• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Nape

#765


Tällainen meille kotiutui tänään, eli Roudan Hassium pk normaali tyttönen :lov

Vevve

#766
Hehe, meillä onkin esiteltävää, eli eilisen näyttelyn kodinvaihtajat!  :sydan
Ensin saanut vielä kaikkien papereita, joten en tiedä nimiä.

safiiri talvikko uros Tarinan Jaarli


normaali roborovski naaras Coral Creeper


normaali roborovski naaras "Mini"


normaali roborovski naaras "Hipsu"


normaali roborovski uros "Jytky"


Erityisesti nuo Ruotsista tulleet Hipsu ja Jytky on roboiksi tosi lepposia kavereita, onnistuin tuota Hipsuakin pitämään kädessä varmaan useamman minuutin ihan helposti ilman sellaista puristusotetta  :D

Nape

#767
Ihania nuo Vevven tulokkaat! Varsinkin se Jaarli ja Jytky ja tietysti muutkin :lov

Miipemi

#768
Minulle tuli viime torstaina (3.6) uros syrkki Peter Pan "Mickey" musta vn :)
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

Mustikkamaan

#769
Meille tuli tänään talvikko! Pikkuinen safiiri poika Skywalkerilta :) Nimi on Arlanda, aikas pähee!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#770
Ja muutama tunti sitten meille kotiutui aivan ihana LK musta tyttö Heliltä Jyväskylästä!  :lov Kiitokset vielä Lindalle kyydityksestä  :sydan

Pitänee ottaa noist sankareista vähän kuviakin tässä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#771
Kuvia ootellessa :oops:

Anonymous

#772
Huomenna kotiutuu lk ruoste tytteli Satumetsän Aleksia  :lov

MirkkuH

#773
^tahtoo kanssa tommosen mut poikapuolisen :)  ...kuvia heti kehiin!

petosiru

#774
Ja mulle kotiutui IHANAT Roudan Litium, kaunis väri tosiaan tuo ruoste!  :sydan
Ja Minskiltä Hippu-Hilariina lk satiini musta vkkk  :lov joka myös kaunotar ja molemmat mukavaluonteisia.  :)

SUURKIITOS Mirkulle  :sydan  pienten kyyditsemisestä ja hoidosta!!   :D
Kun olin sairaalassa..
Kuviakin koitan laittaa, kun sain toimivan muistikortin kameraan.
Kuhan opettelen kuvienlisäyksen foorumille..  :oops:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#775
Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Ja Minskiltä Hippu-Hilariina lk satiini musta vkkk  :lov joka myös kaunotar ja molemmat mukavaluonteisia.  :)
Kohta kun muutaman yön valvot neidin mekastaessa niin olet eri mieltä tuosta sen mukavuudesta :D

Mutta tosi kiva, että tyttö pääsi perille ja voin auttaa kuvien laitossa foorumille; oma lehmä ojassa, kun haluan nähdä miltä neiti nyt näyttää :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#776
^^nuo ihanuudet :sydan ihastuttivat meillä töissä, niitä kävi työkaverit ihailemassa, jotkut useaan otteeseenkin; yhtä miespuolista pomoa kehoitin antamaan tyttelille pusun ja niin hän tekikin :haha Jouduin reppanoita välillä herättelemään, mut ajattelin, että eivät ne traumoja saa, kun tänään pääsevät omaan kotiinsa.

Ehdotinkin töissä, että pidetään perjantaisin "tuo lemmikki töihin-päivä" :P

Suurin osa työkavereista oli ihastuksissaan hamsuista, on minulla ollut aikaisemmin roboja mukana...nämä herättivät kummastusta koostaan ja vielä enemmän, kun kerroin, että vielä kasvavat kovasti :)

...no johan tuli monta iha-alkuista sanaa; mutkun ovat niin ihkuja :P

petosiru

#777
Kivoja työkavereita sulla, kun pusujakin antaa!  :haha
Eivätkä tosiaan olleet traumoja saaneet kun samana pv:nä olivat
mullekin syliin tulossa..  :puna: Tai oisko yötä ollut jo, mutta kuitenkin.  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

PiiaL

#778
Minulle kotiutuu heinäkuun ekana viikonloppuna nätti pk hopeasoopeli vn naaras :) Piiitkästä aikaa mulle tulee uusi hamsteri, rupesin muistelemaan että oisko viime vuoden PetExposta mulle tullut kaksi hamsutinta(tuntuu että tuo olkkarin porukka on meillä ollut jo vuosikaudet, eihän sitä voi muistaa millonka ja mistä ne siihen ilmesty). No onha nyt hieman yli vuos pitkä aika xD Omia muksuja on kyllä tässä välissä syntynyt kolme poikueellista, että onhan niitä uusia hamstereita sitä tietä meille tullut.

Hamsu_86

#779
Meille saapui 7.6 Syyrialais naaras hamsteri Pk Cinnamon ihana tyttö. :)