• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lempihamsterilajisi

Aloittaja Elliska, 05.09.07 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Cindy

#135
Syrkit, robot ja talvikot.  :sydan
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Mandi

#136
:sydan  Talvikot on vieneet mun syrämmen ainiaaksi  :sydan

Insku

#137
talvikot&robot

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

muumihamsunionihana

#138
Talvikot ehdottomasti  :sydan  :hyper  :D

Vkh, Muumi <3 s: poika <3

Marsipaani

#139
Ehdottomasti talvikot  :lov

ZiiCan.

#140
Ehdottomasti talvikot.. :lov
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Kensti12

#141
Syrkkis ehdottomasti :D

Sirpa

#142
Enpä muista olenko vastannut tähän, mutta joka tapauksessa syyrialainen on se numero ykkönen. Tällä hetkellä talvikko tulee kakkosena, joskaan ei kovin ison välimatkan turvin seuraaviin, jotka ovat campbelli ja robo. Kiinari pitää viimeistä sijaa, mutta toisaalta kun miettii oikein kovasti, niin seuraava kääpiö kyllä voisi olla kiinari... Tai robopari, itse asiassa mieskään ei vastustaisi niitä. Tai miksei campbellikin, jos niitä vain jostain saa. Tietysti voisi Hilman jälkeen ottaa toinenkin talvikko, ainakin jos jostain saisi sitten sen helmiäisen.

Rossu

#143
Syrkki, on mulla talvikkokin ollu, mutta syrkit on ihania nallukoita :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

MirkkuH

#144
Robot :sydan  ...muut tulee tasaisesti perässä, vaikka ei mulla ole (vielä :P ) ollut campbelleita.

nalli

#145
Syrkit.
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

Vevve

#146
Talvikko on kyllä se ykköslaji ehdottomasti, hyvänä kakkosena robot, sitten syrkit, sitten kiinarit ja häntäpäässä campbellit. Cämpsyt on jotenkin niin pölhöjä, ainakin noi mun  :D

kiivi112112

#147
Syrkit!!!  8-)

mut jos on pakko laittaa kolmen kärki niin:
1, ehdottomasti  SYRKIT!!!!
2,talvikot
3,robot

MortimerRiddle

#148
Syyrialaiset ensimmäisenä, niiden kanssa olen eniten ollut tekemisissä ja lajina kiinnostaa eniten. Koko on hyvä, väreissä on monipuolisuutta ja jokaisella nassulla on oma erityinen luonteensa. Muuta ei tarvitsekaan sanoa. Toisena tulevat varmaankin robot, sitten talvikot, kiinarit ja viimeisenä campbellit - jotka eivät koskaan ole erityisesti silmää tai muutenkaan minua miellyttäneet.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Annlee

#149
Syrkit ja talvikot on itselläni samalla viivalla, kallistuu ehkä enemmän syrkkejen puolelle silti ...   :P