Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

jonna

^"Myöhästyneet" onnittelut nakkikasasta!!

Meillä alkoi aloitteleva syrkkikasvatus tosi lupaavasti... :roll:  Olen koittanut tässä bongata kilpparinaaraalta kiimaa vielä löytämättä. Kiimat sillä näemmä kyllä tulee kun se oli tänään ihan itse astuttanut itsensä  :taju:  Neiti oli ottanut hatkat dunastaan (!! toinen löysempi kiinnike oli onnistuneesti rynkytetty irti ja sieltähän kulmasta pääsi kätevästi vähän reunaa nostamalla..) ja löytyi tietysti sen "väärän" sulhon luota. Eli jos nyt nakki napsahti niin vauvoja tulee yhdistelmästä kyyhkis vn+musta kilppari. Ihan tätä ei oltu kyllä tilattu ja toivottu... :c8

Saana

^No mutta eihän tuo onneksi pahalta kuulosta. Mustankirjavaa sakkia odotettavissa, jos niikseen. :) Pidetään kuitenkin peukut pystyssä, että pentuja ei olisi väärälle sulholle tulossa.

^^Onneksi poikasia lähti tässä alkuvaiheessa niin muilla on sitten paremmat mahdollisuudet. Se on aina niin kurjaa, jos sitten vanhempia poikasia katoilee pesästä. Toivottavasti mammalla riittää nyt kaikille maitoa. :sydan

Olive

^Mun mielestä hirveen kiva yhdistelmä :P Mutta toivotaan ettei ollut kiimaa.

Jostain syystä mä en kyllä nyt löydä meidän kyyhkis vkkk:lta kiimaa, kokeilin sitten astuttaa toisen naaraan joka on saman ikänen, eikä periaatteessa oo väliä, kumman astutan ensin. Sillä sitten oli oikeen hyvä kiima, joten meille odotellaan poikasia 10-11.1.10. Kahdesta pk musta valkonauhaisesta :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

jonna

Oli sillä kiima, sain itse teosta kiinni  :D  Eipä tuo nyt iso katastrofi ollut, mutta tietty sikäli "harmittaa" ettei ihan näin ollut suunniteltu  :)  Nooh, aika näyttää mitä tupsahtaa jos on tullakseen.

wiidii

Kyyhkynharmaa ja mustahan on ihan hyvä yhdistelmä, näin geneettisesti ajatellen.

Lainaus käyttäjältä: "Yadell"Wiidii, minkä värisiä poikasia voisi mahdollisesti tuohon 'vahinko' poikueeseesi tulla? :--)
Ainakin ruostetta.  :D  Sitten oletettavasti kilpikonnanaaraita, jos uros todellakin on rs. keltainen musta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ramone

taikahamsu// mitä värejä sieltä voi tulla?
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Anonymous

Norrea kk, norrea, keltasta. Näin minä ainakin luulen.

GaneshaX

^ Pääasia että norrea tulee  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

AnsaLucia

iik..kertokaa nyt vaan lisää ihanista poikueista :c8 , syrkkikuume täällä vaan jyllää. Mulle ei saa sit myydä! Kaksi syrkkiä riittää tällä hetkellä loistavasti ...tuo Lillikin kun tuli vähän takavasemmalta. Tai oikeestihan se on kyllä Lassen..
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

GaneshaX

Meidän Insku oli myös poikinut tänään. Nyt jännätään selviävätkö. Ainakin kumpikin emo istuu tiiviisti pesässä  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

^ Oi ku ihanaa toivottavasti meijän neiti hoitaa hommansa kunnolla ja selviää vaavit. :lov

Minski

Meillei tainnut cinnamon-pariskunnan eka tapaaminen tuottaa tulosta. No uusiks sitten vaan. Onneksi Gaalan seitsikko porskuttaa hyvin, taitavat olla aika vaativia lapsia, kun kauhea piipitys-konserrtti kuuluu välillä mökistä, vaikka emokin on siellä, tai ehkä ne komentaakin toisiaan; tappelee parhaasta paikasta emon vieressä :) En malta oottaa, että pääsen käsitteleen niitä, muutama päivä vielä niin avaavat silmät :)
Hamsteriton tätä nykyä

Kyllä meillä 13 piiperoa pyörii pesässä kun katsoin  :lov

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillei tainnut cinnamon-pariskunnan eka tapaaminen tuottaa tulosta. No uusiks sitten vaan.
Ei kun kyl se sit taiskin tuottaa tulosta :pilehile: On ollu vaan siitä jännä tapaus, että kattelin jo aika pian astutuksen jälkeen, että tulevan emon nisät näyttää siltä, että poikasia tuo odottaa, mutta sitten taas emon paino nousemisen sijaan hiukan laski, joten koko ajan arvuuttelin, että odottaa poikasia-ei odota-odottaa ja kun mitään vatsaa ei näyttänyt tulevan niin aattelin, ettei se sit mitään lapsia odota. Mutta kyllä noista nisistä pitäs vaan aina uskoo, se on sen verran varma merkki, paljon varmempi kuin vatsan kasvu ja painon tarkkailu tai kiimojen metsästys. Tuskin isoa poikuetta tulee kuitenkaan tuolla vatsalla; 1.1 kun olis jo laskettu aikakin; uudenvuoden lapsia :lov Lieköhän foorumin ekat poikaset vuosimallia-10 :P Vai onko jollain muulla 1.1 odotettavissa poikasia ?
Hamsteriton tätä nykyä

irap

Meille synty syrkki vauvoja 30.12  :lov
ekat vinkasut pesästä kuulu klo. 22:02
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]