• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Olive

#975
^Ootko alkanut uudelleen kasvattamaan? Tai siis, kun tossa sun allekirjotuksessa lukee, että kasvatus päättynyt :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Heli

#976
No siis kasvattajanimeähän mulla ei enää ole ja sekin oli vaan roboille ja talvikoille. Eli siltä osin kasvatus on päättynyt. Nimeä en aio enää uudelleen hakea.
Kasvattelen vaan omaksi iloksi ja "omaan tarpeeseen". Voi olla että jää näihin kahteenkin poikueeseen kun koiratouhut vie kokoajan vaan enemmän ja enemmän aikaa.
Eli sanon edelleen, että kasvatus on päättynyt.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Sintturainen

#977
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"Sintturainen, mitä värejä tuosta ps. creme x soopelisuklaa yhdistelmästä olisi luvassa? :)

No tuota... Ainakin voi tulla cremeä, p.s cremeä, soopelia ja minkkiä. Tuon pitemmälle en älyä tuota soopelisuklaata, saa viisaammat jatkaa  :D

Sintturainen

#978
Lainaus käyttäjältä: "Heli"No siis kasvattajanimeähän mulla ei enää ole ja sekin oli vaan roboille ja talvikoille. Eli siltä osin kasvatus on päättynyt. Nimeä en aio enää uudelleen hakea.
Kasvattelen vaan omaksi iloksi ja "omaan tarpeeseen". Voi olla että jää näihin kahteenkin poikueeseen kun koiratouhut vie kokoajan vaan enemmän ja enemmän aikaa.
Eli sanon edelleen, että kasvatus on päättynyt.  :D

Näin mäkin aattelin kun otin piiiitkän tauon jälkeen meille taas hamsun. Nyt jos suunnittelen että jos sitä tällä vuodelle sais jo oman kasvattajanimen takasin  xD

Heli

#979
No mä en oikeesti kyllä aio hakea.  :D Ja voi tosissaan olla ettei meille välttistä näiden poikasten jälkeen enempää tulekaan. Tai ehkä jätän vaan uroksia itselle kasvamaan.
Mulla ei ihan tosissaan vaan ole aikaa.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Aya

#980
Mikäs soopelisuklaa uros sintturaisella on siellä käytössä?
Kysympä vaan... :D

Saana

#981
Mikä sun kasvattajanimi aikoinaan on ollut Sintturainen?

wiidii

#982
Sintturaisen kasvattajanimi oli ennen Sateenkaaren. :)

Meillä on astutuslainassa pk kyyhkynharmaa uros Vivaldine's Zharaldo I, joka on aivan hurmaava ihana uros.  :lov  Poikasten emäksi tulee pk musta naaras, nyt vain odotellaan kiimaa kovasti.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#983
Aya: Pikkumökin Paavo Pesusieni (sun kasvatti oli ainakin emä, New York)

Mä hain tänään tuon p.s hopeanharmaan neidin. Tosin nyt en olekaan väristä enää varma. Mun mielestä siellä hamsuillassa tällä oli selvät poskimerkit mutta enää en niitä löydä, nyt näyttää lähinnä p.s luonnonvalkoiselta. Pitää huomenna kattoa auringonvalossa.

Marla

#984
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Mä hain tänään tuon p.s hopeanharmaan neidin. Tosin nyt en olekaan väristä enää varma. Mun mielestä siellä hamsuillassa tällä oli selvät poskimerkit mutta enää en niitä löydä, nyt näyttää lähinnä p.s luonnonvalkoiselta. Pitää huomenna kattoa auringonvalossa.
On sitten kinkkistä päättää, onko hamsu ps luonnonvalkoinen vai ps hopeanharmaa. :D  Oon miettinyt, että olisko tuo Fortune sittenkin ps hopsu, kun tietyssä valossa näyttäisi jonkinmoiset merkit löytyvän, mutta toisaalta taasen ei... Veikkaan kumminkin, että on hopsu, kun kerran voi havaita (vaikka sitten vain tietyssä valossa) merkit. Fortune sai määrittelemättömän värikseen Lempäälän näyttelyissä. :D
Sokerilla taasen on vähäsen pikkuisen selkeämmät merkit, vaikka eipä niitäkään ihan äkkiseltään huomaa.

KaisaM.

#985
Ne on niin söpöjä  :lov  :sydan  Miten mie en muistanutkaan miten ihanan lutuisia söpöhöpönassuja hamsuvauvat on  :lov  :sydan  Käsittelin äsken kunnolla ekaa kertaa meidän 2vko 4vrk latinoita, ja ne on kyllä ihan järkkyjä.  :lov  Tuleekohan tästä viestistä vähän  :lov   :D  Jokatapauksessa siis meidän lapset on ihania, kotiin jää ilmeisesti isompi rex kyyhkis kilppari "Ruttu" (kiitos nimestä taikahamsu  :D ) ja sitten huky uros, joka on poikueen selkeästi isoin läskimakkara, työnimenä hällä on tietysti "Läski".  :sydan  Vitsi kun on niin huono kamera, ja kamerakaan ei oikein voi välittää tätä söpöyttä. Mutta voin sanoa kaikille, joille tästä on poikanen tulossa, että lapset ovat ehkä näteimpiä ikinä ja ovat kilttejä ja kesyjä jo nyt.  :D
</ihkutus>  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

karov

#986
Iuuiuui :lov Aivan ihana on kyllä luonteeltaan tää mulla wiidiiltä lainassa oleva herrasmieshamsteri! Oon ihan rakastunut siihen. :) Tänään (jo) löyty kiima Hilarylta, niin neiti on nyt sitten astutettu ja toivotaan että pian ois ihania nakkiloita pesä täynnä  :lov Huomenna ostamaan mökinrakennusaineita, en viitsi pahvimökkiä jättää :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

ammie

#987
^^Kyllä siitä viestistä vähän  :lov  tuli. Ihana lukea kun joku on noin innostunut ja ihastunut hamsuvaavoista.  :)  Mahtaa olla kyllä aika söpöstyksiä sulla siellä kasvamassa.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#988
Edelleen 12 poikasta pesässä. Kaikki aika tasaväkisen mötkylöitä. :) Ja ne tosiaan sitten vissiin onpi kaikki pk minkkejä. Onpahan varaa valita. Rexejä siellä ei näyttäis olevan. :/ Mut hirveitä määriä ne vetää jo nyt viikon iässä ruokaa. Jotenki sitä muka oli unohtanu robojen jälkeen sen. Eilen maisteltiin juustoa ja kesäkurpitsaa, tänään parsakaalia. Mamma sai maksaloodaa.

Päivi

#989
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Meillä on astutuslainassa pk kyyhkynharmaa uros Vivaldine's Zharaldo I, joka on aivan hurmaava ihana uros.  :lov  Poikasten emäksi tulee pk musta naaras, nyt vain odotellaan kiimaa kovasti.

Hartsa ON ihastuttava otus  :lov  Kova ikävä poitsua jo nyt  :roll:  Paljon terkkuja ja haleja Hartsalle! :sydan  Toivotaan, että vaaveja syntyis! Se olisi ihanaa.   :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003