Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Minski

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Raksuttaakohan näillä tämän tyypin ihmisillä samaan malliin myös silloin, jos eläin tarvitsee lääkäriä: Kun se maksoi vain kympin, niin enhän minä nyt viittäkymppiä eläinlääkäristä maksa  :roll:
Valitettavan usein se menee just näin. Tuntuu siltä että varsinkin kun kyseessä on lasten lemmikki.
Ja kaikkein kamalinta on saada näiltä huolestuneilta lapsilta sähköpostiviestejä, joissa kyselevät, että mitä tehdä, kun hamsu on sairas ja ehkä kuolee ja äiti ei suostu maksaan eläinlääkäriä. Mulle tulee niiin paha mieli aina niistä, vaikkei ne ole olleet edes omia kasvatteja ne hamsut vaan ihan tuikituntemattomia, mutta kun en voi käsittää miten opetetaan lapsille, ettei kärsivää eläintä viedä eläinlääkäriin ja miltä se tuntuu siitä hamsusta ja siitä lapsesta, joka sen hamsun omistaa ja toivoo, että se paranis :cry:
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

Meillä on 11 poikasta pesässä, kaksi mustaa ja sitten sellasia mustia laikukkaita eli varmastikin valkokirjokilppareita ehkä kolme...ja sitten taas tosi vaaleita. Varmaan taas cremejä...

Anonymous

On ne vaan sitten sulosia  xD

Saana

^^ihana kasa siellä :)

Meillä on tullut 10g edelliseen punnaukseen ja vatsa on niin kasvanut, ettei ole enää epäilystäkään tiineydestä. Poikasia odotellaan su-ma välisenä yönä. Jännittää!! :)

Anonymous

^Onnea jo etukäteen. Ihanaa kun on näin paljon poikueita ja pikkuisia. Noista omista huomaa kuinka nopeasti niistä tulee isoja. :)

Olive

Jaahas, meillä sitten alko alamäki jo nyt viisipäiväisinä. Siellä on ainakin kolme sellasta, jotka ei varmaan huomispäivää nää. Aina huolestuttaa, ettei jää yhtäkään...

Anonymous

^No toivotaan että eivät siitä kaikki menisi. :(

Olive

Jep! Jos haluu olla tosi positiivinen, niin ainakaan emot ei syö meillä poikasia, että ne sen takia karsiutuis.

Oon kovasti miettinyt tota ruokintaakin, mutta kyllä sen pitäis riittää, laitan isot kasat viittä eri lajia joka päivä vihanneksia, pilttejä, lihaa yms.

KaisaM.

Toivotaan että Oliven vauvat selviää mahdollisimman moni! :)

Meillä ollaan tänään viikon ikäisiä, kaikki yhdeksän yhä tallella ja ovat kyllä tosi tasakokoisia ja pulleita.  :sydan  Värit alkaa pikkuhiljaa ehkä näkyä, ei niistä vielä paljon osaa sanoa, mutta pari vaavaa kellertää, eli hukyjä.  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ken_G

Kaikkialla putkahtelee meidän hamsujen sukulaisvauvoja, joita olisi kiva saada, mutta kun hamsuhuone on viimeistä länttiä myöten täynnä kunhan jo varauksessa oleva uusi talvikkopoikakin on saapunut.

Kaisan kevätpoikueet kiinnostavat kovasti ja seuraan tilannetta silmä tarkkana  :)

Noon4

Me täällä myös odotetaan malttamattomina Kaisan vauvojen kasvua  :sydan
[size=85]Lunacrest harjikset[/size]

[size=85]? Pusa Hispida "Pörri"[/size]

Saana

Iigs, paino noussu viidessä päivässä 22g. So pregnant!! :)

Mustikkamaan

^Son kyl ärsyä joskus ku tyttösen paino nousee kohisten, mut sit ku eräpäivä saapuu niin mitään ei tapahdukaan. Toisin sanoen se pullistuva vatsa on vain herkkuja täynnä :D

Niillä tulee varmaanki sit valeraskaus siinä kun ne syövät erityisen paljon - kun ihan normaalitilassa tuskin ne alkais vetää viidentoista hamsterin edestä. Veikkaisin näin.

Voi kun meille saatais vauvoja vielä joskus  :sydan Ei kyllä syyrisvauvoja mahdu, mutta talvikoita taikka campbellejä olis kyl ihana saada  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

Juu kyllä näitä on, että paino nousee ja nousee vaan ja sit kun pitäis tulla jotain niin ei mitään.  :kieli
Toi "päärynävatsa" on silti meillä ollut aika hyvä tuntomerkki. Sit kun pelkkä lihoominen on jäänyt sellaseksi "omenavyötäröksi"
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

Jee, kohta meilläkin päästään astutuspuuhiin. Jännittää kyllä paljon, että miten tulloopi menemään. Edellisestä syrkkipoikueesta on aikaa jo...hmm...en edes muista ulkoa.  :D No monta vuotta kuitenkin.
Sen jälkeen on pari yritystä ollut, mutta naaraat ei oo tulleet kantaviksi.  :S
Noh, ei auta kun toivoa että kaikki menis hyvin. Olis ihanaa saada pikkusia syrkkivaaveja.  :lov
Destiny's hamsterit 2001-2009