• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Marla

#840
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillä näyttää 7 olevan onnenluku, kun sekä Gaalalla että Niriliinalla kummallakin oli 7 lasta :sydan Gaalan lapset onkin ensi viikolla jo luovutusiässä, nyyh :( Niriliinan ja Jumban lapsoset taas täytti 2 viikkoa juuri ja silmät on auki ja mahdottomia kirppuilijoita ovat; pomppivat suinpäin kun käsittelin niitä ja katsoin sukupuolet viikonloppuna :) Harmi, että ovat creme-kantajia, sillä nuo cinnamonit olis niiiin nättejä.
Mitäh, Minskillä creme-naperoita?! :shock: Mulle heti kaikki. :P

Vevve

#841
Meillä jouduttiin erottamaan rakastavaisen pariskunta, ne päätti yhtenä yönä yhtäkkiä perustaa avioeron. Hirvee huuto alko ja heräsin (vaikka en yleensä hamsujen kitinöihin heräile) ja siel ne sit paini ihan tosissaan. Pistin ne omiin boxeihinsa, nyt vaikuttavat kumpikin jotenkin yksinäisiltä.  :aii:

Mutta viikonloppuna ois vauvoja varmaankin.  :sydan

Anonymous

#842
Meidän syrkki naperot on ihan mahdottomia kaltereissa kiipeilijöitä sitten lopussa voimat loppuu niin tipautetaan ittensä alas. Painimatsejakin siellä kuuluu olevan harvase hetki  XD

Minski

#843
Lainaus käyttäjältä: "Oranssi"Minski, jos sun cinnamon ja creme naperoilla on cinnamon-vanhemmat, vain 2:3 cinnamon poikasesta kantaa cremeä ;)
Niin mutta mistäs mä tiiän ketkä kuuluu siihen onnekkaaseen 1/3:aan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Scarlett

#844
Onpas kurja tuo cremehomma (niin ihana väri vaikka onkin...) :( No kaipa se on vaan parempi että tuli esiin jo noissa poikasissa, eikä vasta joskus myöhemmin...jos nyt noin voi ajatella.

Saana

#845
^^No mahdollisuus siihen ainakin pienenee polvi polvelta. Jos sulla vaikka on yhdistää vielä jotain ei-keltaista (jotka toivon mukaan eivät kanna cremeä) näihin poikasiin pari sukupolvea niin ehkä alat olla jo voiton puolella.

Minski

#846
^ Aivan, hmmm... Nyt pitää miettiä asioita uudestaan

Scarlett: Juu ylläri ne cremet mulle oli, mutta toisaalta ei mikään katastrofi; cinnamon-cinnamon-yhdistelmä kuitenkin eikä siis onneksi mikään creme-keltainen-sörsseli, joka olisikin harmittanut hyvin paljon :) Tämä oli tämmöinen mun uhkarohkea valinta käyttää sukutiedoiltaan tuntematonta hamsua, ilman että tiesin mitä kaikkea se mahtaa kantaa, nyt selvisi sitten, että ainakin cremeä :P
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#847
^Niin, kannattaa ainakin miettiä asiaa, jos poikasista näyttäisi kehittyvän hienoja. Uusi veri on varmasti myös erittäin tervetullutta linjoihin.

MirkkuH

#848
Meidän pikkuiset kuikki ekan kerran oviaukossa; laitoin niille palan omenaa ja he "hyökkäsivät" siihen heti kiinni :sydan

Minski

#849
Meillä on Gaalan poikaset tänään jo luovutusiässä. Kaksi poikasta käytiin tänään jo hakemassakin ja viikonloppuna pitäisi hakea 3 poikasta ja sitten yksi muuttaa Lempäälän näyttelystä uuteen kotiin. Hirmu äkkiä menee aina se viisi viikkoa, ihan liian nopeasti. Cinnamon-vanhempien lapset on 2,5 viikkoa ja niin sööttejä, kun niitä käsittelee; hyppivät ja marmattavat mulle pienellä äänellä :D

Poikaskyselyjä on tullut ihan älyttömästi, laskin että kolmisenkymmentä kyselyä näistä 14:stä poikasesta, joka päivä on uusia kyselyitä tullut. Ilmeisesti hamsupoikasia on jotenkin vähän tällä hetkellä saatavilla, kun kysyntä on näin suurta ?
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

#850
^Tai sit sulla on aina vaan niin ihania naperoita!  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

wiidii

#851
Minulle tuli tästä kahden hengen poikueesta kyselyitä yli 15 kappaletta, ja kaikki varaajat olivat hyvin harmissaan kun Pohjois-Suomesta saa niin vähän hamstereita. Kun voisinkin auttaa vähän paremmin.  :S
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

#852
Mullekin on tullut paljon poikaskyselyitä, muttei kyllä ihan yhtäpaljon kun Minskille tai Wiidiille  :D
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#853
Meillä 3 poikasta vielä ilman kotia  :|

Saana

#854
Minskillä on sen verran jo mainetta kilttien hamsujen kasvattajana, että en yhtään ihmettele tuota määrää poikasten kyselijöissä! Osan tietysti selittää se, että tällä alueella ei ole vähään aikaan ollut kovinkaan suurta poikastuotantoa, mutta se ei mitenkään selitä kokonaan tuota määrää!! Jos itellä ei olis yhtään hamsua ja haluaisin yhden lemmikin niin se olisi ehdottomasti Minski, keltä sen ottaisin ja odottaisin jonossa sitten vaikka vuoden tai pari. :)