• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

16.5.2009 Jyväskylä, SHY:n 20v. juhlanäyttely

Aloittaja Tansku, 05.04.09 - klo:18:08

« edellinen - seuraava »

Marla

#90
Loistavaa, että tuo meni tuntia myöhemmälle, niin aikataulut osuu paremmin kohdalleen. :)

Veteraanipappa on siinä ja siinä, viitsinkö sittenkään tuoda... :roll: Muuten kyllä sakki on ihan kivasti kuosissa.

PiiaL

#91
Meidän kyyditys nyt sitten peruuntui, että me ei tullakaan paikan päälle. No, vähän lohduttaa se, että ei nuo pitkiksetkään ole siinä parhaimmassa karvassaan nyt, enemmänkin laahusta saisi olla, että ei varmaan sen puolesta mitään sijoituksia ainakaan menetetty :p Ja Valencia sai tosiaan sen yllätysnaperonsa, eli sitäkään en olisi voinut tuoda ensimmäiseen arvosteluunsa.

Mutta kaikille hyvää näyttelypäivää meidänkin puolesta :)

GaneshaX

#92
Matkaa meilläkin yli 4h/suunta, joten eipä haittaa poikkeusjärjestely :)

Eli kaikkien luokkien arvostelut alkavat vasta klo 11?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jonnakas

#93
Missä tuo näyttely mahtaa olla täällä Jyväskylässä ja saakohan sinne tulla vaan katselemaan suloisia otuksia ja miten homma toimii  :P Ja monesta moneen se on?
Jonna Paatelainen

Heli

#94
Tästä ketjusta löytyy paikka ja alkamisaika.  ;) Päättymisaikaa on hankala arvioida, mutta katsojanahan saapi olla paikalla sen aikaa kun jaksaa.  :) Eli kyllä, saa mennä vain katselemaan touhua.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Jonnakas

#95
En mä alkamisaikaa löydä,enkä paikkaa, oon ehkä hieman tyhmä  :shock:  :P
Jonna Paatelainen

viiru

#96
Lainaus käyttäjältä: "Jonnakas"En mä alkamisaikaa löydä,enkä paikkaa, oon ehkä hieman tyhmä  :shock:  :P
Näyttely järjestetään Keltinmäen asukasyhdistyksen tiloissa (Silokkaantie 11), ja arvostelut alkavat klo 11. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Jonnakas

#97
Okei kiitos kovasti. Nyt selkis  XD pitää tulla käymään jos vaan millään kerkeää.
Jonna Paatelainen

Ninde

#98
Oliskos eläinmäärät kohtapuoliin tiedossa?

jjenna

#99
Mulla on menny ilmottautumisaika iiihan kokonaan ohi, netti pamahti kotoa rikki pari viikkoa takaperin enkä oikeen ole päässyt tääläkään käymään. No, meiltä ei sitten tulla, tai jos tullaan niin jälki-ilmotan jonkun lemmikin  xD Että osaa immeinen olla typerä kun ei muista..  :(
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Jane_O

#100
^^ Vähän aikaa piti kelata, kun olin että jossainhan mä oon jo ne eläinmäärät nähnyt, ja niinhän mä olenkin, nimittäin näyttelyvahvistuksessa. Eli kopsataanpas tähän eläinmäärien tiedot mailista:

"*Eläinmäärät*

Standardi lyhytkarvaiset syyrialaiset: 20
Standardi pitkäkarvaiset syyrialaiset: 24
Koestandardi syyrialaiset: 2
Ei-standardi syyrialaiset: 3

Standardi venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 43
Standardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 5
Koestandardi vvenäjänkääpiöhamsteri campbellit: 5
Standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 3
Ei-standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 5
Kiinankääpiöhamsterit: 7

Lemmikkiluokka, syyrialaiset: 21
Lemmikkiluokka, kääpiöhamsterit: 18
Lasten lemmikkiluokka:  8"
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Valeriana

#101
Ei helkutti, eikös mun ilmot olekaan tulleet perille??? Ilmosin meinaan 6 standardicämppäriä ja laitoin ilmot s-postitse kerrankin ajoissa eli jo viikkoa ennen deadlinea. Laitoin jo kiiruusti mailia Viirulle. hänelle ilmot piti lähettää?

Minnaw

#102
Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"Ei helkutti, eikös mun ilmot olekaan tulleet perille??? Ilmosin meinaan 6 standardicämppäriä ja laitoin ilmot s-postitse kerrankin ajoissa eli jo viikkoa ennen deadlinea. Laitoin jo kiiruusti mailia Viirulle. hänelle ilmot piti lähettää?
Asia on kunnossa nyt!  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ninde

#103
Onpas vähän ilmoittautuneita, olisi luullut että juhlanäyttely olisi vetänyt enemmän osallistujia...  :huh

Vevve

#104
^ Niinpä näyttää. Mäkin jo kerkesin pohtia ettei miun hamsuilla ole mitään mahdollisuuksia jos osallistujia tulee jättimäärä, mutta ei sitten kuitenkaan.  :pihalla:

Ehkä jälki-ilmoihin tulee ryntäys?