• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

16.5.2009 Jyväskylä, SHY:n 20v. juhlanäyttely

Aloittaja Tansku, 05.04.09 - klo:18:08

« edellinen - seuraava »

Vevve

#75
Mä ilmoittelin tuossa viime viikolla kaksi, toisen lähdöstä en ole varma että onko hyvässä kunnossa silloin.

Enkeli89

#76
Mieli kyllä tekisi lähteä, mutta pitäisi olla takaisin täällä päin suomea jo klo 15 maissa samana päivänä, niin eipä sitten taida tulla lähdettyä... ennen yhtä kun pitäisi jo lähteä pois niin ei välttämäti ehtisi edes kaikki eläimet päästä käymään pöydällä
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

lapanen

#77
En vieläkään tiedä olenko menossa näyttelyyn, mutta sitä ennen hamsuni kynnet pitäisi leikata, eikä se onnistu millään. Mitä teen? Olen yrittänyt kaiken maailman herkuilla ja yrittänyt leikata juuri kun se on herännyt, mutta se on hirveän vilkas. Mikä neuvoksi? Voiko sen juoksupyörään laittaa hiekkapaperia vai hankaako se sen jalat verille? Jos voi niin minkälaista?

Minnaw

#78
^Voit ihan hyvin tuoda hamsun näyttelyyn pitkillä kynsillä ja ennen arvostelua kysy vaikka infosta, jos joku leikkaisi hamsusi kynnet ennen arvostelua. Kokenut kynsien leikkaaja voi sinulle näyttää kuinka homma hoituu helpoiten.  :)

Ei missään nimessä hiekkapaperia juoksupyörään.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

viiru

#79
Vielä tänään ja huomisen ajan on mahdollista ilmoittautua näyttelyyn, eli nyt kaikki osallistumisaikeiset lähettäkääs ne ilmoittautumisenne särmästi määräajan sisäpuolella. Myöhässä tulleita ilmoja ei ole mahdollista enää ottaa vastaan. Myöskään 6.5. myöhemmän postileiman omaavia ei oteta enää vastaan, eli jos osallistutte kirjeitse niin postittakaa ajoissa!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#80
Kokoajan koitetaan väsätä porukan tietoja kasaan kun sainkin sitten auton käyttööni pitkän keskustelun jälkeen.

Jee nyt ilmot laitettu meneen ja 5 noita näyttäis lähtevän mukaan jollei tule viimetipassa mitään ihmeitä. :D

Jane_O

#81
Laitoin just ilmon menemään, oon siis kerrankin ajoissa ;) :D (vrt. yleensä hoidan ilmot puolen yön maissa silloin ku ilmoaika loppuu).

Kivaa, enää reilu viikko näytskään :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

#82
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Myöskään 6.5. myöhemmän postileiman omaavia ei oteta enää vastaan, eli jos osallistutte kirjeitse niin postittakaa ajoissa!
Ilmottaako nykypäivänä muuten monikin vielä postitse ?

Lainaus käyttäjältä: "mirilii"Viiru tuomaroi lemmikkisyrkit.
Ei siis mitään ongelmaa asiassa, kunhan uteliaisuuteni vain pääsi valloilleen ja aloin vain miettimään, että on vähän hassua kun ilmottautumiset lähetetään näyttelyssä tuomaroivalle henkilölle :) Tai siis kun foorumilla ei kuitenkaan saa mainita näyttelyyn lähtevien hamsujen nimiä sen vuoksi, että foorumilla liikkuu myös tuomareita niin siinä on vähän ristiriitaa. Mutta kaiketi ei vain näyttelykutsun julkistamishetkellä ollut vielä tiedossa ketkä tuomaroi :) Eikä se ole siis minkäänlainen ongelma, mutta kaikkeen sitä tulee vain ärsyttävän pikkutarkkana ihmisenä kiinnitettyä huomionsa :oops:

