• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

ammie

#60
^Onnea poikasista! Toivottavasti näistäkin nähdään sitten kuvia tuolla hamsupoikueiden kuvaketjussa kunhan hieman kasvavat. :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

eta

#61
Meillä ei vielä Menolla ole poikasia. Toivottavasti nyt pian koska 22 päivä menossa (21 pv kun Bluen otin samasta terrasta pois)
Meno oli aika iso joten jos ei pian poikasia kuulu niin se on todella hyvin syönyt  :P

Anonymous

#62
ihanaa että minttubilly teki poikasia jeee                                                  mua jännittää ihan kauheesti  :D  
  :sydan  :sydan   :lov
 t:Billyn omistaja Milla taikahamsun tyttö

jennu

#63
Olive: Onnittelu täältä :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Olive

#64
Kiitos :)
Ja kuvia tulee sitten kun ovat vähän isompia.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

eta

#65
^Onnea vain minunkin puolestani.

Meille ei vain kuulu mitään. Päiviä on jo 22 kun uroksen otin pois samasta terrasta ja siitä jo 23 päivää kun näin että Blue astui Menon.
Ison kokoinen on mutta olen alkanut miettimään josko olen sen vain hyvin lihottanut. Nyt kun oletan että se odottaa olen antanut monipuolista ruokaa ja reilusti. Katsotaan nyt sitten kuinka käy. Jos ei poikasia tule yhdistän parin uudelleen.

Muoks: Siis ainahan meillä hamsut saa monipuolista ruokaa mutta nyt eritoten on Meno saanut hyvin syödä.

GaneshaX

#66
Toi on just niin veemäistä, kun ruokit hyvin, ihan siltä varalta, että naaras on tiineenä = tod näk naaras ei olekkaan tiine ja hirveet läskit vaan vyötäröllä. Ou nou :(  Tota meilläkin on nähty ihan tarpeeksi :<
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Olive

#67
Mielestäni poistin terrasta tänään kuolleen poikasen näkösen köntin, samanlaisen kun gerbiiliäidiltäkin muutama päivä sitten. (Gerbupoikasista muut 5 ovat onneksi tosi reippaita).

Kurkkasin tietenkin pesään sitten, mutta mun mielestä kaikki kahdeksan olis siellä vielä, joten toivon että se klöntti oli jauhelihaa mitä tarjosin toissapäivänä ja emo olikin jättänyt syömättä  :P Ei huvittanut alkaa tutkimaan sen tarkemmin, mut selviäähän se lukumäärä viimeistään parin viikon päästä, kun alan poikasia käsittelemään  :)

Ärsyttää tää stressi mikä vaivaa koko ajan, että noi syö pikkuset!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Olive

#68
Mintulla enää 2 poikasta joista toinenkin niin onneton että tuskin selviää :cry:
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anzukka

#69
^ Voi itku :(
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Olive

#70
Mikäli eilinen klöntti oli poikanen, oon korjannut nyt kaikki kuolleet terrasta pois. Eli emo ei näitä oo suuhunsa popsinut ja oon nähnyt se imettävän paljon. Mikä lie syynä, että poikaset oli liian heikkoja.
Katselin jo niiden synnyttyä että onpa pieniä, mutta ajattelin muistavani väärin vaan, mutta nyt kun mietin, niin olivat alusta asti tosi heiveröisiä.

Kyllä tällänen syö naista. Emo oli vielä rakentanut purusta tosi ison pesän, ja kuolleet sitten olivat siellä purujen seassa miten sattui. Jouduin siirtämään pesää samalla, mutta koitan jaksaa uskoa että emo sen kestää ja nämä kaksi pientä selviäisi. :sydan
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#71
Täälläkin toivotaan parasta niiden kahden selviytymiselle  :sydan suru oli kova uutisen kuultuamme.

Olive

#72
Se poikanen jonka oli puolet isompi ja terveemmän näköinen, löyty tänään
kuolleena. Yksi onneton siellä vielä rämpii, tuskin enää kauaa.

Mikä ihme tässä on sitten mennyt pieleen, emo kuitenkin hoitaa niitä ja imettää kyllä. Onko kellään mitään ajatusta?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

nennu

#73
Joopajoo..taitaa vain tuo meidän Mustikka neito olla erittäin hyvin syönyt..ei tullukkaa vauvoja :( ..tai voihan ne tietty syntyä tänään tai huomenna tai.."yrittää elää toivossa"

nennu

#74
Astutin Mustikan,pk musta ja Run The Show:n, pk normaali vn.
Jospa nyt onnistui niin poikasten pitäisi syntyä 30.3.09.
Vanhemmat todella ihania,touhukkaita,terveitä.Isokokoisia.