• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

16.5.2009 Jyväskylä, SHY:n 20v. juhlanäyttely

Aloittaja Tansku, 05.04.09 - klo:18:08

« edellinen - seuraava »

Minski

#105
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mäkin jo kerkesin pohtia ettei miun hamsuilla ole mitään mahdollisuuksia jos osallistujia tulee jättimäärä
Jos hamsu on hyvä niin yhtälailla se pärjää silloin kun kilpakumppaneita on paljon tai vähän; menestyshän ei ole riippuvainen kilpailijoiden määrästä vaan hamsun "istuvuudesta" sille kirjoitettuun standardiin :) Huono/standardia vastaamatonkaan hamsu ei pärjää vaikka kilpailijoita olisi tasan kaksi :) En kyllä epäile, että hamsusi olisi yhtään huonoja, mutta kunhan piti vain korjata, vaikket ehkä tarkoittanutkaan asiaa tuolla tavalla kuin miten sen ymmärsi :)


Syyrikset on jotenkin kärsineet inflaation viime aikoina näyttelyissä. Tai siis onhan niitä nyt yhä eniten kaikista hamsulajeista; yht. 49 kpl ulkomuotoluokassa, mutta joskus hyvinä aikoina tollanen määrä oli pelkkiä pk tai lk-hamsuja, nyt toi on koko näyttelyn syyrismäärä. Mutta niin kai kun kaikki syyriskasvattajat lopettaa toisensa jälkeen :|
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#106
^ Niinpä joo, mutta ajattelin enimmäkseen lemmikkiluokan kannalta kun siihen mä noita olen nyt enimmäkseen ilmoitellut. :)
Kyllähän sitä kuitenkin esimerkiksi jos on paljon osallistujia, voi tulla sen verran niitä oikein hyviä hamstereita että rima korottuu... Tai voihan olla niinkin että määrästä huolimatta koko joukko on keskivertoa. :D

Valeriana

#107
Heips, sain juuri viestin, et pääsemmekin mukaan. Kiitos kaikille, jotja avittivat asiaa. Olin nimittäin laittanut s-posti-ilmooni otsikoksi vahingossa päivämäärän 16.04. ja posti oli suodattunut vastaanottajalta.

Itselle ja muille siis opiksi et täytyy olla tosi tarkka noiden päivämäärien ja viitenumeroiden sun muiden kanssa.

Lauantaina nähdään!

Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"
Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"Ei helkutti, eikös mun ilmot olekaan tulleet perille??? Ilmosin meinaan 6 standardicämppäriä ja laitoin ilmot s-postitse kerrankin ajoissa eli jo viikkoa ennen deadlinea. Laitoin jo kiiruusti mailia Viirulle. hänelle ilmot piti lähettää?
Asia on kunnossa nyt!  :)

Jonnakas

#108
Äitini oli tulostanut netistä tai jostain jonkun ilmoituksen missä luki että nyt lauantaina oisi joku jyrsijänäyttely Jyväskylän killerillä? Mikähän se mahtaa olla vai onko kyse tästä samasta mikä on Keltinmäessä?
Jonna Paatelainen

Anonymous

#109
Killerillä on ainakin marsut ja jotain muitakin jyrsijöitä mutta hamsut on tuolla silokkaantiellä.

Vevve

#110
Onko Killeri kaukana tuosta Silokkaantieltä? Jos kiireiltäni kerkiän, olisi kiva käväistä vaklaamassa marsuja hamsunäyttelyiden lomassa...  xD

Jane_O

#111
Haetaankos juhlikseen lainkaan "työläisiä" eli sihteereitä ja assareita?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Anonymous

#112
Jos oikein tajusin niin Killerille  matkaa keltinmäestä noin 5km. Korjatkaa jos olen väärässä.

Marla

#113
Nyt alkaa jo hieman jänskättämään tuo näyttely...
Päätin jättää armottoman rahapulan vuoksi Indyn kotiin, vaikka olisihan kaunis lumikuningatar voinut taas tulla esittäytymään. :) Kohta se pääsee veteraaneihin, sitten ainakin käydään näyttelyissä niin pitkään kuin vain hamsun kunto sen sallii.

Mutta lauantaina sitten! Tällä kertaa olen jopa varma, että löydän perille, kun saan paikallista opastusta. xD

viiru

#114
Sihteereitä ja assareita ei näköjään olekaan vielä kyselty. Minulle voi ilmoittautua etukäteen, jos on kiinnostunut jotain toimea tekemään.

Sihteeri, Satu Evilampi: Heidi Kurikka
Assistentti, Satu Evilampi:
Sihteeri, Niina Eskelinen:
Assistentti, Niina Eskelinen:
Sihteeri, Petri Pyysilta: Jaana Vanhatalo
Assistentti, Petri Pyysilta: Paula Simonaho
Sihteeri, Martina Munther: Johanna Kivistö
Assistentti, Martina Munther:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Jane_O

#115
^ No mut saa kyllä laittaa johonkin hommaan, joko sihteeriksi tai assariksi, kummin päin vaan.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Katitar

#116
Kysyisin kuulkaas semmosta asiaa, että tuleeko maililla vielä jotain vastausta siitä että ilmoittautuminen on mennyt varmasti perille (siis mailitse, mailitse ilmoittauduinkin)? Oon huolissani vaan siitä, että on varmasti mennyt ilmot perille.. kun kerran maksettukkin on jo.  ;)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Anonymous

#117
Ni eiks assari kuskaile hamsuttimia arvostelupöydille ym...? Mut voi laittaa assariks ihan mihin noista vain mulla toi melkein 10v likka apuna myös.

Minnaw

#118
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"Kysyisin kuulkaas semmosta asiaa, että tuleeko maililla vielä jotain vastausta siitä että ilmoittautuminen on mennyt varmasti perille (siis mailitse, mailitse ilmoittauduinkin)? Oon huolissani vaan siitä, että on varmasti mennyt ilmot perille.. kun kerran maksettukkin on jo.  ;)
Näyttelyvahvistukset ovat jo tulleet. Otathan yhteyttä näyttelyilmoittautumisten vastaanottajaan sähköpostilla ja selvität tilanteen.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Katitar

#119
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"Kysyisin kuulkaas semmosta asiaa, että tuleeko maililla vielä jotain vastausta siitä että ilmoittautuminen on mennyt varmasti perille (siis mailitse, mailitse ilmoittauduinkin)? Oon huolissani vaan siitä, että on varmasti mennyt ilmot perille.. kun kerran maksettukkin on jo.  ;)
Näyttelyvahvistukset ovat jo tulleet. Otathan yhteyttä näyttelyilmoittautumisten vastaanottajaan sähköpostilla ja selvität tilanteen.

Asia on nyt työn alla.  :D  Katsotaan kuinka flikan käy.

Hassua kyllä, ilmoittauduin jo 9.4. (olin fiksuna tyttönä tallentanut ilmoni wordiin koneelle) ja oon muutenkin tosi innolla odotellut ekaa näyttelyäni ja sitten käy näin. Ilmoittautumiseni on vissiin kai jäänyt leijailemaan tuonne jonnekin bittiavaruuteen (tekniikka on sitten ihmeellistä)? Kaikenlisäksi olin ajoissakin tuon ilmoittautumiseni kanssa. Ja maksettukkin on jo..
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***