Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Looq

^Harmi ettei onnistunut, mutta ensi kerralla parempi onni. :)

Onnea kaikille muille joille nakkeja on tulossa :lov

GaneshaX

Meillä pitäisi astuttaa loppuvuodesta parit naaraat, mutta nähtäväksi jää miten onnistuu.
Kun on ollut niin paljon huonoa onnea ja siihen vuodenaikaan on paljon vähemmän valoakin :kieli

Mut tällä hetkellä odotan intopiipana hengähdystä, kun ei tarttis murehtia, et mitä tästäkin mahtaa tulla.

Pitää varmaan hankkia noille joku energia/heräte/piristysvalo. Myydäänhän niitä hirveesti ihmisillekkin  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

Pieni salaisuus: meillä ollaan vissiin paksuna.  :lov

Saa kyllä nähdä onnistuuko, nyt kun menin sanomaan.  :roll:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minnaw

Hyviä veikkauksia poikasmäärästä tuli!
Poikasia syntyi tänään 6kpl. Yhdestä oli tullut enkelipoikanen (suuri suru asiasta), muut 5 voivat tällä hetkellä hyvin. Olivat varsin rauhallisia ja hiljaisia. Emo on hoitanut homman hyvin.

Alustavasti oon jättämässä kaikki kotiin, mutta myös lemmikkikodit otetaan huomioon.

Nyt odotellaan, että poikaset kasvaa, jotta värikirjo ja sukupuolet selviävät. Pääsevät sitten tuonne poikastopicciin kuvattavaksi.
Oxalis - talvikkokasvatus

jjenna

Meiän poikaset on lähten pesästä liikkeelle, kova kuhina käy ruokakupolla  :lov Kaikki 4 on siis jäänyt henkiin, ja kaikki jää myöskin kotiin, ainakin näillä näkymin.
Ikää lapsilla siis 10 vuorokautta.
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Vevve

Meillä asustelee nyt toista iltaa Unto ja Kukka taas yhdessä. Hyvin tulevat toimeen, nyt kun vielä tekisivät jälkikasvua niin avot.

jjenna

Meillä alkaa mammalta menee hermo vaik poikaset on 11 vrk. Tai kyll se siis niitä hoitaa ja imettää ja kantaa ruokaa, mut viettää pitempiä aikoja pajusillan päällä kun aiemmin - sinne poikaset ei pääse  :D

Kohtapuoliin olis tarkotus yhdistää muutama campbellipari, saa nähdä hukunko kohta poikasiin  :lol: Loppuvuodestakin ois pari yhdistelmää tiedossa..
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Olive

Meille syntys eilen ne nakit sitten, mutta paljonkohan uskaltaa näidenkään varaan laskea? Näin poikaset tai osan niistä kun emo tuli pois pesästä, kivan värisiä mutta aika onnettoman kokosia.

Nyt en ees kato sinnepäin, kun vasta kahden viikon päästä.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Olive"Nyt en ees kato sinnepäin, kun vasta kahden viikon päästä.

Niinhän sä NYT sanot  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olive

^Joo, se on vaikeeta :D Kyllä mä tänään näin, että sutinaa käy.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minnaw

Meillä voidaan edelleen hyvin.
Poikaset kasvaa ja vahvistuu päivä päivältä. Emolle ruoka maittaa ja hyvin tiiviisti viettää aikaa pesässään. Pientä sirkutusta kuuluu silloin tällöin, mutta pääasiassa emo on osannut pitää poikasensa hyvin tyytyväisenä.  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus

Mustikkamaan

Meillä on tuo tyttö toipunut katastrofista tosi hyvin, niin kuin eläimet tuppaavat tehdä. Mietin, että astuttaisinko sen uusiksi sitten kummiskin... Se on meillä viimeinen neitokainen joka voisi ylipäänsä lisääntyä, et muuten jäis vauvahommat lopullisesti. Hmm... Täytyy tässä hetikohta tehdä päätös, kun hällä alkaa olla tuota ikääkin. Pohditaan, pohditaan...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Anzukka

Meillä vaavat suloisia cinnamoneja ja norreja whitellä :lov  Tekisi niin mieli jättää kaikki kotiin mutta kun tietää ettei vaan voi :D Kuvia täytyykin laittaa jossain vaiheessa kun löytää kameranjohdon :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Meille syntyi viime yönä poikasia yhdistelmästä suklaa - kyyhkynharmaa.  :lov  Molempien pitäisi kantaa sekä ps. ja rs., joten saa nähdä tuleeko tuolta sitä mitä on toivottu.
:sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus