• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#315
^Onne hamsusta! Ne eläikauppamyyjät voi tosiaan sanoa melkein ihan mitä vaan noista väreistä, kun mä aikanaan kävin hamsuja katsomassa niin ihan normaaliakin sanottiin ruskeaksi, ja cremeä taas blondiksi. :kieli
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

#316
Meidän hamsulan uusin asukas on sunnuntaina viirulta Kirkkonummelta haettu safiiri talvikkouros "Smooth Criminal" elikkäs Sulo. Herra on tosi pirteä ja energinen, vähän säpäkkä mutta silti kiltti.  :sydan  :sydan  :sydan


Kate

#317
Meille muutti äsken pieni safiiri-uros Spokey Dokey. Lempinimi on vielä mietinnän alla, mutta samanlainen hurmuri on kyllä kuin yläpuolella oleva Sulo -veli  :lov

[size=85]Samu, vkh tv safiiri
+ 10 gerbiiliä ja kaksi kissaa[/size]

Elida

#318
Meille tuli tiistaina Eppi-neitokainen (synt. 22.5.2009) löytöeläintalolta.

Meillä asuu syyrialainen hamsteri, Eppi (synt. 22.5.2009, haettu löytöeläintalosta 1.9.2009 nukutettiin pois syyskuussa 2010 (vatsakasvain).

Anonymous

#319
^ Suloinen. Mites hän sinne oli päätynnyt?

Elida

#320
^Kiitos, söpöhän tuo tosiaan on ja tosi rauhallinen.

Tiedämme vain, että omistaja oli tuonut Epin löytöeläintalolle, mutta ei mitään syytä, miksi (asumme Saksassa, mutta en puhu hyvin saksaa eli meillä oli pieni kieliongelma).
Meillä asuu syyrialainen hamsteri, Eppi (synt. 22.5.2009, haettu löytöeläintalosta 1.9.2009 nukutettiin pois syyskuussa 2010 (vatsakasvain).

viiru

#321
Kati, ihana kuva pikkuisesta!  :sydan Kovasti terkkuja sinne! Nyt ensimmäisinä päivinä sitten paljon käsittelyä ja lellimistä. Tuoreruokaa on tottunut saamaan monipuolesti, joten voi huoletta antaa joka päivä jotakin. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Kate

#322
^Kiitos, meidän pikku hurmuri  :sydan Joo, kunhan tuolta taas heräilee saa jotain tuoretta  :)
[size=85]Samu, vkh tv safiiri
+ 10 gerbiiliä ja kaksi kissaa[/size]

NuclearBitch

#323
Minulle tuli eilen eka talvikko  :lov  Täällä kuvia pikkuisesta:

//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=102553

nemuli

#324
Ihih, sain varattua Kajaanin Eläinplaneetasta hamsterin!  :lov  Ei ole tarkempaa tietoa, muuta kuin, että hamsussa on vissiinkin ainakin ruskeaa ja valkoista. Puhelimessa en saa hirmuisesti selvää... Syyris, juu :yes:
Ja lyhytkarvainen nimeksi tulee Ronja Auroora Anttonen, vaikkei oma sukunimeni Anttonen olekkaan, mutta yhden tosi hyvän ystäväni sukunimi tuo on, niin passas mainiosti!

Nyt on enää 9 yötä. 14. päivä se tulleee!  :lov

Tikru40

#325
Meille haettiin tänään kaksi uutta Cambpelli poikaa,X-File`s Norly ja X-File`s Neptune .Ovat tosi ihania :lov .Tuolla tutkistelevat uutta kotiaan.

Yadell

#326
Meille tuli vähän aikaa sitten Tuulen henkäys eli toisinsanoen Henni. (:
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

KaisaM.

#327
Hei mulla on jo kamala syrkkivauvakuume.  :D  No ehkä kuukauden sisällä...  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

HamsteriMimmi

#328
Moikkelis! olen ihan uusi tällä palstalla ja hamstereihin hurahtanut neiti  :)
Sain ilmaiseksi eräältä tutulta reilun puolen vuoden ikäisen tyttö hamsterin.Susu nimeltään,on tosi kesy,mutta ei viihdy omassa dunassa juurikaan,olen antanu sen iltaisin juoksennalla vapaana asunnossani. Eräänä iltana se oli tehnyt pesän keittiössä olevan avohyllyn alahyllylle.Ja sinne sillä on aina kova hinku ja jos en päästä sitä vapaaksi,niin se jyrsii häkin seiniä kauheesti  :c8 En tiedä,sit et onko mitään haittaa jos hamsterin antaa vaa asustella siel keittiössä :S että tällästä..

Meba

#329
Nuutti-talvikko kotiutui maanantaina  :lov
(Kuvat on vähän huonoja, laitan parempia kunhan saan otettua)