! :) Haluaisin nähdä lisää kuvia, että jos ois vaikka itsekin eksynyt kuviin  :D Tuntuu että en pahemmin ole jumittanut siellä missä kuvattiin, vaikka en muuta tehnyt kuin palloillut paikalla, etsinyt bokseja, hieronut Saanaa ( xD ), kuskannut bokseja takas tai rampannut ties missä siinä pikkuruisessa tilassa mikä meille oli annettu  ;) Mutta mulla oli kivaa  8-)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Lakupekka

#385
^^ En tullut ajatelleeksikaan.. Pitäisikö kuva poistaa ?

Edit. Jospa joku poistaisi koko viestin? :c8
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Sirpa

#386
Minun hamsterikuvat Hyvinkäältä
Tulihan sitä räpsittyä muutama kuva hamstereistakin. Tosin Minskin kilpparitytöt varastavat taas show'n, erityisesti Sarlotta  xD

AnsaLucia

#387
Sirpalla oli hienoja kuvia! Meiltä oli niissä ainakin nuorimies Grimaldi ja taisi niissä Puhina-Lempikin vilahtaa. Tuo Grimaldin kuva tosi hieno... saisinko luvan ottaa itselle kotisivuille (jotka -joskus- tulen vielä päivittämään). Kuvaajan nimen toki mainiten.
Kuvia on kiva katsella. Onneksi itse en ole kovin moneen osunut  xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

jonna

#388
Oi! Sirpan kuvissa on meitin helmiäissafiiri HelmiOrvokkiHakkarainenkin!
Samaa kyselen kuin AnsaLuciakin, saako noita kuvia omille kotisivuille  :oops:

Sirpa

#389
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Sirpalla oli hienoja kuvia! Meiltä oli niissä ainakin nuorimies Grimaldi ja taisi niissä Puhina-Lempikin vilahtaa. Tuo Grimaldin kuva tosi hieno... saisinko luvan ottaa itselle kotisivuille (jotka -joskus- tulen vielä päivittämään). Kuvaajan nimen toki mainiten.
Kuvia on kiva katsella. Onneksi itse en ole kovin moneen osunut  xD
Toki saat ottaa niitä kotisivuillesi, olisi kiva jos mainitset kuvaajan nimen kuvan yhteydessä (Sirpa Tähkämö). Ja muutkin saavat käyttää kuvia omista eläimistään, vaihdoinkin tuolta kaikkien hamsukuvien lisenssin CC:ksi enkä laske hamsterikasvatusta kaupalliseksi toiminnaksi  :)
Kuka noista muuten on Grimaldi ja kuka Puhina-Lempi?