• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Millinii

#165
Mullakin on suht` uusi hamsteri, Yökyöpelin Ramanda. Sain sen mun kaverilta ku sen piti antaa se pois..  :( Mutta mulle se oli tietysti iloinen yllätys. Olen nyt aivan hurahtanut noihin kiinareihin! Ennen mulla oli syyrialainen, se ei ollut niin kamalan KILTTI. Se puri, eikä sitä voinut sitten käsitelläkään. Mutta meijän tyttönen on kyllä nyt aivan IHANA.

P.S. Oon aika uus käyttäjä näillä sivuilla, nii miten saa kuvan tohon profiiliin. tai siihen mikä näkyy aina ku kirjottaa jotain.. <- sekavaa! :S

wap`

#166
Tänään saapui ensimmäinen syyrialainen hamsterini, normaali vn uros.  :sydan
Valloittava poika, oli kyllä aika säikky mutta eikähän se siitä.  :)
Pitäis keksiä vain joku hyvä nimi..

Anonymous

#167
Tässä meille sioitukseen tulevasta Hikarusta uudempaa kuvaa.


Miharu

#168
^Ompas söpö.  :lov
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Anonymous

#169
Joo niin on ja siitä saa kiittää GaneshaX:a

Tikru40

#170
Meille tuli tänään uusi hamsu ,cambpelli naaras:X-File´s Nemi,Me annoimme nimeksi Niisku.
Aivan ihana  :lov ,hankimme hänet siksi kun Susaermas Taimi jäi yksin kun kaveri nukahti ikuiseen uneen.Niisku on tutkailemassa uutta kotiaan ja asuin kaveriaan.

Miharu

#171
^Onnea ! <3
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Looq

#172
2 viikon pääst tulossa "robo", Safu nimeltään.  :lov

Miharu

#173
^Onnea ! :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Looq

#174
Kiitos, kiitos.

Nilla

#175
Viikonloppuna tulee uusi asukki Ayalta, pk soopeli valkonauhainen  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tatu

#176
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Viikonloppuna tulee uusi asukki Ayalta, pk soopeli valkonauhainen  :lov
Hihi, meille myös :sydan

Linda_

#177
Meille tuli eilen 2 robo poikaa  :lov  :sydan
Choko ja Late  :sydan
<3 Choco & Late <3

Tatu

#178
Tässä tänään Aya:lta kotiutunut, 20.5 syntynyt Elo-isa, "Iisa":













On se vaan niin ihana ettei mitään rajaa :lov Pari päivää pitäisi malttaa niin pääsee tutustumaan neitiin paremmin. Kovasti se kiipeilee ja viipottaa uteliaana uutta asumustaan tutkien. Juoksupyörä on ollut ahkerassa käytössä! Meillä on niin kovat nämä kodin äänet lapsien takia että vähän väliä pysähtelee ja jähmettyy pidemmäksikin aikaa paikoilleen kuuntelemaan ja katselemaan. Eiköhän se siitä äkkiä totu! Kiitos Aijalle ihanasta tyttösestä :sydan

Nilla

#179
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"Tässä tänään Aya:lta kotiutunut, 20.5 syntynyt Elo-isa, "Iisa":


Venytys  :D  On se niin suloinen, malttamattona odotan omaani kotiin :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!