Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Saana

^Mä suosittelen jättämään kotiin rexin... :D

Anzukka

Meidän vaavit on nyt tasan kaksi viikkoisia todella hellyyttäviä tapauksia, aikaisemmin harmitti kun en voinut Riiaa astuttaa meidän Brutuksella kun sille tuli knikki mutta nyt ei kaduta yhtään että yhdistin Hariboon sillä muuten ei olisi tullut yhtään ainutta cremeä ja kaikki olisi aika varmasti ollut normaalia nyt tuli 4 kappaletta creme vironlaikukkaita 3 urosta ja yksi naaras joka jää kotiin (jatkamaan sukua?) ja 3 creme (whiteä?) ja normaali white tyttönen :) ihania tapauksia. Kovasti odottelen jo silmien aukeamista ja turkin kasvamista, näkee sitten tuleeko pitkäkarvaisia vai piiiiiiiitkäkarvaisia  :nuija:  :yea:  :pileet:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

Juu, en varmaankaan astuta samaan aikaan, toisen nyt (ens viikolla alkaa kiiman metsästys), yhdistelmä p.s hopeanharmaa - luonnonvalkoinen. Ja toinen pesue sitten loppukeväästä... Se yhdistelmä p.s creme - soopelisuklaa.

Vevve

Oi jes, sain eilen vihdoin yhdistettyä mokomat tappelupukarit ilman riitoja!  :D
Nyt meillä siis asuu yhdessä talvikkopariskunnat Cheersbigears Smooth Criminal x Karelie Kultakukka ja Millenium Falcon x Dreamlands sekä tietty robot Pierre x Mega-Marika*. Poikasia odoteltavissa jossain tuolla viikoilla 9 ja 10, roboista nyt ei tiedä mutta joskus varmaan.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Huky uroksen ja rex huky uroksen välillä vielä pohdin kumpi jää kotiin, tavis on iso mutta rex on rex.  :D
Mä suosittelen jättämään kotiin rexin... :D
Mä taas jättäsin sen möhköpossukan :sydan

Odeliina tapasi eilen sulhasensa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Nyt on meillä yhdistetty kaksi roboparia: Hykertäjä II (normaali husky) + Heinälaari (normaali husky) ja Kiirehtivä Hetki (normaali husky) + Mato Matala (normaali). Toivottavasti tulis piakkoin robolapsia  :sydan

Saana

^Siellä sitten kasvatuspuuhia taas.

Mikäli tuntuu, että tilaa ei riitä uusille eläimillesi tms. niin otan erittäin mielelläni loput kasvattini takaisin, ettei niiden(kin) tarvitse lähteä kiertoon. Heitä toki yksärillä, mikäli haluat eläimet palauttaa.

Olive

Huh, nyt on vähäks aikaa naaraat astutettu. Tänänä meinaan ekalla yrittämällä löyty kiima omalta kasvatilta Divinalta lk musta vkkk. Astutin sen Putthella, pk rex mustalla. Varmaan mitään poikuetta oo oottanut niin paljon kun tätä  :lov
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

wiidii

^Voi.  :sydan  Ilmoittele sitten millaisia lapsia sieltä tulee!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

^Jep. Kattelin että Divinan sukutaulussa näkyis yks rex :P
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Ramone

Mikäs olisi sopiva äitiysloma naaraalle? Siis kuinka kauan edellisestä poikueesta on suositeltava väli siihen seuraavan poikueen teettämiseen?
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Sintturainen

Täällähän on kevättä ilmassa  xD  Niin myös meillä. Päätin sittenkin kokeilla astuttaa noi naaraat yhtä aikaa. Ne onkin sit viimeiset poikueet ehkä koko tälle vuodelle. Sieltä mulle sit lk luonnonvalkoinen naaras, ja pk rex minkki naaras. Ne ois tilauksessa  :lov

Pähkinä

^ Ilmoittele sitten mulle, mitä ps. cremeltä ja soopelisuklaalta tuli?  :)

tintsku

Sintturainen, mitä värejä tuosta ps. creme x soopelisuklaa yhdistelmästä olisi luvassa? :)

Heli

Apua, apua mua niin jännittää.  xD 5vrk astutuksesta, kiimasta ei ole näkynyt merkkiäkään joten varovaisesti uskallan toivoa, että astutus olisi onnistunut. Itse asiassa sen verran rohkeasti kyllä toivon, että vein Jumban tänään jo takas Minskille.  XD Vähän kyllä uhkarohkeaa, kun ottaa huomioon miten vaikeaa tää syrkkien kasvatus on ollut...

Sain vihdoin myös Sintturaiselta ihanan Pippuri tytön.  :lov Lk normaali eli vihdoin just se oikea väri ja turkinlaatu!  :D Pippurille olen suunnitellut poikasia sitten joskus loppukeväästä tuolla meidän lk satiini musta vn laikukas poitsulla (josta on muuten tullut ihan mielettömän hieno!!  :sydan ).
Destiny's hamsterit 2001-2009