• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Niina-03

#240
Lainaus käyttäjältä: "Minski"huolehdin erään toisen henkilön hamsuista näyttelyreissussa... Meikä taas lupaillu joka taholle :D
:D  :D  :D  kiitämme nöyrästi ja palkitsemme sinua  8-) olet kyllä kiltti.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

PiiaL

#241
Minski on ihanan tomera aina, kiitän myös häntä, kun lupautuu tarvittaessa auttamaan :sydan  
Minä en uskalla lupautua mihinkään pestiin, koska kyydityksestä johtuen paikalla oleminen tarvittaessa voi tökkiä. :| Minulla olisi ohjelmassa uusien tyttöjen vastaanottaminen ja omien lapsukaisten luovutus kolmeen uuteen kotiin. :)

Minski

#242
No pöh, elkääs nyt niin kiitelkö, ihan normaalia toimintaahan se on auttaa muita ja eiköhän sitä oo kaikki joskus toisiaan näyttelyreissulla auttaneet, etten mä nyt sen kummempi avuntekijä ole :) On niitä munkin hamsuja kuskattu ja mun palkintoja vastaan otettu joskus :)
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

#243
Mie nyt kirjottelin siut Minski tuonne ulkkissyrkeille assaroimaan, mutta tosiaan yritetään saada useampia assareita. Varmasti tätä hommaa voi tosi hyvin vuorotella, koska tuomaripöytärivikin on yhtenäinen niin ei minusta tarvitse jokaiselle tuomarille olla spesifisti omaa assariaan - riittänee että pari assistenttia valvoo kokoajan, että tuomareilla on arvosteltavaa pöydillään.


Lainaus käyttäjältä: "Minski"(sunnuntain tulo on edelleen epävarma, joten en uskalla lupautua).
Höphöp, ei voi olla epävarma kun meillä on niin hieno Vuoden Voittaja -palkintojenjako sunnuntaina ja sun nimi nyt jostain ihmeen syystä keikkuu VV-tuloksissa aika useassa paikkaa!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sohvi

#244
No ny tuli kulkuluvat :) Näyttelyvahvistuksessa luki että kulkulupa "korttia" pitäis pitää koko aika esillä. Eli kiinnitänkö jollain sen itseeni XD ? :P
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ninde

#245
^Viime vuonna sai pääovien luota muovitaskuja ja klipsejä, joilla kulkukortit sai kätevästi kiinnitettyä vaikka paitaan. Eli kannattaa käydä sieltä pääovilta katsomassa ja hakemassa.

Anonymous

#246
no meillä oli onneks jo ittellä semmoseet.

pallokampela

#247
Meiltä löytyy muovi lärpyskät.
Onneksi näin. Ei tarvi vaellella siellä kaiken maailman kamat kainalossa, kun mukaan pitää raahata häkki, kuljetuskoppa, pesäkopperoita... Ja itse hamsteri.
Ei taida ihmiset junassa hyvällä katsoa.

Marla

#248
Onnistuin sittenkin hankkimaan itselleni kyydin, niin ei tarvitse junien kanssa sählätä.
Hieman ihmetyttää, kun kaikki kolme näyttelyihin tulevaa hamsua ovat hyvässä kunnossa. Yleensä vähintäänkin yhdellä on ollut huono turkki tai vastaavaa, mutta nyt ovat kaikki varsin kivanlaisia. Ihme.

Mietin itsekin tuota kulkukorttiasiaa, ajattelin laittaa ihan vain hakaneulalla kiinni, mutta taidankin hakea tuollaisen taskun. :)

Yritän epätoivoisesti muistaa kaikki muistettavat asiat (joita ei onneksi paljoa ole). Kunhan on kaikki hamsterit, kuitti (jonka piti tulla postissa, mutta jota ei ole kuulunut), kulkukortti ja yksi ylimääräinen boksi mukana.
Huomasin Mörtinkin olevan lopussa. Pitää hankkia huomenna, ettei tarvitse nyysiä häkeistä...

Kissanen

#249
Mul lukee muute mun sukunimen yks kirjain väärin siinä :D pääsenkö liikkuu siel? ku siel lukee: Campus. Vaik mun sukunimi on Campos..Ni pääsenkö sinne liikkuu? =D
iha vitu jepa

Mustikkamaan

#250
^Joo kyl.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jensku

#251
Toivottavasti siellä paikanpäällä on niitä muovitaskuja. Meillä nimittäin ei ole sellaista. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

#252
Lainaus käyttäjältä: "Kissanen"Mul lukee muute mun sukunimen yks kirjain väärin siinä :D pääsenkö liikkuu siel? ku siel lukee: Campus. Vaik mun sukunimi on Campos..Ni pääsenkö sinne liikkuu? =D
Oops, anteeksi kamalasti. Nolo lukihäirä iskenyt. Sisäänpääsyä ym. väärä nimi ei haittaa, mutta ehkä omaksi iloksesi voisit kuitenkin korjata sen U:n O:ksi...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Jane_O

#253
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Mie nyt kirjottelin siut Minski tuonne ulkkissyrkeille assaroimaan, mutta tosiaan yritetään saada useampia assareita. Varmasti tätä hommaa voi tosi hyvin vuorotella, koska tuomaripöytärivikin on yhtenäinen niin ei minusta tarvitse jokaiselle tuomarille olla spesifisti omaa assariaan - riittänee että pari assistenttia valvoo kokoajan, että tuomareilla on arvosteltavaa pöydillään.

Mä voin kans osa-assaroida, vaikka Minskin kanssa noita ulkkissyrkkejä. :)
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Anonymous

#254
se olis sit huomenna aamusta lähtö petexpoon loppuu vihdoin odottelu  :)