Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Vevve

Meilläpäs yhdistetään kohta talvikoita!  :sydan
Isänä normaali Uljas Uniprinssi ja emona helmiäisnormaali Karélie Kultakukka.

Anzukka

Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

nennu

Tänään astutettu My Kind Of Guy alias Niklas ja Mustikka.Nyt sitten vaan odotellaan josko saapi tämä pariskunta pikkuisia :lov

GaneshaX

Meidän maitobaarin väki täyttää huomenna viikon. Kovaa marmatusta kuuluu pesästä välillä :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

^ Kuvia?  :lov

Pähkinä

^^ Meillä taitaa olla aika saman ikäiset poikaset. Maanantaina meillä oltiin viikon ikäisiä. Hyvin hiljaista sakkia ovat meillä kyllä, välillä kuuluu vain jotain pientä.

Minski

Meidän vauvat on jo "isoja" :cry: Kokonaiset 5 viikkoa vanhoja :) Viimeinenkin uuteen kotiin muuttavista lähti tänään. Miten se 5 viikkoa taas näin äkkiä meni :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

Jemia

Meillä täytettiin tänään 4 vk ja pitäisi varmaan pikkuhiljaa myynti-ilmoitusta väsäillä. Nää pienet on aika ihania enkä halua uskoa että kohta mun pitää lähettää ne suureen, julmaan maailmaan. :| Tai sitten pidän kaikki. :kieli
Hamstereita ja hamsterikasvatusta vuodesta 2005

Anonymous

Meillä nyt yhdistetty Helmiässafiiri Susa-Erma's Severy**- Safiiri Utulintu saapa nähdä mitä kivaa sieltä tulee.

tintsku

^Utulintuhan on vasta 3kk 1vk, http://www.petsie.fi/pet.php?petid=91558.

eta

^Talvikoiden ikä saada poikasia on 3 - 6 kk

tintsku

^Aijaa, no sitten, kun muistelin, että se oli 4-6kk.

Ninde

^No kääpiö kantaa sen 3 viikkoa, että kyllähän se siinä vaiheessa jo on 4 kk vähintään, kun poikaset syntyy. ;) 6 kk alkaa olla jo turhan vanhakin ensisynnyttäjän iäksi, varsinkin talvikoilla. Cämpsyillä en sokruvaaran takia käyttäisi alle 4 kk ikäisiä, 1-tyypin diabetes puhkeaa yleensä neljän kuukauden ikään mennessä.

Minski

En tiedä mihin ketjuun olisin tän änkenyt enkä rohjennut ihan omaakaan ketjua tälle tehdä, mutta on vaan aika hieno tunne huomata, että työ alkaa tuottaa tulosta. Onko aika huomattava ero mun ekalla ja mun viimesimmällä hunaja-kyyhkynharmaalla kasvatilla :pileet:

Nathaniel, joka on hunaja-kyyhkynharmaan kasvatukseni "esi-isä", se ensimmäinen sen värinen, josta kaikki muut sen väriset polveutuvat :)

Onesimos, viimeisin hunaja-kyyhkynharmaa kasvattini, edellä olevan Nathanielin lapsenlapsenlapsi :)

Eli noilla platkuilla ensimmäisillä hunaja-kyyhkynharmailla oon joutunut pelaamaan, kun ei väriä mistään muualta oikein ole saanut ja nyt neljännessä polvessa alkaa näkyä jo tavoitteisiin pääsemistäkin :) Tietty tuo Onsku kuiteskin ehtii platkuuntua tuosta näyttelyikään mennessä, mutta nautin nyt katselemalla sitä tässä nykykuosissa, että voin sanoa edes joskus nähneeni ihan suht ookoon hunaja-kyyhkynharmaan hamsun :D Älkääkä nyt kukaan nyt tulko sanoon, ettei toi oo sinne päinkään standardia, standardi on sitten väärässä :D
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

Pikkumies, ikää himpun päälle kaksi viikkoa.