Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Minski

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Laskeskelin että omalla mittapuullani meillä on ollut tosi vauvarikas vuosi, yhteensä 29 syyrislasta neljässä poikueessa tänä vuonna
Hah, pitipä meikäläisenkin "laskea" oma poikassaldo tältä vuodelta näin vuoden kohta päättyessä. Hiukan eri lukemat on meikäläisellä; yht. 8 syyrislasta kahdessa poikueessa :haha

Tosin meillä on yritteillä vielä ainakin yksi, ehkä toinenkin poikue vielä joulukuun lopulle, jos nyt vaan tärppää.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

Meillä 3 poikuetta/11 poikasta tähän mennessä.
Mutta älkääs ny, ei vuosi ole vielä loppu  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

Mulla taitaa kolmesta poikueesta olla talvikoita tänä vuonna yhteensä 12. Yksi jättipoikue ja kaksi minipoikuetta. :D

Anonymous

3 talvikko poikueesta 8 poikasta, 2 syrkki poikueesta 6 poikasta. Joten ei nyt ihan hirveä saldo. ;)

jjenna

Meillä taitaa olla tänvuoden saldo 7 poikuetta, yhteensä 39 poikasta  :)
Keskiarvo siis 5,5 poikasta per poikue  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

TiBe

Meillä taitaa tällä hetkellä talvikko saldo olla 20 poikasta,neljästä poikueesta. Mutta joulukuun loppuun olis suunniteilla yksi poikue, joten voi vielä tulla muutoksia,paitsi jos poikue syntyy tammikuun puolelle :)
Crystal\'s talvikot

Elven

Piti oikein laskea. Eli 4 poikuetta ollut tänä vuonna, poikasia yhteensä 33.

Plus yks yllätyspoikue, jota en olisi halunnut jossa 7 poikasta. Eli 40 pikkuhamsua yhteensä!  :shock:

eta

^Saitko kodit "ylläripoikasille" ? Harmillinen juttu.

Hamsufani97

Lainaus käyttäjältä: "Elven"eta: Vielä 4 on, 1 uros ja 3 naarasta. Noille naaraille tarvisi kodit, nyt ne vielä menevät emän kanssa samassa terrassa, mutta kun kohta eivät enää mene, niin mulla ei riitä tilat niille...

Minkäs värisiä poikasia sulla siellä on? :)

Elven

Lainaus käyttäjältä: "Hamsufani97"Minkäs värisiä poikasia sulla siellä on? :)

No kun tietäisi. Sanokaa vaan, et minkä värinen on hamsu, joka näyttää ihan cremeltä, mut jolla on värimerkit.  :c8
Noniin, yritän ehtiä ottaa kuvat niistä, nyt kun onnistuin just tällä viikolla tuon digikameran saamaan. Sit laitan tonne värikyselyyn, ja myyntisivustollekin tietty.  :angel

Sintturainen

Täällä tehdään poikuesuunnitelmia alkuvuodelle. Ois tulossa meillekin valkoisia  ;)  Saan lainata p.s hopeanharmaata neitiä (tai mun silmään se oli sellainen, vaikka kasvattaja oli sanonut sen olevan p.s valkoinen). Uros vielä mietinnässä, joko lainaan cremeä tai odotan että tuo meidän luonnonvalkoinen kasvaa ja käytän sitä...

wiidii

^Ei ollut kasvattaja sanonut vaan minä.  :D  Olin tunnistamassa noiden kys. poikasten värejä kun olivat 4 viikkoa ja silloin suurin osa poikasista meni täysin ps. valkoisista/ps. luonnovalkoisista, nyt kuulemma muutama pirulainen oli tehnyt itselleen värimerkit.  :D
Kannattaa Satu varoen käyttää sen poikueen poikasta, kun niistä aika moni on nähtävästi mennyt jalostukseen.. (Minulla ja Marlalla on ainakin sieltä poikaset.)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

^ En sitten tiedä, olisiko Fortune ps hopeanharmaa kumminkin, kun sillä tuntuu hitusen värimerkkejä näkyvän. Ovat kyllä todella heikot ja huomaamattomat, mutta kumminkin... Saana siitä mainitsi, ja itse olen nyt tarkemmin kyttäillyt tuota.
Ihan sama periaatteessa kumpi on, molempi parempi. :)

Punasilmäisiä vaavoja tiedossa ainakin. :lov

wiidii

Minullakin tuo on ihanne, suklaa joka tod.näk. kantaa punasilmäisyyttä. Ja nättikin vielä.  :sydan

Tosin Fortune ja Frederica on samasta poikueesta, tuo ps. hopeanharmaa (josta Satu puhuu) on eri emästä. Sama isä on tosin.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.