• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Kissanen

#270
mä laitan omenaa ja porkkanaa :)
iha vitu jepa

wiidii

#271
Meillä on viinirypäleitä, porkkanaa, lanttua, persiljaa ja pari paprikanpalasta.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#272
Nyt on kaikki valmista huomista varten - minun vain olisi ollut syytä mennä nukkumaan aikaa sitten. :roll:
Omenaa ja porkkanaa nyt laittelin veteen noille. Olisin parsakaalia ostanut, mutta tuossa pikku-Siwassa ei myyty...
Kirjoitin muistilistan, jotta varmasti muistan kaiken tarpeellisen. Aivan varmasti jotain jää, mutta toivon mukaan ei mitään tärkeää...

Vevve

#273
Mulla on täällä hirveä sähellys käynnissä, kun eilenillalla en muistanut tehdä puoliakaan siitä mitä piti enkä saanut edes nukuttua. 8D

Essi

#274
Kiva en meekkää koko näyttelyyn :(

Vevve

#275
Lainaus käyttäjältä: "Pikku hamu"Kiva en meekkää koko näyttelyyn :(

Mikset?

Täällä justiinsa kotiuduttiin ekasta päivästä, huomenna uudestaan. Ei tullut ruusukkeita tänne vaikka vähän olisin toivonut, mutta KuMa tyypistä, kahdelle hamsulle EH ja yhdelle H tuli kyllä. Olen tyytyväinen!  :D

NipsuMakkara

#276
Oli kiva näyttelypäivä. Jännitystä toi kun hamsteri karkas.  :)  Hyvä että saatiin kiinni. Nipsu sai ulkomuodosta ja lemmikistä hyvän.  :)  Nomutta kiitos kaikille todella kivasta näyttelypäivästä. =)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Sohvi

#277
Voi että, paras näyttely tähän mennessä. Tapsu sai lastenlemmikistä erinomaisen ja ulkkiksesta hyvän. Bellamo sai lastenlemmikistä erittäin hyvän. Bellamo voitti hamstrauskilpailun ja Tapsu taisi tulla Best In Show'ssa kolmanneksi :pihalla: (?) Sit oli ne kaks Tapsun ruusuketta joita en muista mistä saatiin  XD Oon tosi huono muistinen. Kiitos kaikille  :) !
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

NipsuMakkara

#278
Teillä meni hyvin, onnea.  :)  Yhdet näyttelyt käyn viellä Nipsun kanssa ja sitten lopetan Nipsun kanssa, koska ei se tunnu saavan kun vaan hyviä. Sitten seuraavan hamsun kanssa alotan taas. =)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

jennu

#279
Ompas ollut hyviä tuloksia kaikilla :D
Ja sunnuntaina tuleville onnea! Mekin menenme vasta huomenna, kun tänään tultiin laivalta.. Käytiin kyllä hamsu nopeasti noutamassa, mutta ei jääty enenpää kattlemaan  :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

metsku

#280
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Voi että, paras näyttely tähän mennessä. Tapsu sai lastenlemmikistä erinomaisen ja ulkkiksesta hyvän. Bellamo sai lastenlemmikistä erittäin hyvän. Bellamo voitti hamstrauskilpailun ja Tapsu taisi tulla Best In Show'ssa kolmanneksi :pihalla: (?) Sit oli ne kaks Tapsun ruusuketta joita en muista mistä saatiin  XD Oon tosi huono muistinen. Kiitos kaikille  :) !

Mä näinkin sut sitten siellä :)

Sohvi

#281
Aijaa, no varmaan :D Kukas sä olit ?? :P
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

viiru

#282
Minun puolestani kiitos ahkerille toimihenkilöillemme tänään! Olette tärkeitä!  :sydan

Huomiselle vielä olisi assistenttivajetta. Aamulla voi ilmoittautua minulle tai jollekin muulle hallituslaiselle, jos auttaminen kiinnostaa. Palkkioksi assistentit saavat lämpimän ruoan ja virvokkeita näyttelypäivän ajan. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sattuma

#283
Huhhui kun jänskättää huominen! :D
Nessan ja Lahjan kanssa ollaan menossa junalla Turusta paikanpäälle, ja taidan jonkin lappusen kehitellä, jossa sitten lukee Sattuma, ja jos näkee, niin saa napata hihasta ja esitellä itseään :angel
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Anonymous

#284
Pitkä päivä takana mutta tulipa kuitenkin 3 ruusuketta ja yksi L1. Nelli lastenlemmikin 3 EH  ja paras nuori,Peppi lastenlemmikin 2 EH ja Delfoin Danone L1 hyvä, Delfoin Bonjo Hyvä ulkkiksessa. Ja kaikesta iso kiitos hyvälle ystävälleni Heidille joka jaksoi aamulla meidät hakea :) Ja kotiutuihan meille Severi talvikkokin tänään joka on aivan ihanan rauhallinen mussukka.