Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

jjenna

Meillä on campbellilapsia!!  :lov
Mut ei pidä innostua. Mä en yhtään osannu odottaa et niitä jo nyt ois tulossa, joten menin tosi huolimattomasti sörkkii pesään. Mun tuurilla siis emo syö poikaset  :roll: No, täytyy toivoo mut tuskimpa vaan..
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Nilla

^ Oi ihanaa, onnea  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

En ole vieläkään hiplannut kovasti, mutta keltaisia mustia ei sittenkään tullut meidän lapsiin :( Niitä odotin eniten. Mutta siellä on yksi söpö satiini musta kilppari, sen varmaankin pidän, semmonen länttinenä  :sydan Sitten on ihan vaan mustaa ja normaalia (taitaa joku normaaleista olla kilpikonnakin), ja se yksi ainukainen keltainen. Ikään kuin niitä tosiaan olisi 11.

Voe että, aattelin että sunnuntaina voisin kahtella enempi sitten. Kauhiata kun en malttaisi taaskaan odottaa :D

Reksuleita tai ruskeasimmuja ei kuitenkaan tullut, mutta sitä olikin lähinnä äiskän puolella. Cremeähän ne saattavat kantaa, kun iskä on kantaja, mutta lemmikkilapsia ne ovatkin! Tai niin ku omaan "kasvatukseen" lähinnä  :P
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

Nilla

^ Miten voikin olla noin nätti  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

jjenna

4 campbellilasta elossa, eli siis kaikki jotka syntykin  :) Innolla odotan mitä sieltä tulee!
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Annina"^Onko se länttinenä samanalainen kuin Sharonda's Jemelia oli? :sydan (e. FIN MVA Mustikkamaan Peppi Pitkätossu)
//http://i364.photobucket.com/albums/oo89/Maunola2/SharondasJemelia/jemelia.jpg

Tommoi se vaikuttas olevan  :lov

jonna

Meillä toinen talvikkopesue mönki eilen ekaa kertaa mökistä  :)  Safiireja näyttäisivät kaikki viisi olevan, sukupuolet on vielä tarkistelematta.

Saana

^^Kuvia sitten heti!! :grin:

Anzukka

Meillä pikkuruiset whitepoikaset on kasvanut hurjaa vauhtia  :lov  täytyy käydä taas vähän sörkkimässä tänään kun kovasti kiinnostaa. Siis sörkkimisellä tarkistan onko kaikki hengissä ja hyvissä voimissa niin harmittaa nyt jo kun ei voi pitää kaikkia :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hessuinen

^Tuo on muuten varmaan monenkin kasvattajan ongelma. ;)

Hyvä että pikkuiset voivat hyvin! Onko naperoita vielä se kahdeksan kipaletta? Kasvaisivat nyt sen verran nopeasti, että voit jo pian ottaa niistä kuvia ja laittaa tänne syrkkikuumeisten kiusaksi. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

Meillä pitäisi viikonloppuna putkahdella talvikkovauvoja, jos hyvin käy.  :sydan

Anonymous

Anzukka: Minkä ikäiset poikaset teillä on?

Mustikkamaan

Kattokaas, näin siinä käy kun alkaa hehkuttamaan lapsosista :(

Sain iltapäivällä isännältä puhelun, kun hän oli tullut kotiin. Koirat olivat repineet hamsuvauvojen häkin luukun auki, ja vauvat olivat kuolleina pitkin lattiaa. Koirat ovat täällä uudessa kodissa, metsän äärellä innostuneet metsästämisestä oikein urakalla, karkasivatkin ensimmäisen kerran useammaksi tunniksi viime viikonloppuna. Ilmeisesti metsästysvaistot ovat heränneet oikein kunnolla, ja tämä oli lopputulos. Meni sitten päivä pilalle ja oikein urakalla.

Emo on onneksi hengissä, lähinnä järkyttyneen oloinen. Ehostin vähän sen sotkettua asuntoa ja laitoin uudet herkkuruoat (koirat olivat syöneet ruoatkin). Isäntä viritti uuden turbolukon häkkiin. Eiköhän emo tästä tokene, mutta vauvapuuhiin en tohdi sitä enää laittaa.

Voi itkujen itku  :cry: Kaikki meni ensin niin hienosti, ja näin siinä sitten kävi.

Vevve

^ Voi hitsi. Otan osaa.  :cry: