• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Vilma

#300
Pahoittelen jo nyt huonoja kuvia "//




Tää kuva on JUULIAN ottama, eli nyt sun Minski täytyy kostaa sille eikä mulle. :D









TÄÄLTÄ löytyy lisää kuvia. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Anonymous

#301
^ Epistä sulla on järkkäri!!!  : D  Onko tossa yhdessä kuvassa mikä on otettu peilin kautta niin sinä ja Nilla? (:

Vilma

#302
^ Monella muullakin on järkkäri ja juu, Nilla on myös siinä kuvassa. ;D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Anonymous

#303
^ Joo tiiän kyllä, mutta itselläni ei vielä, ja olen haaveillut siitä jo jonkin aikaa.. : D  ja ok.

Minski

#304
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Tää kuva on JUULIAN ottama, eli nyt sun Minski täytyy kostaa sille eikä mulle. :D
Harmi vaan, etten erota teitä toisistanne, joten kostan molemmille :twisted: Ja lisäksi olet ihan yhtä syyllinen kuin siskosikin, koska sä julkistit kuvan :twisted: Hmmm, menenkin tästä punomaan kostojuoniani... :angel
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#305
Ollaan niiiiiiiiiin erinäköset, kun ikinä voi vaan olla! Siitä vaan, myöhemmin nähään sitten sun kostot. :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Heli

#306
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Ollaan niiiiiiiiiin erinäköset, kun ikinä voi vaan olla!
No niinpä olette joo, ei vois kyllä yhtään enempää olla erinäkönen.  XD (PÄ!)
Destiny's hamsterit 2001-2009

Marla

#307
Lainaa//http://ellipsi.kuvat.fi/kuvat/PetExpo+24.4.2010/27.jpg
Haha, juorukerho koossa. :D

Olihan tuolla mustakin tosiaan noita kuvia, mm. hamstrauskisan merkeissä.


Laittelen ottamiani kuvia sitten varmaan myöhemmin, ehkä jopa jaksan tänään laitella, mutta luultavasti keskiviikkona, kun palaan laivareissulta. :)

Juulia

#308
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Tää kuva on JUULIAN ottama, eli nyt sun Minski täytyy kostaa sille eikä mulle. :D
Harmi vaan, etten erota teitä toisistanne, joten kostan molemmille :twisted: Ja lisäksi olet ihan yhtä syyllinen kuin siskosikin, koska sä julkistit kuvan :twisted: Hmmm, menenkin tästä punomaan kostojuoniani... :angel

Iik! :teipit Enhän mä uskalla enää liikkua mihinkään jottei Minskin kostot oota heti oven edessä... :D
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

sarilau

#309
ihana tuo kuva 34  :)

Mie oon yhes kuvas taustajoukoissa hädintuskin erotettavissa, mut luulisin että se olen minä.. Ois kyl mukava saada johonkin kuvia ja alle ketä niis on, jäi aika monen henkilöllisyys auki tuol messuil kun niin monii ihmisii..enkä tajunnu, ett vois ottaa tälläsii kuvii muiden iloks, no aikanaan sitä oppii..
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Vevve

#310
Mut tunnistaa hamstrauskisakuvista juontajana/tuomarina/organiseeraajana.  :D

Sintturainen

#311
Minä olin koearvosteluja tekemässä molempina päivinä, olin se pallomahainen, näyn yhdessä kuvassa...  ;)

Juulia

#312
Mä sain taas muutamalle foorumilaiselle "kasvot" lauantaina :D ja tunnistinkin melkein kaikki, ketkä näyttelyssä olivat :) .

Ja tosi paljon olikin uusia ihmisiä! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

HennaT

#313
Itseni löysin äskön yhdestä kuvasta :oops:  ihana ilme...

Disposable

#314
Olempas onnistunut moneen kuvaan tunkemaan tietämättä itseni! Olin Satulla sihteerinä lauantaina ja sunnuntaina Marjutilla.  :)
LK syyrialaisia Pudasjärvellä