Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

Sara

Meidän lauma sai lisäystä viime maanantaina talvikkoneidistä, joka ristittiin Olgaksi. :) On osoittautunut luonteeltaan tähän mennessä vähän hupsuksi, mutta on nätti kuin mikä. ?
vhk roborovskit

Peaches

Meille tuli viime viikon keskiviikkona (14.7) talvikkopoika Luukas.
Hamsteri, talvikko, Matias 17.4.2009
Hamsteri, talvikko, Julius 19.12.2008
Hamsteri, talvikko, Luukas 18.5.2010
Hamsteri, syyrialainen, Nella 3.9.2010

Vevve

Meille saapui eilen Tikan Jonnalta ihana helmiäisnormaali talvikkopoika, jonka nimesin Corneliukseksi.  :sydan

Marla

Tänään muutti Marjutilta luonnonvalkoinen syrkkipoika, Tumppu. :lov

Tumpun sisko, joka on siis menossa Piialle, tuli myös tänne asustelemaan Hyvinkään näyttelyihin saakka. :sydan Ihastuttava neitokainen.

wiidii

^Pikkuinen Tumppuseni! :lov  Onneksi näkee toista sitten jo pian uudellen, näyttelyssä.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

hamiha

juu. mä oon ihan uusi täällä. Eetu on venäjänkääpiö hamsteri talvikko uross. :)     -hamiha- ps. Mä en oo mikää kiinalainen vaikka nimi ehkä vaikuttaa  oudolta :oDz

Timmy Turner

Meille tuli eilen pikku Timmy-talvikko :)
it\'s classy, not classic.

jensku

Meille kotiutui jonnalta tänään aivan valloittavan suloinen pk satiini keltainen syrkki tyttö. :lov Nimekseen hän sai Viivi.

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

MortimerRiddle

^ Onpas hienon näköinen tyttö!  :) Väri näyttää todella hienolta tuon satiinin kanssa.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

PiiaL

^^ Oikun on nätti satiini, näyttää nimittäin ihan cremeltä :sydan Onko tuolla edes mustaa tikkausta turkissa saati poskimerkkejä ja vaaleampaa mahanalusta? Tämä poikanen taitaa olla siitä poikueesta, johon cremeäkin oli ilmeisesti tupsahtanut.

Anonymous

^^Mäki katoin eka et ois creme mutta nätti on kyllä :lov

jonna

Viivi-tyttö on ihan samanvärinen kuin aiemmassa poikueessani ollut keltainen pk uros jonka Kaisa vielä tsekkasi keltaiseksi  :)  Keltainen väri vaan ei ole paras mahdollinen  xD
Tälläkin oli jotain hailua poskimerkin tynkää pienempänä, näitä en ole enää löytänyt, sama homma oli sillä uroksella.

Ai niin ja tämän tytön isä on samanvärinen kuin tyttärensä, keltaisena näyttelytetty ja kaksi L1 saanut, huolimatta siitä "hieman" uupuvasta tikkauksesta  xD  kyllä hailu tikkaus jotenkin isällä näkyy kun turkin "littaa", mutta aika vähäinen se on (poskimerkeistä puhumattakaan).

Anonymous

Hyvinkään näyttelystä mulle kotiutuu 1 naaras ja uros roboliini.  :sydan

töttis

Meillä kotiutui tänään ensimmäinen talvikko  :D  Syrkkejä vaan ennestään ollu...

Anzukka

Meille tuli ihana pieni syrkkipoika pk (hopea?)musta s. 7.5.-10 poika on ihan järjettömän ihana ison pörröturkkinsa kanssa  :lov  :lov  ostin Pojun Porin ratsastus ja lemmikkiliike herkkutassusta :) Myytiin veljensä kanssa soopelaina mutta korjasin että musta on lähempänä totuutta niin vaihtoi heti. Ystävällinen ja mukava myyjä joka otti yhteystiedotkin ylös. Ajattelin Nimetä pojun siskoni lapsien lempielokuvan mukaan, Niko Lentäjän Poika "Poju" :) en ole vielä ihan varma, mutta kaipa sille pojulle pitää joku nimi keksiä ja paprut kirjoittaa :)

Joku voi ehdottaa joitain nimiä :) tähän tai yv :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com