• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

nennu

#585
Tänään huomasin yhden musta vn poikasen hävinneen pesästä :(
mutta poikueen pienin ja heikoimman näköinen porskuttaa elämässä eteenpäin :)

PiiaL

#586
^Näin voi käydä, surullista  :(

Tällä hetkellä meillä poikaset vetelevät pesässä puuroa, makaroonia, raejuustoa ja kasviksia nassuun innokkaasti :) Tusinan voimin mässytystä ja ininää mahtuu meidän elämään tällä hetkellä. Poikasia näyttäisi siis olevan 12, tosin ovat aina niin kasassa ja möyriminen on kovaa, että menee ihan sekaisin laskuissa. xD Joukossa näyttäisi olevan rexejä, tosin vain kaksi bongasin, jollei joku jäänyt ihan näkymättömiin kasan pohjalle. Turkitkin ovat aika alkutekijöissään vielä, kun ikää on 9vrk.

Saana

#587
^Siinä on sitten arvuuttelemista, että kuka on kekä, jos kaikki ovat pk ps cremejä xD

KaisaM.

#588
Tuli ihan mieleen Utun poikue aikoinaan  :lov  14 poikasta, 7 soopelia ja 7 cremeä.  :sydan  Kuvankin löysin siitä mässytyksestä:



Miekin haluan jo hamsterilapsia  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#589
^ Herranjestas mikä kuhina :shock: Ihana suurpoikue :lov


PiiaL:lle onnea tusinasta !
Hamsteriton tätä nykyä

PiiaL

#590
Nää on nää isot poikueet mun kirous :sydan Ei mua yhtään haittais, jos niitä ois puolet vähemmän :haha Kesälläkin Biancalle syntyi 14 poikasta, joista tosin 4 heikointa eivät selvinneet. Nyt näyttäis siltä, että kaikilla on hyvät selviytymismahdollisuudet, kun muukin pöperö jo maistuu emon maidon lisäksi.

Tosiaan, kun on monta samanmoista mussuttajaa, ei niitä mitenkään erota toisistaan, paitsi jos on huomattavia kokoeroja ja tietty tässä poikueessa on noi pari rexiä. Niimpä en mitenkään henkilökohtaisesti aina pysty kaikkia nimeämään, vaan ostaja (tai minä) valitsee poikasen muiden joukosta ja nimen sille minun nimiehdotuksistani :) Näin menettelin viimeksi C-poikueen kanssa, jossa oli 15 pk cremeä, tosin neljä satiinia, jotka erottuivat yksilöllisesti.

nennu

#591
Nyt se meidän pienin on päässyt maallisen vaelluksensa loppuun saakka..ei jaksanut taistella enää vaan nukkui pois. :cry:

jjenna

#592
..meillä on campbellipari puuhaillu ahkerasti..  :P

Kiva kuhina KaisaM:n dunassa on käyny :D Jännä miten joillekki syntyy isoja poikueita toistensa perään, mut toisille minimini poikueita perä jälkeen. Se on kans jännä, et sellaset "muutenvaan"-teettäjät, joilla ei kodeista oikein oo tietoo, saa sellasia +10 hamsterin poikueita, mut kasvattajat joilla varmasti kysyntää on, saa monelle myydä eioota.   :huh
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Vevve

#593
^ Mulle on tullut kaksi kertaa peräkkäin 9 poikasen talvikkopoikue. Nyt sille tosin kävi miten kävi, mutta saa nähdä jos Kukka pyöräyttelee taas semmoisen lauman. On alkanut jo turpoamaan.  :sydan

Lainaus käyttäjältä: "nennu"Nyt se meidän pienin on päässyt maallisen vaelluksensa loppuun saakka..ei jaksanut taistella enää vaan nukkui pois. :cry:

Voi hitsi...  :(

Ninde

#594
Muistutuksena... Kuvat poikaskuvaketjuun: viewtopic.php?f=35&t=5528

MirkkuH

#595
^^ :peukku: :peukku:

Vevve

#596
Kuvailin tänään vähän Kukka-neidin kurvikkaita päärynänmuotoja, eli orastavaa vauvamassua (ja tota ah-niin-karmeaa selkäjuovaa...).  :sydan  Kukaan ei varmaan jaksa mun höpinöitä, mutta oon odottanut näitä vauvoja jo koko syksyn!


Sintturainen

#597
Minä en malta oottaa, huomenna pitäs pentujen syntyä. Meneekö synnytys ok, hoitaako emo niitä...yms. Ja minä oon sentään kasvattanut kymmeniä poikueita  xD

Ja huomenna tietenkin iltavuoroon töihin  :<

tintsku

#598
^Onko teille tulossa syrkin poikasia?
Mitä värejä odotettavissa? :)

Sintturainen

#599
Yön aikana olivat syntyneet! Juu syrkkivaaveja ovat...

Emä on pk musta kilpikonna (tuo tuossa avassa...) Pikkumökin Ronja (ylläri kilppari, vanhemmat ja suku cremejä ja cremen sukulaisia, joista isä nyt sit olikin huono kemu)
Isä on lk normaali umborous. Itse asiassa hänen nimeään en vielä tiedä, mutta Järvisen Ullan kasvatti.

Vielä en uskaltanut pesään mennä sörkkimään, mutta tarmokas piipitys kuului...  :lov