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Laitoin just ilmon menemään, oon siis kerrankin ajoissa ;) :D
Mä ilmotin kanssa ihan just sekunti sitten meikäläiset :) Eli "ajoissa" täälläkin oltiin normaaliin aikatauluuni verraten :D Meillä ei kyllä oikein montaa osallistujaa ollut ilmoittaa, kun on aika vanhan puoleista osa porukasta, lemmikkiluokkaankin vain yksi edustaja meiltä, ulkomuotoon sitten muutama.
Hamsteriton tätä nykyä

Minnaw

#83
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ilmottaako nykypäivänä muuten monikin vielä postitse ?
Kyllä niitä muutamia tulee, ja ainakin omalla kokemuksella myös hyvin viime tippaan, joskus on joutu oikeesti jättämään poiskin, kun on tullut melkein puoli viikkoakin myöhässä.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

viiru

#84
Juu, kyllä noita postiversioitakin tulee - ja tähän näyttelyyn on tullut ennätysmääräisesti ainakin siihen verraten, mitä minä olen näitä ilmoja ennen vastaanottanut.

Se, että ilmojen vastaanottaja ja tuomari ovat sama henkilö on todellakin erikoisjärjestely, ja tässä tilanteessa menetellään siten, että en tee luetteloa lemmikkiluokkien osalta, jotta en joudu lukemaan kaikkien eläinten tietoja läpi. Koen kuitenkin itseni "ammattitaitoiseksi" ja järkeväksi tuomarikandidaatiksi, tiedän mitä eläimissä arvostelen ja osaan sen puolueettomasti tehdä. Sellaisiakin tilanteita on, että tunnistaa vaikkapa oman suosikkipoikasensa kasvattamastaan poikueesta, ihan samanlainen konfilkti siinäkin - pitää osata arvostella unohtaen eläimen taustat ja muut täysin arvostelun kannalta merkitsemättömät seikat.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#85
onkos mitään tietoa vielä arvostelun alkamisajasta? alkaako 10 vaiko 11?

Hyvä juttu ei tarvitse lähtee kukonlaulunaikaan ajamaan ja pystyy sopimaan kyytiläisen kanssa aikataulujakin aikasemmin.  ;)

viiru

#86
Valitettavasti en ole oikein saanut hallitukselta kaikua asialle enkä tiedä mitä tuomarihankinnoista vastaava on tuomareiden kanssa sovittu, mutta ilmeisesti jos Niina ja Petrikin ovat tulossa vasta siihen 11, niin eiköhän se silloin tarkoita sitä, että arvostelut alkavat n. klo 11.

Eli näillä puhein, arvostelut aloitetaan tavallista myöhäisempään aikaan klo 11:00, paikalla tulee olla viimeistään klo 10:30 ja jälki-ilmoittautumisia lemmikkiluokkiin otetaan vastaan aikavälillä 10:00-10:45.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#87
Nyt olisi tosi tärkeää tietää onko Oulun seutuvilta kukaan lähdössä Jyväskylään? Mun pitäisi saada Kärsämäestä talvikkolapsi, joka pitäisi poimia kyytiin ja tuoda minulle näyttelyyn.
mailto:huomenja@hotmail.com">huomenja@hotmail.com

Mun pitää varmaan ostaa uusia kuljetusboxeja tai askarrella karkkilaatikoista... Poikasia pitää viedä sen verran tuonne.

Ninde

#88
Me tulemme Petrin kanssa junalla ja ensimmäinen vuoro on Jyväskylässä tasan klo 11 (erikoisjärjestelyjä ratatöiden takia, Jämsässä joudumme vaihtamaan bussiin). Eli heti kun asemalta pääsemme näyttelypaikalle, aloitetaan arvostelu. :)

Sohvi

#89
Huh, no hyvä kun noin "myöhään" pitää tulla viimeistään paikalle. Nimittäin kun autolla Riihimäeltä Jyväskylään kestää kuitenkin reilu 3 tuntia. Mutta silti pitää herätä aika aikaisin.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi