• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Vevve

#210
Nyt kyllä ärsyttää ihan sikana, miten mulla aina menee kaikki jotenkin pieleen! Espoon näyttelyn kanssa mulla oli hirveitä ongelmia kun ilmosähköposti ei ollutkaan mennyt perille ja tajusin sen vasta kun näyttelyvahvistusta ei kuulunut pariin päivään...
Nyt ei mulle taaskaan ole tullut vahvistusta vaikka tiedän että ilmoittautuminen meni perille. Lähettelinkin jo kyselyä siitä, toivottavasti kaikki sujuu.

viiru

#211
Ei hätää, tarkistin että ilmoittautumisesi ovat tulleet ihan normaalisti ja löytyvät luetteloista. Osoitteesi varmaan puuttui lähetyslistasta, tai sitten voi olla että se viesti on jonkun suodatustoiminnon seurauksena sähköpostissasi hukkunut. Kokeilin laittaa nyt uudemman kerran, vastaile kun saat sen.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#212
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Ei hätää, tarkistin että ilmoittautumisesi ovat tulleet ihan normaalisti ja löytyvät luetteloista. Osoitteesi varmaan puuttui lähetyslistasta, tai sitten voi olla että se viesti on jonkun suodatustoiminnon seurauksena sähköpostissasi hukkunut. Kokeilin laittaa nyt uudemman kerran, vastaile kun saat sen.

Okei, hienoa. :)

jennu

#213
Miten tänne näyttelyyn onnistuu myytävien eläinten tuonti?
Kun meidän pitäisi hamsutin täältä noutaa.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Ninde

#214
^Jos sinulla ei tule eläimiä näyttelyyn, täytyy ostaa pääsylippu tai sitten sopia myyjän kanssa treffit ovien ulkopuolelle. Oletan, että myyjä on tuomassa eläimiä näytillekin (tai mikäli ei ole, tulee hänenkin ostaa pääsylippu).

jennu

#215
^Kiitos tiedosta.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Anonymous

#216
Voiko ulkomuotoluokkaan ilmoittaa paikanpäällä vielä vai onko vain lemmikkiluokkaan?

Kiitos vastauksesta :)

Elliska

#217
Vain lemmikkiluokkaan voi ilmoittautua paikanpäällä.

Essi

#218
Hoidatteko hamsuanne jotenkin erityisesti jos olette menossa näyttelyyn?
Nii ja ku kokeilin tota ikälaskurii nii siin lukee et: Hamsterisi menee nuorten lemmikki luokkaan.
ja mä oon ilmoittautunu ulkomuotoo-.-''

En nyt ihan tajuu näit kaikkii systeemei..

Mustikkamaan

#219
^Ei siihen kyllä mitään lemmikkiluokkaa tule. Ihan vain nuorten luokka, joka on ulkomuotoluokan sisäisen luokkajaon osa (nuoret, avoimet, veteraanit).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Essi

#220
^ Okei. mut pitääkö mun hoitaa mun hamsua jotenki erityisesti ku meen siihe näyttelyyn?

wiidii

#221
Itse en hoida hamstereitani mitenkään erityisesti, tosin kaikista sottaisimmat ruuat olen jättänyt antamatta päivää ennen näyttelyä (joillakin kun on joskus ollut tapana kirjaimellisesti kieriä siellä mössössä ja turkki onkin sitten sen näköinen...)
Kääpiöhamsterit saa hiekkakylvyn ja kynsien siistimisen ennen näyttelyä aina, mutta kyllä ne muutenkin saa hiekkakylpyjä ja kynnen leikkuuta, joten sekään ei sinänsä ole mikään erityinen, juuri näyttelyn takia tehtävä asia. Kyllä se perushoitaminen on tärkeintä ja näkyy näyttelyssä hyvin.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#222
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Eläinmäärät:

Lauantai 4.4.2009

Standardi lyhytkarvaiset syyrialaiset: 25
Standardi pitkäkarvaiset syyrialaiset: 41
Koestandardi syyrialaiset: 4
Ei-standardi syyrialaiset: 9
Standardi venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 45
Standardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 24
Koestandardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 6
Standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 6
Ei-standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 1
Kiinankääpiöhamsterit: 11
Lemmikkiluokka, syyrialaiset: 48
Lemmikkiluokka, kääpiöhamsterit: 24
Lasten lemmikkiluokka: 13
No on siinä ainakin arvostelemista lauantaisilla tuomareilla :) Ja sihteereillä kirjottelemista :)


Meiltä tulee nyt sit vaan 6 hamsua mukaan, on niin vanhaa/lemmikkitasoista loput. Eikä taida olla noissa lähtijöissäkään hurraamista, mutta piti sitä nyt kuiteski jotain saada mukaan riivittyä :D
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#223
6 meiltäkin tulee. Toivotaan että tossa syssymmällä on sitten muutama enemmän.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#224
3 tulossa meiltä mutta siinäkin on jo kun tungetaan ittemme (3ihmistä) ja kaikkiaan 9 hamsua +muut kamppeet GaneshaX:n autoon  :D