• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#450
^^Voi pikkuisia parkoja. Eihän sitä koira mitään vaistoilleen mahda, mutta ikävää että näin kävi. :(
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

jjenna

#451
Musu, voi ei!  :cry: Tuli ihan suruinen mieli ku isänä oli kuitenki mulle kovin rakas ukko ja muutenki tosi höh..
Mut eipä tästä koiria voi syyttää eikä ketään muutakaan. Meinaatkos Uunolle uusia lapsia vielä joskus?  :sydan

edittiä, en viitti tuplapostata..
Kattelin noita campbellilapsia vähän tarkemmin. 2 mustasilmäistä ja kaksi punasilmästä. Jännä nähä et minkävärisii ne nyt sit on, se yks oli ainaki ihan selvä musta, ja toinen ms oli vähän vaaleempi ja kyljet ja maha oli ihan sellatteet vaaleenpunaset mitä se ihonahka on. Punasilmät oli sellasii jännän harmahtavii, ihan erilaisii ku mitä mulle syntyneet argentet. Jänskää siks paljo ku mulle ei oo ikinä syntyny ku normaalii ja argentee ja kovasti tätä yhdistelmää odotin. Nytku mä oon tääl sanonu et on ihan erilaisen näkösii ku argentet ni arvatkaa vaan et onko ne argenteja  XD

Äiskä on ollu aika hyvä mamma, se on kyl parikertaa tehny kaks pesää- toisen pajusillan alle ja toisen mökkiin. Siirsin sit ne samaan pesään ni sielhän ne köllii  :) Jännä miten oon ihan täpinöissä tästä poikueesta ku aiemmat campbellipoikueet on ollu sellasii "tuollahan ne kasvaa, avais jo silmät" mut varmaan ku tää oli niiiin mielekäs yhdistelmä ja muutenki  :lov
Hamsterikasvatus jäädytettynä

NuclearBitch

#452
Minullapa on tässä nyt hankala tilanne: Mirin pitäisi saada poikaset tiistaina tai keskiviikkona ja minun pitäisi muuttaa. Huono ajoitus kyllä, mutta tuli ero avomiehen kanssa, joten tälle ei voi oikein mitään. Kun Miri saa ne poikaset, niin sitähän en voi lähteä liikuttelemaan mihinkään, eikö? Voisiko joku hieman neuvoa, oma pääni on vielä niin sekaisin erosta, ettei ajatus oikein toimi.

jjenna

#453
Meillä oli poikaset sillon kun muutin. Tein ihan niin että pakkasin kaikki tavarat muuttoautoon mitä siis normaalistikkin, ja kun lähdettiin niin nappasin vaan dunan syliin ja istuin se sylissa autossa. Uudessa kodissa vein dunan ekana sisään.
Toinen vaihtoehtohan ois jättää poikaset ja emo entiseen asuntoon kunnes ovat n. pariviikkosia mut en tiä kuin mukavaa sit on mennä ex-avon luokse hoitelee poikasia  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

NuclearBitch

#454
^Kiitos kovasti vastauksesta. Enköhän sitten uskalla tuon emon viedä poikasineen uuteen kämppään, kun muuttomatkakin on lyhyt :)

EmmaTi

#455
Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"Minullapa on tässä nyt hankala tilanne: Mirin pitäisi saada poikaset tiistaina tai keskiviikkona ja minun pitäisi muuttaa. Huono ajoitus kyllä, mutta tuli ero avomiehen kanssa, joten tälle ei voi oikein mitään. Kun Miri saa ne poikaset, niin sitähän en voi lähteä liikuttelemaan mihinkään, eikö? Voisiko joku hieman neuvoa, oma pääni on vielä niin sekaisin erosta, ettei ajatus oikein toimi.

Pahoittelut ikävästä elämäntilanteesta  :(  
Saisitko emon jonnekin hoitoon nyt heti ja hakisit sitte ku oot rauhassa muuttanu ja poikaset on hieman varttunu? Kai joku viikon-kaksi voisi jeesata. Tai sitte vaan tosi varovasti siirrät dunan poikasineen päivineen uuteen asuntoon, ja toivot parasta  :roll:

NuclearBitch

#456
Pääsen muuttamaan tiistaina. Hamsu on astutettu 16.8 ja illalla ja kantoaikahan oli 16,5vrk, joten syntyykö poikaset sitten vasta keskiviikkona?

Minski

#457
^ Meillon synnytty aina mun mielestä yöllä eli sen puolesta veikkaisin sun tapauksessa ti-ke välistä yötä. Mutta eihän se aina niin mene, vaikka meillä on mennytkin :)
Hamsteriton tätä nykyä

NuclearBitch

#458
Okei :) Sittenhän ehdin muuttamaan uuteen kämppäänkin, mahtaako hamsu kauheasti stressata jos dunassaan siirrän sen uuteen kämppään? Kun senhän pitäisi olla rauhassa pari päivää ennen synnytystäkin.

Minski

#459
jonna: Siirsin poikaskuvat tuonne kuvia hamsupoikueista-keskusteluun :)
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#460
Oukkidoukki, kiitos! Mistäköhän mä taas sain päähäni tunkea ne kuvat tänne  :D

Edit. No kerrankos sitä nyt sattuu, ei oo vaarallista :)
-Minski-

Minnaw

#461
Meidän talvikkomammalla maha pyöristyy  :sydan
Ensi viikolla pitäisi syntyä pikkunakkiloita  :lov
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

viiru

#462
^  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Olive

#463
Meillä näkyy Esterillä vauvamasu, ke-to pitäis syntyä :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Looq

#464
^jee nakeroita.  :lov