• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

jensku

#60
^Ihana :lov  Onko tuo väritys norsunluu? :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jennu

#61
Onnea kaikille uuden hamsun omistajille :D
Lassin ja Annien sisko onkin nimetty Hallaksi  :mrgreen:  Ja aiemmassa viestissä olikin kuva :3 Meiään tytteli rääkyy vieläkin paljon, vähän on rääkyminen kyllä vähentynyt.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

NuclearBitch

#62
Lainaus käyttäjältä: "jensku"^Ihana :lov  Onko tuo väritys norsunluu? :)

En oikein tiedä, kun on eläinkaupasta ostettu. Itse olen kyllä veikannut tuota punasilmäiseksi norsunluuksi, luonnossa silmät ovat kauniin tummanpunaiset  :)

Ninde

#63
^Norsunluu ja ps norsunluu on sellaisia värejä joita Suomessa ei kai koskaan ole ollut. Suurempi todennäköisyys on, että hamsusi on punasilmäinen luonnonvalkoinen.

jennu

#64
^Olen miettinnyt, että miksi tämä norsunluu on niin harvinainen? Eikös se tule tumman/vaalean harmaasta+cremestä?
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Ninde

#65
^En ole moneen vuoteen nähnyt tumman- tai vaaleanharmaitakaan, eli nekin on Suomessa harvinaista herkkua. Tämä tietysti johtaa siihen, että ei ole niiden sukulaisvärejäkään.

jennu

#66
^Selvä. Se sitten selttääkin norsunluun harvinaisuuden.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

NuclearBitch

#67
Tässä vielä tarkempaa kuvaa turkista:



munch

#68
Tänään meille tuli hamsupojat, jotka ristin Bubbleksi ja Bobbleksi. Tiedätte ehkä kyseisen pelin josta nimet on poimittu :) Haistelivat ensin paikkoja ja möngersivät sitten aika pian nukkumaan. Odottelen niiden heräilemistä. Bubble osasi jopa tehdä kakat heti vessaan. Ne ovat kyllä niiiin pieniä  :P


Tässä vielä kuvat pojista:


Bubble


Bobble

[size=60]Bubble & Bobble <3
s.4.3.2009[/size]

Minski

#69
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Sunnuntai aamuna kotiutuu Delfoin cinnamon vkkk tuskin maltan odottaa tuota ihanuutta. :lov
Meille siis tulossa tämän veli lk hunaja-poika Delfoin Dante. Hänen pitäisi ainakin alustavien suunnitelmien mukaan kotiutua ensi viikonloppuna :)
Hieman lisääntyi odotusaika, mutta tulossa siis tässä kuitenkin lähiaikoina :)
Nyt hän on täällä :lov Lauantaina kotiutui, tosi kiltti ja ihana poika <3
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#70
Dante oli kyllä aivan suloisen näköinen poitsu ja sai olla siskonsa vieressä koko lauantai päivän  :lov

Rikam

#71
Vähän päälle viikko sitten tuli ostettua eläinkaupasta ensimmäinen lemmikkini, syyrialainen uros Tofu nimeltänsä. Ja ikää tulee olemaan muutaman päivän päästä 2kk.
Herra on suurimmalta osin valkoinen, päässä on erittäin haalea kermatoffeen värinen kuvio silmien yläpuolella.
Poika on hyvin kiltti ja lempeä  :lov
Shade and sweet water.

jennu

#72
Ompa ihanaa aikaa, kun kaikki saavat hamsuja  xD
Onnittelut nyt vielä kaikille :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

jonna

#73
Exposta kotiutui pikkainen talvikkopoika Susa-Erma's Uolevi  :)


Uolevi on ihana  :D  Mä olen kuin pikkulapsi joka on just saanut tikkarin  :haha
Syrkkejä on ollut talossa joskus vuonna kivi ja keppi, mutta tää pirpana on ihan yliveto. Näitä mä haluan lisää  :lov

Anonymous

#74
Tässä meidän 4.4 kotiutunnut Susa-Erma's Severy Kotoisemmin Sepe
Aivan mielettömän ihana mussukka tykkää heti jo hipsutella olkapäilläni aivan niin kuin Aada-morsiankin.