• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Mimmi

#855
täältä pohjoisesta on vaikea saada hamsuja

Vevve

#856
Mulla tuli viime talvikkopesueesta syksyllä vajaa kaksikymmentä kyselyä. Lopulta kaikki joutuivat pettymään kun lapsosia tuli vaan kaksi.  xD

MirkkuH

#857
^nii-ih :ankst:  ...mut nyt mä olen ekana listalla, enks olekin :D

Vevve

#858
^ Tietty! Eikä näistä sun lisäksi oo tullu kun yks kysely.  xD

Aya

#859
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Minulle tuli tästä kahden hengen poikueesta kyselyitä yli 15 kappaletta, ja kaikki varaajat olivat hyvin harmissaan kun Pohjois-Suomesta saa niin vähän hamstereita. Kun voisinkin auttaa vähän paremmin. :S
Mulle tulee edelleen tasaisesti poikaskyselyitä, niin mä yleensä ohjaan kaikki vaan sun luo, et alahan nyt tehtaileen et kaikki halukkaat saa omansa  XD tokihan sitä tulee ohjailtua muidenkin luo jos jollakulla sattuu poikasia olemaan, mutta eipä täältä enää montaa kasvattajaa löydy.

karov

#860
Oi taisi "viimeinkin" löytyä Hilarylle (pk creme vn) sulhanen! :) lk soopeli uros! Maaliskuun puolissa välin ois astutusajankohta, jos kaikki menee hyvin yms  :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#861
Lainaus käyttäjältä: "karov"Oi taisi "viimeinkin" löytyä Hilarylle (pk creme vn) sulhanen! :) lk soopeli uros! Maaliskuun puolissa välin ois astutusajankohta, jos kaikki menee hyvin yms  :)
No niin. :) Onneksi olkoon uroksen löytymisestä!
Sisko Hyacinth (pk hopeanharmaa umb. vn) tulee mammaksi sitten perässä, huhti-toukokuulla. Sulho onpi lk hopsu, eli hopsuvaaveja tulossa, myös umbbarina. :lov

karov

#862
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Sisko Hyacinth (pk hopeanharmaa umb. vn) tulee mammaksi sitten perässä, huhti-toukokuulla. Sulho onpi lk hopsu, eli hopsuvaaveja tulossa, myös umbbarina. :lov

OI EI!! Mä en kestä  :lov  !! Ties vaikka ryöväisin sieltä hopsun vielä jos tulee joku oikein namupala  :angel
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#863
^ Heh, otanko jo varauksen vastaan? :D Kyllä sieltä varmasti liikenee, jos johonkin poikaseen miellyt, kun kerran tuon ihastuttavan emon olet minulle myynyt!

karov

#864
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Heh, otanko jo varauksen vastaan? :D Kyllä sieltä varmasti liikenee, jos johonkin poikaseen miellyt, kun kerran tuon ihastuttavan emon olet minulle myynyt!

Haha joo sillä varauksella että äiti suostuu  ;) Se kun on alkanut rajoitella mun hamsumääriä, miksiköhän  :shock:  :angel   xD  Mutta tosiaan jos joku ihan ylisöpö pieni pallero löytyy niin saatan sen napata   :sydan  :yes:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#865
^ Hyacinthin vaaveleista ei voi muuta odottaa kuin söpöläisiä. :sydan Mutta selvä sitten tuo.

wiidii

#866
Lainaus käyttäjältä: "Aya"Mulle tulee edelleen tasaisesti poikaskyselyitä, niin mä yleensä ohjaan kaikki vaan sun luo, et alahan nyt tehtaileen et kaikki halukkaat saa omansa  XD
Vai sieltä ne kyselyt tulee! Minä vähän mietinkin. No ei. :D

Minäkin löysin pk musta naaraalleni Murolle sulhon heti ensimmäisen kyselyn suunnalta, hyvin ulkosiittoinen poikue tulossa sitten.  :sydan  Ensi kuussa hyvällä tuurilla jo astutus.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#867
Annina: Kiitos :) Vaikka samanlaisia ne muidenkin hamsupoikaset on mun mielestä, ei nämä sen ihmeellisempiä mulla ole :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#868
Kukan masu on pullea! Varmaan huomiseen mennessä saadaan taas talvikkonaperoita :pileet:

jonna

#869
Yhdeltä tenavalta on ilmeisesti jalka venähtänyt pahasti tai poikki. Simpura.