• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Marla

#435
^^^ Onpas ihastuttava tapaus! :lov

Tänään kotiutuu tossa myöhemmin mulle tk valkoinen tyttö. :sydan Ei pitänyt enää eläinliikkeestä ostaa, mutta tuo oli niin kaunotar, etten voinut mitään. Tulee aivan Indy mieleen, ovat niin samaa näköä.

Minski

#436
^ Mitä, haiksä jo sen Ideaparkin hamsun !?! Mikä sen alkuperä on, kysyitkö ? Ja oliksne saman terran tytöt sisaruksia ? Niin ja onnea hamsusta :)
Hamsteriton tätä nykyä

Essi

#437

Anonymous

#438
Varasin tänään Saanalta Robo-tytöt. Nyt toteutan salaisen haaveeni. :lov

MirkkuH

#439
^Onnee, ne on ihanoita :sydan  ...mut mun tekis vielä mieli talvikkoa (kun se yks söpö-pentele, jonka penskan olisin halunnut, teki vain kaksi muksua), tarttee odotella :)

jonna

#440
Joo. Menin, näin, ostin  :D



Kuvat on huonoja, mä olen kehno sihtailemaan pikkuötöjä...

Tämmöinen pikkumies tosiaan tarttui mukaan eläinkauppareissulla. Ei mun pitänyt mutta... :angel

Looq

#441
^Onnea!   :sydan

Minski

#442
^^ Ihana ! :sydan
Mustat valkonauhaiset :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#443
^Suloinen musta vn. :sydan

Hami

#444
Hitsi, mä vannoin jo kolme hamsua sitten ettei tähän taloon hamstereita enempää tule. Nyt kuitenkin Oulusta taas kotiutuu Talvikko herra meille. :)
Herra on helmiäis safiiri. Ja joulu kuussa tampereelta kotiutuu pk creme naaras. :)

Sittempä noita onkin tarpeeksi. Hamsuja on jo nyt 6 kappaletta. :D
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Psi``

#445
Ostimme hamsterimme Tiru toissa päivänä Myyrmannin Faunatarista ja sain tietää että se on kaverini hamsterin Ohran sisar :o Mutta nut yritän keksiä kiipeilijälleni pitkää nimeä koska Turi on vain lempinimi :sydan Auttaisitteko minua keksimään sille nimen :idea:

 :sydan :llä
>>Minä ja Hamsterini Turi<<

Hami

#446
Hemmo nököttää kotosalla. :)
Papereita sille odotellaan vielä sen kasvattajalta, jolta niitä ei vieläkään ole saatu.

Aivan yli-ihana tapaus kyllä tämä talvikko herra.  :lov
Ei pahemmin pelkää kättä kun eilenkin ruokaa annoin, tuli nuuskimaan ja nyöhäämään käden lähelle, kädelle ei kuitenkaan uskaltanut tulla. :)

Saa nähdä otanko sitten kun syyrialaisista aika jättää niin lisää noita ihania otuksia. :D
Pitää kuvia laitella kunhan saan kameraan virtaa sen verran että voi kuvia ottaa.
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Mini

#447
Meille on tiistaina tulossa uusi talvikko, vanhasta aika jätti kesällä :(
Mutta katotaan nyt mitä kaikkea hauskaa uusi tuo tullessaan  :sydan

Anonymous

#448
Turun näyttelystä  Saanalta kotiutuvat Leenu ja Liinu. :lov

Minski

#449
^ Iiihania :sydan
Tommosia nätin pyöreitä pallukoita :)
Hamsteriton tätä nykyä