• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Saana

#495
Laitan toki kuvia, kun pääsen takaisin kotiin reissusta! :) Marilyn on tosi arka, mutta hurjan utelias, että eiköhän siitä vielä kiva tyttö tule! :)

Tänään löytyi myös se mitä olin hakemassa, kun mukaan tarttuikin Marilyn. Eli robotyttö ja olipa vielä husky. Sen nimeksi taitaa tulla Sattuma.

Anonymous

#496
^ Mistäs teit löydön?

Saana

#497
Aa, täällä olit kysynyt. Kerkesin jo sulle puhelimessa vastaillakin. Eli Koskarin Fauniksesta nappasin matkaan. :)

petosiru

#498
^Mistä sinne tulee eläimet?
Utelias uuno kyselee..  ;) Huvittaa kun serkku oli eläinkaupassa
kysyny et "Mitä kääpiöhamstereita teillä on?"
ni myyjä oli vastannu et "Jtn Ruotsalaisia ne on!"   xD
Että vissiin ihan uus laji sitten..  :roll:

Ikävänpi totuus tietty et ruotsalaisesta tukusta..  :teipit
El.kauppojen myyjien tietämys taitaa aika usein
rajottua koiriin&kissoihin..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Saana

#499
^Tukkueläimiä tosiaan suurin osa (käytännössä kaikki) eläinkauppojen robot. Ikävä kyllä! Jos vain porukka innostuisi kasvattamaan roboja niin olisi mukava ostaa joskus "uutta verta" muualtakin kuin eläinkaupoista!

Ja olen siis (sukulais/)eläinkauppakierroksella ympäri Suomen etsimässä nättejä roboja ja tänään haaviin tarttui husky-tyttö ja normaali poika. Tässähän tulee jo vaikia keksiä nimiä. Tuo poika oli vähän ex tempore -juttu, kun tyttöjä vain etsiskelen tällä hetkellä, mutta se oli jotenkin niin nätskä. :) Toivotaan, että vielä yksi nätti tyttö jostain löytyisi!

KaisaM.

#500
Suuri kiitos Anninalle joka tuo minulle piakkoin ihanan kyyhkynharmaa kk-neidin  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

KaisaM.

#501
Anteeksi kaksi postausta peräkkäin  ;)

Mutta nyt "Muusa" on kotona, pk kyyhkis kk. Kaunis ja kiltti vielä vähän pikkuriikkinen tyttö.  :sydan

Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jonna

#502
^Onpa nätti!

Olive

#503
^^Aivan mielettömän söpö!!!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Wiivi

#504
^ Tosi suloinen!  :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

tintsku

#505
Suloinen syrkki muuttanu kaisalle :lov

Never

#506
^^Minun syrkki Manta on myös pk kyyhkis kk kuten Kaisan Muusa. Ulkonäkö on oikein ihana, mutta luonne ei aina ole sitä.  :mrgreen: Tyttö on täysi tuholainen.

KaisaM.

#507
^Meille pitäisi matkata lähiaikoina Mantan veli, toivottavasti kyyti viimein onnistuu  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Kiiira

#508
Meillä on herra talvikko.
Aavistus, s: u <3

Saana

#509
KaisaM:n uusi syrkki on kyllä supersuloinen ja tosi kiltti! :sydan Semmonen ihana sylilöllykkä! :sydan