• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Onko hamsusi karannut?

Aloittaja Fuyu, 23.08.08 - klo:20:04

« edellinen - seuraava »

Hyar

#45
Tällä hetkellä se piru vaikuttaa jossain saunan/pesuhuoneen katonrajassa. Tai sitten vintillä. Tai naapurin puolella.
Karkasi eilen terraa siivotessani, kiipesi saunan paneelien välissä kattoon asti ja sieltä johonkin. Vaikka mitä houkutinta ja ansaa on, mutta ei se sieltä vissiin alas osaa tulla. Timpuriko tässä kohta pitää tilata.  :<
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

JennaHelmi

#46
Mulla on kerran karannut tuo meidän syrkki. Luukku oli ilmeisesti jäänyt illalla auki, ja aamulla heräsin siihen kun kuuluu vierestä rapinaa. siinä se pikkunen katteli ja ihmetteli että mikäs tämä on:). Sitten jo haluttiinkin takas häkkiin.

Minski

#47
Siirsin Odeliinan viikonloppuna isoisoisänsä Nathanielin vanhaan dunaan. No viime yönä herään siihen, että koira tökkii purusäkkiä ja vinkuu ihan älyttömästi. Menin katsoon, että mitä mörköjä se koira näkee niin hämmästys oli suuri, kun purusäkin takana nukkui Odeliina :D Oli neiti jotenkin ihmeellisesti päässyt "uudesta" dunasta karkuun, en vieläkään tiedä mistä se oli päässyt. Laitoin sen takas dunaan ja ei se sen jälkeen enää lähtenyt karkuun, ehkä sille oli shokki törmätä karkuretkellään koiraan :D

Mutta ihana koira kyllä Dora on, kun se ei tee hamsuille mitään, nytkin vinkui vain ja auttoi mua löytämään karkulaisen :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

tiiitu

#48
Mun ensimmäinen hamsu karkas kerran, kun sillä oli alkuun semmonen huono väliaikainen katto terrassa..
Heräsin yöllä ja ajattelin mennä kurkkaan mitä Leevi touhuaa,  niin sitä ei näkynytkään missään. Pengoin koko terran läpi mutta se ei ollut siellä.. Menin herättään porukat ja alettiin ettiin sitä :D Kauan etsittiin, mutta ei löytynyt mistään. Mentiin sit takasin nukkuun ja aamulla jatkoin etsimistä. Jossain vaiheessa kuulin portaitten alta rapinaa ja sieltä sain sen ruuan avulla houkuteltua :) Pikkuveli ramppas aamulla ulko-ovesta sisään ja ulos, ja ne portaat oli siinä ihan eteisessä niin hyvin olis voinu livahtaa ulos.. Mutta onneks löytyi, niin paljon oli kivoja hetkiä Leevin kanssa  :sydan :)

Muulloin ei oo onneks hamsut karanneet :P

karppikerttu

#49
onhan ne.
kyllä noi karkailut on kamalia juttuja.

sasu^

#50
Minä en ainakaan suoraan sanottuna ymmärrä miten yhdelle ainoalla ihmisellä voi karata noin monta jyrsijää ja käydä vielä osalla pahastikin : o Itse ainakin oppisin yhdestä virheestä sen verran, että tarkistelisin aina luukut ja raot tarkasti, ettei hamsu pääse karkaamaan.
Minulla Tahvo ei ole karannut, kuin kerran. Se oli nopea karkaaminen, kun nostin sitä kuljetusboksista, heti kun se oli tullut meille. Sieppasin sen nopeasti sänkyni päältä ja laitoin dunaan (:
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Vevve

#51
Mulla ei hamsut ole juuri karkailleet.
Kerran yksi kiinari meni reissuilleen kokonaiseksi päiväksi ja löytyi sitten ihan vahingoittumatta veljen huoneesta, missä oli syönyt reiän säkkituoliin joka levisi pitkin lattioita... Köntti-syrkki karkasi näyttelyssä josta hain sen, kun boxin kansi oli löysä ja herra punkesi itsensä sieltä ulos. Siinä se sitten tepasteli hamsukassin päällä mistä me se napattiin. Toisen kerran se kipusi juoksutusaitauksen aidan yli, mutta sain heti kiinni.

karppikerttu

#52
Lainaus käyttäjältä: "sasu^"Minä en ainakaan suoraan sanottuna ymmärrä miten yhdelle ainoalla ihmisellä voi karata noin monta jyrsijää ja käydä vielä osalla pahastikin : o

no niinpä.. sanos muuta.  :teipit  ... (kirjoitin pitkän sepustuksen, mutta se katosi..)

Anonymous

#53
Onko hamsunne koskaan karannu? Miten kauas, kuinka kauan oli kateis ja miten saitte houkuteltuu takasin?

Mun Leevi on kerran karannut. Se karkas vaan onneks noin parin metrin päähän häkistään, pitemmälle ei onneks kerennyt. En tiiä miten mä sen hoksasin et se on karannu, koska olin toises huonees, tulin mun huoneeseen (jossa Leevikin asustaa) ja olin menos nukkumaan. Sit yhtäkkii ku olin jo sängys mä vaan huusin LEEVI! Nousin ja näin Leevin vipeltämäs lattialla, ja nostin Leevin nopeesti pois sielt, se oli suuntaamassa mun huoneen ovee kohti, ties minne menny jos en ois tajunnu. Kai mulla vaan joku refleksi tai joku tuli et olin jättänyt häkin yhden ulosmeno reitin auki tai jotain, ONNEKS!  Eka ja ainut tähän mennessä milloin karannu, toivottavasti ei enää uusiks karkaa!  XD  :D  :)  :sydan

Marianne

#54
Ei ole karannut.

Mutta jos niin käy todennäköisesti kissojen ruokalistalla silloin.
? Viki A. Vikkelä ? ? Tiiti A. Tinteriina ?
27.02.2008 ~ 20.01.2010   10.11.2009
Vkh talvikko Vkh talvikko helmiäissafiiri

Eevi

#55
Meilläkin edesmennyt hamsu karkasi kalterihäkistään, koska yksi kalteri oli katkennut. Ihmettelin, miksi Terho lopetti kolistelemisen ja nousin istumaan ja siellä pimeässä näin liikettä keskellä lattiaa ja siellähän se karkuri olikin! :)

Ja on meillä saunan seinän sisään pujahdettu, samaten kirjoituspöydän alle ja sängyn jousien sekaan ainakin neljästi. Noista paikoista on kyllä saanut hamsua metsästää. Kirjoituspöydästäkin piti pari hyllyä ruuvata irti, että hamsterin sieltä saa ulos. Hamsteri olisi kyllä sieltä päässyt omin avuinkin ulos, mutta eihän se sieltä pois tullut, kävi vain muutamaan otteeseen kurkkaamassa kolosesta. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Anonymous

#56
^ miten ihmeessä ootte osannu etsiä just vaikka sieltä saunan seinän sisält tai sängyn jousien seasta? vai onks hamsut pitäny jotain ääntä siel vai?  :D

Hamsufani97

#57
Meillä karattiin taas toissapäivänä. Pari tuntia ryömein lattioilla Pilveä metsästämässä ja lopulta sain sen keittiöstä kiinni. Oli siinä kova homma mutta nyt Pilvi on taas onnellisesti häkissään :D

Eevi

#58
Lainaus käyttäjältä: "Kultahamsteri<3"^ miten ihmeessä ootte osannu etsiä just vaikka sieltä saunan seinän sisält tai sängyn jousien seasta? vai onks hamsut pitäny jotain ääntä siel vai?  :D
No kuule sellainen nakerrus kuului sängyn sisältä ja seinän välistä että huh! :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Anonymous

#59
^ niin no kun on hamstereista kyse niin ei ihme !  xD