Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

tintsku

Meille tulee tänään aya:lta pk soopeli uros :sydan
Illalla käydään hakemassa poitsu kotia.

MUOKS. Hamsu kotiutui tuossa n. 1,5 tuntia sitten :sydan

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "tintsku"Meille tulee tänään aya:lta pk soopeli uros :sydan
Illalla käydään hakemassa poitsu kotia.

MUOKS. Hamsu kotiutui tuossa n. 1,5 tuntia sitten :sydan

Oi, saiskos kuvia?  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

tintsku

^Se nukkuu nyt, enkä viitsi herättää, laitan illemmalla tai huomenna kuvia :)

muoks. Lisäsin petsieen kuvia hamsusta: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=91597&s=images

AkuHamsteri

Hami ja Nami Roborovski siskokset  xD

Rikam

Pikku kaupungin lemmikkiliikkeestä se syyrialainen tyttö lähti oitis matkaan ja vartti sitten päästiin totuttelemaan uuteen kotiin. Nimeksi napsahti heti Aino ja arvioni mukaan neiti olisi crème.
Ja hyvin ihastuneita ollaan :lov  XD
Shade and sweet water.

Winnien

Meille muutti kaksi viikkoa sitten Campbelli tytsy nimeltä Raivo. Tuo suloinen neitokainen sai nimensä Bolt -elokuvan mukaan. Kovasti ollaan tytön kanssa tutustuttu, ja olen saanut huomata että minulla on jälleen ihmisystävällinen kämpsy, ei ole purrut eikä ollut äkäinen.

Raivo ja paperi-iglu

muoks kirjoitusvirhe

jansu

Olen uusi myös itsekkin palstalla, mutta viikko sitten elämääni suunnisti kaksi aivan yli söpöä robo tyttöä. :lov
Väriltään tytöt ovat huskyjä. Ja nimiä en vielä oo keksinyt.

Miharu

^^Raivo on ihuna <3

^Onnea, ilmoitteleppas sitten nimet ku tiiät.. (oon niin utelias aina niiden suhteen)  :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Nevermind

Onko normaalia, että hamsu on ollut meillä kolme päivää ja uskaltaa vasta ottaa evästä kädestä? Olen käsissä pidellyt, koska ollaan juoksutettu ja on siellä tuhmiaan ollut tekemässä, ollaan sitten nostettu se sieltä pois. Ja muutenkin on kädessä ollut, mm. kun viety juoksutettavaksi. Onkos tuosta jotain haittaa, koska ei itse uskalla vielä kädelle?

Minski

^ Ihan normaalia on. Ja se tuleeko hamsu ite käteen ei ole niinkään tärkeää, ei kaikki hamsut välttämättä opi sellaisiksi koskaan, paljon tärkeämpää mielestäni sen sijaan on se, että hamsun saa nostettua käteen ja se on siten käsiteltävissä :)

Tervetuloa kaikille uusille foorumilaisille ja onnea uusista hamsuista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nevermind

Kiitos vastauksesta, kyllä se siinä kädessä on ihan kiltisti, ei yritä purra tms. vähän ensin sätkii, mutta siihen se sitten tyytyy.  :D  Äsken nippaisi sormesta, tais luulla jokskin evääksi kun olin sitä ennen käsitellyt tuoreruokia.  xD

mrde-

tänään kotiutui pikkuinen 19.5. syntynyt vkh talvikko uros. väriltään palleroinen on safiiri ja nimeksi tuli elvis >: ---)

Miharu

^Onnea mrde- !
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

wap`

Huomenna kotiutuu Normaali vn uros syyrialainen !  :sydan
Käväsin tänään kattoos herraa, suloinen tapaus, eikä yhtään ollut kiukkuinen ku herätettiin kesken unien, toisin ku yks naaras.
Eläinkaupastahan tuo tulee, mutta onneksi on perhetuttujen eläinkauppa, niin ainaki on luotettavaa. :)

siilipallo

Meille tuli jjennalta ihana pieni argentekämpsy, joka sai kutsumanimekseen Rataxes. Rassukalla oli pitkä kotimatka ja on siitä vähän ressaantunut, alkaa kuitenkin onneksi piristyä pikkuhiljaa. Ihana ilmestys. <3